Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#165 abarthpower 2011-03-04 20:19:24

Egy hónap hátra,jó lenne nevezni,lesz 2011-es nevezési lap,vagy kinyomtassuk a tavalyit és átjavítsuk? 

#164 oreg 2011-03-01 20:38:55

Hát itt van !!!

Mármint az új szabályzat tervezet...

Csak annyit fűznék hozzá, hogy nekem legalább annyira tetszik mint a versenynaptár !

Úgy, hogy hajrá..!

#163 hero 2011-02-19 11:31:56

üdv. mindenkinek

Ismét érdeklődnék kb. mikorra várható a végleges technikai szabályzat abból is legfőképpen a  széria  kat.  ccm változtatással kapcsolatban mi a helyzet.

Várom a mielőbbi választ

Jó hétvégét mindenkinek.

Hero

#162 HegyiLackó 2011-02-18 12:17:03

 Sziasztok Kedves Sporttársak!

Én is egy kérdéssel fordulok hozzátok. Most cseréltem autót és szeretnék az Oszakon indulni vele. Szándékomban áll szériában maradni. Amiről szó van az egy Peugeot 106 xsi. Szóval az lenne a kérdés, hogy csövezett autó mehet e szériában vagy sem. Minden maradna a régiben benn de csövet szeretnék mert felkértek egy versenysorozat előfutójának és ott kell a cső. Esetleg kivehetném minden versenyen de az nem kis meló lenne. Vélemény?

#161 adamcosworth 2011-02-17 21:47:30

Sziasztok!
Teljes mértékben egyet értek "öreg" hozzászólásával!!! Én majd nevezek és sorolnak ahová az illetékesek gondolják és erre teljesen értelmes és egyértelmű magyarázatot adnak!
"abarthpower" nagyon hálás vagyok a bőséges magyarázattal és ismertfejlesztéssel. Ebből is sokat tanultam!! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot az érdekemben!!
Köszönettel:  COSMO 
 

#160 oreg 2011-02-17 17:53:06

Sziasztok !

Utoljára, és csakis azért, mert én is hozzá szóltam a témához ( vagy talán én voltam a "vita" elindítója...)

Nos, abarthpower meglehetősen, nagy történeti hűséggel ecsetelte a volt NDK gépjármű gyártását, amiben igazat is tudok neki adni, hiszen úgy gondolom - már csak koromnál fogva is - nekem is volt alkalmam ezeket megismerni.

A fenn forgó kérdést pedig innentől hagyjuk az "illetékesekre"....

Üdv.:öreg

#159 abarthpower 2011-02-16 23:28:48

 WEB Automobiwerk Eisenach volt a Wartburggyár hivatalos neve.Tehát a Trabant kaszniba T-be csak a kéthengeres kétüteműt vagy a négyhengeres VW erdetűt teheted ugyanis a Veb Sachsenring csak ezzel a két motorral gyártotta a Trabant nevű autóját.

#158 abarthpower 2011-02-16 23:06:24

"1946-ban létrehozták az IFA-t Industrieverdwaltung Fahrzeugbau-Gépjárműgyártó iparigazgatóság amely összefogta a gépjárműgyártás területén működő összes céget az autó-és motorkerékpárgyártókkal bezárólag"(Matthias Röcke Trabant Story)Minden ami gurult az NDK-ban az IFA volt csakhogy ez felügyelő szerv volt és nem gyártó.A Trabant gyár hivatalos neve Veb Sachsenring Automobilwerke Zwickau.Nem volt köze a Wartburg gyárhoz olymódon hogy egyként lehetne tekinteni rájuk.Még akkor sem amikor négyüteműek lettek mert a motorokat egy harmadik gyárban a Veb Barkasnál gyártották Karl-Marx stadt-ban.

De ha belegondolunk egy közbetéttel kell beleoperálni a wartburg motort a trabantba,még egy igényesen és szépen megépítettnél is szerintem az átalakítás mértéke túl van azon a határon amit a T megenged.

 

#157 adamcosworth 2011-02-16 14:38:56

Sziasztok!!
Előszőr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervező is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tők fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#156 adamcosworth 2011-02-16 14:38:54

Sziasztok!!
Előszőr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervező is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tők fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!