Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


  • MSzB alapkiírás 2020,
  • Versenynaptár 2020,
  • Aktuális versenykiírás,
  • Supplementary Regulation,
  • Nevezési lista / Entry list,
  • MSzB ponttáblázat 2020,
  • FIA CEZ ponttáblázat 2020,
  • Licenckérő lap,
  • Versenyzői jelentkezési lap,
  • Napi licence kérő lap,
  • CEZ Entry Form,
  • FIA CEZ kiírás (En),
  • FIA CEZ kiírás (Hu),
  • FIA CEZ Calendar (En),
  • FIA CEZ SPC technikai szabályzat,
 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#158 abarthpower 2011-02-16 23:06:24

"1946-ban létrehozták az IFA-t Industrieverdwaltung Fahrzeugbau-Gépjárműgyártó iparigazgatóság amely összefogta a gépjárműgyártás területén működő összes céget az autó-és motorkerékpárgyártókkal bezárólag"(Matthias Röcke Trabant Story)Minden ami gurult az NDK-ban az IFA volt csakhogy ez felügyelő szerv volt és nem gyártó.A Trabant gyár hivatalos neve Veb Sachsenring Automobilwerke Zwickau.Nem volt köze a Wartburg gyárhoz olymódon hogy egyként lehetne tekinteni rájuk.Még akkor sem amikor négyüteműek lettek mert a motorokat egy harmadik gyárban a Veb Barkasnál gyártották Karl-Marx stadt-ban.

De ha belegondolunk egy közbetéttel kell beleoperálni a wartburg motort a trabantba,még egy igényesen és szépen megépítettnél is szerintem az átalakítás mértéke túl van azon a határon amit a T megenged.

 

#157 adamcosworth 2011-02-16 14:38:56

Sziasztok!!
Előszőr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervező is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tők fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#156 adamcosworth 2011-02-16 14:38:54

Sziasztok!!
Előszőr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervező is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tők fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#155 oreg 2011-02-16 08:17:21

Köszönöm Csaba és abarthpower a hozzászólást...

öreg

#154 HegCsi 2011-02-16 07:41:02

Az ATB fogja feltenni az i-re a pontot. Egyébként a proto a sanszos!

#153 abarthpower 2011-02-15 21:12:37

Szerintem nincs igazad,tényleg az Ifa volt az állami konszern,de de két különböző autógyárról van szó.Trabant név alatt nem volt három hengeres autó szériában.Ha az NDK egyként  akarta volna kezelni nem adott volna külön nevet nekik.Szerintem protó.

#152 oreg 2011-02-13 06:14:06

Szeretnék én is elmondani egy véleményt adamcosworth kérdéséhez...

A szabályzat így szól: T csoport...

"A motor szabadon választható, de a blokk gyártójának meg kell egyeznie a karosszéria gyártójával."

Namár most:...annak idején az NDK-ban a közúti gépjárműveket egy IFA nevű "állami konszern" készítette, és ehhez tartozott a Wartburg és a Trabant gyár is.

Ebből következik, hogy véleményem szerint egy "előállítótól", gyártótól  származtatható a Trabant kasztni és a Wartburg blokk is...

Tehát a besorolás: T... mivel a gyártó megegyezik...

Üdv : Öreg

#151 abarthpower 2011-02-12 23:03:27

Ezen az alapon bele tehetnéd a  opel corsába a porsche turbó motort  (hülye példa)mert mind a kettő német.Ez proto.1.1-es corsába 1.6 gsi motor az T. 

#150 adamcosworth 2011-02-12 22:00:32

Igen ez így van de a szabály azt írja hogy a kaszni meg a motor gyártójának meg kell egyeznie és!!!
Most akkora különbség nincs a Trabant meg a Wartburg között :) NDK az kész!! Na azért még mindig kíváncsi vagyok!!!???
 

#149 abarthpower 2011-02-12 21:27:08

A kérdés jogos!Egy párszor beszélgettünk a barátommal.Elméletileg protó.Viszont megy 1.3-as trabant túrában.A négyütemű trabantot soha nem csinálták 1300ccm-es motorral(Matthias Röcke Trabant story) csak a wartburgot.Úgy hogy én speciel kíváncsi lennék hova sorolnak.De ha betartjuk a szabályokat akkor protó.