Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


  • MSzB alapkiírás 2020,
  • Versenynaptár 2020,
  • Aktuális versenykiírás,
  • Supplementary Regulation,
  • Nevezési lista / Entry list,
  • MSzB ponttáblázat 2020,
  • FIA CEZ ponttáblázat 2020,
  • Licenckérő lap,
  • Versenyzői jelentkezési lap,
  • Napi licence kérő lap,
  • CEZ Entry Form,
  • FIA CEZ kiírás (En),
  • FIA CEZ kiírás (Hu),
  • FIA CEZ Calendar (En),
  • FIA CEZ SPC technikai szabályzat,
 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#139 tomika 2011-01-11 21:27:49

Üdvözlök mindenkit!

Én egy 15 éves törökbálinti lakos vagyok és szeretnék nevezni a szlalomverseny szezonra. Érdeklődnék, hogy mikor indul a szezon, vagy a következő. Jogosítványom és versenyzői vizsgám nincs, valamilyen vizsgát el kell végezni, hogy indulhassak? A nevezés egy szezonra mennyibe kerülne? A versenyre mindenféle autó megfelel? Például: http://racing-bazar.hu/versenyauto/amator-zartpalyas/peugeot_1.6_gti

Előre is köszönöm válaszokat!

Üdvözlettel: Szőke Tamás

#138 oreg 2011-01-01 16:43:42

Üdvözlet Mindenkinek!... és eredményes, sikeres, boldog új évet kívánok a fórum olvasóinak ( is...) !

Nos, még mindég az abszolút értékeléshez:

Szerintem Szabó Árpi ötlete nem rossz, hogy legyen S, T (és hozzá teszem) Proto abszolút meg "nagy" abszolút, ... csak hát a tervezetben nem ez áll, hanem az, hogy a "mostani" tehát  a "nagy" abszolútot felváltja a fent említett  "gépcsoport" abszolút....?!

Az, meg, hogy a versenynek ne legyen egy abszolút győztese én továbbra is azt tartom, hogy nem jó gondoltat.

Üdv.: Öreg

#137 erika 2010-12-31 08:19:42

Szia Csaba! A versenynaptár tervezetben rosszul szerepel a FIA CEZ-es Zlin+Prerov időpont. Nem 05.22.-én és 05.29.-én lesz (ez nálunk Kalocsa) hanem 05.21., ill. 22.-én.
Erika

#136 abarthpower 2010-12-22 20:35:29

 A szlalomverseny .hu-n leírtam lehet hogy hülyézni fogtok.Szerintem igazszágosabb lenne az idők alapján úgy összevonni kevés nevező esetén,hogy A T1-et az S2-vel,T2-t az S3-mal,a T3-at a Protóval.

Boldog Karácsonyt,tuningos Jézuskát kívánok mindenkinek!!

#135 szaboarpi 2010-12-18 11:33:03

 Halihó!

Ez szerintem egy tök jó dolog hogy lesz T abszolult, meg S abszolult meg a nagy abszolult!!! Olyan mint a rallyban! Több dologért lehet majd küzdeni, illetve több más kategoriás auto is összemérheti a tudását! Jó lesz ez. 

ami mostanában borzasztó, ami az Erika oldalán megy!!! Nincs minden térségben verseny, és ezért beszolnak a Csabinak! Felháborító, tök jó tempós pályák lesznek, erre megint nem tetszik valakinek valami, sose lehet olyat csinálni, hogy mindnekinek jó legyen. Örüljünk annak hogy lesz legalább jövöre is oszak, és vannak komoly tervek! Mert valljuk be idén nem volt túl népszerű a bajnokságunk!

Szabó Árpi

#134 öreg 2010-12-18 10:23:33

Üdv Mindenkinek !

Úgy látom mostanában "abarthpower"-rel... ketten tartjuk itt a "frontot"...

És megint csak azt kell írnom, hogy az abszolút értékeléssel kapcsolataban osztom nézetét...

Elég régi "motoros" vagyok és ilyen "kategória abszolút" értékelésre én nem is emlékszem... az "abszolút" értékelés az ugye azt jelenti, hogy a verseny legjobbjai... a kategória "abszolút", hogy a kategória legjobbjai... de ez esetben az abszolútok abszlútjai a legjobbak....???!!!

Úgy, hogy ez valóban egy "újítás" lenne de igen csak meg kellene fontolni...

Megint csak köszönöm ha olvastok: öreg

#133 abarthpower 2010-12-16 13:10:25

Sziasztok!

2 dolog jutott eszembe.Az egyik ,nem tudom néztétek-e a kérdőjeles verseny helyszinére, az euroringet az M5-ös pálya mellett az örkényi kihajtónál sokszor járok arra jónak néz ki.Azon a körön belül van mint a többi futam.

A másik  az abszolút szétszabdalása szerintem mégsem jó ötlet.Mindig volt egy trófea az az évi leggyorsabb embernek ő volt az abszolút magyar bajnok.A kisebeknek pedig ott voltak a kategória magyar bajnoki címek.Az abszolút bajmoki címnek lessz jóval kissebb a presztizse ha csinálunk belőle hármat.

 

 

#132 öreg 2010-12-10 08:39:13

Sziasztok !

Csaba! Köszönöm a reagálást a 1150-es ccm határral kapcsolatban... Persze jó lenne tudni, hogy hányan "indulnának" ebben a ketegóriában, de szerintem amíg nincs kiírva ez a kategória addig ez biztosan nem derül ki...

Szerintem joggal feltételezhető, hogy ez "sokakat" érinthet ,és több olyan autót is, (...hogy csak az ezres Suzukikat említsem ... de van jónéhány típus ezt valamennyien tudjuk...)  melyekket eddig igazán nem volt érdemes nevezni, és ugye egyet értek én is azzal a véleményeddel, hogy sokkal jobb egy 80-100 fős mezőnyben részt venni... ( nem beszélne az egész sorozatot pozitívan érintő egyéb kérdésekről...)

Azt, hogy nem megfelelő (?) létszám esetén feljebb kell-e sorolni a "kategóriát" szerintem át kell gondolni...( bát tudom, hogy versenyrendezés és a bajnokság szempontjából erre vannak reális érvek...) de amit előttem Kelemen Csaba Írt, abban is van igazság...

A pontok kiosztásával kapcsolatban - a már bevett gyakorlat szerint - természetesen egyet értek és azt reálisnak tartom.

Köszönöm, hogy olvastatok: öreg

 

#131 abarthpower 2010-12-08 15:47:50

Sziasztok!A véleményeteket kérném,mert kiakadtam a tervezet utolsó előtti mondatán.Tehát ha nincs 4 nevező egy kategóriával fentebb sorolnak,ez teljesen nonszensz.A  t1-es trabival 600köbci összeraknak,a t2-es agyon könnyített 1300-as speeres 3x olyan erős suzukival.A gokarton Farkas Csabi masszív 5-6 mp-t kapott Dobos Tibitől pedig az az egyik legjobb trabi az országban.Ez utána hogy lesz elszámolva a bajnokságban?Vagy ha a kupa sok akkor úgy kéne változtatni hogy ahol nincs 4 nevező nincs díjazás eredmény hírdetés van és kész.De a besorolást nem változtatnám,nem az a bűnös abban hogy nincs több nevező az adott kategóriában aki felkészíti elráncigálja kinlódik az autójával.

üdv:Kelemen Csaba

#130 öreg 2010-12-06 06:28:49

Üdvözlet Mindenkinek !

Az idén "ismerkedés" jelleggel vettünk részt a Bajnokság futamain, és lehetőségeinkhez képest készülünk a jövő évre...

Szeretnék azonban egy észrevételt tenni, ( bocs.. de mivel "újak vagyunk" nem tudom hogy ez régebben téma volt-e már...?) de a 851-1400-ig tartó kategória határt, túl "szélesnek" tartom.

Ez a kategória határ - véleményem szerint - önmagában is "kizárja" az 1000-es, vagy 1100-as autók "sikerességét", nem beszélve arról ( utalva az előttem szólóra ) hogy ha valóban a gyorsabb pályák kerülnek előtérbe akkor ez még hatványozottabban igaz.

Javaslatom tehát az lenne, hogy egy  1150 ccm határral a mostani kategóriát ketté kellene osztani, és a magam részéről azt feltételezem, hogy még többen gondolkodnának ebben a "kis" kategóriában mivel megnőne az 1000 ccm körüli autók versenyképessége.

Örülnék ha elmondanátok erről a véleményeteket...

Üdv: öreg