Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#136 abarthpower 2010-12-22 20:35:29

 A szlalomverseny .hu-n leírtam lehet hogy hülyézni fogtok.Szerintem igazszágosabb lenne az idők alapján úgy összevonni kevés nevező esetén,hogy A T1-et az S2-vel,T2-t az S3-mal,a T3-at a Protóval.

Boldog Karácsonyt,tuningos Jézuskát kívánok mindenkinek!!

#135 szaboarpi 2010-12-18 11:33:03

 Halihó!

Ez szerintem egy tök jó dolog hogy lesz T abszolult, meg S abszolult meg a nagy abszolult!!! Olyan mint a rallyban! Több dologért lehet majd küzdeni, illetve több más kategoriás auto is összemérheti a tudását! Jó lesz ez. 

ami mostanában borzasztó, ami az Erika oldalán megy!!! Nincs minden térségben verseny, és ezért beszolnak a Csabinak! Felháborító, tök jó tempós pályák lesznek, erre megint nem tetszik valakinek valami, sose lehet olyat csinálni, hogy mindnekinek jó legyen. Örüljünk annak hogy lesz legalább jövöre is oszak, és vannak komoly tervek! Mert valljuk be idén nem volt túl népszerű a bajnokságunk!

Szabó Árpi

#134 öreg 2010-12-18 10:23:33

Üdv Mindenkinek !

Úgy látom mostanában "abarthpower"-rel... ketten tartjuk itt a "frontot"...

És megint csak azt kell írnom, hogy az abszolút értékeléssel kapcsolataban osztom nézetét...

Elég régi "motoros" vagyok és ilyen "kategória abszolút" értékelésre én nem is emlékszem... az "abszolút" értékelés az ugye azt jelenti, hogy a verseny legjobbjai... a kategória "abszolút", hogy a kategória legjobbjai... de ez esetben az abszolútok abszlútjai a legjobbak....???!!!

Úgy, hogy ez valóban egy "újítás" lenne de igen csak meg kellene fontolni...

Megint csak köszönöm ha olvastok: öreg

#133 abarthpower 2010-12-16 13:10:25

Sziasztok!

2 dolog jutott eszembe.Az egyik ,nem tudom néztétek-e a kérdőjeles verseny helyszinére, az euroringet az M5-ös pálya mellett az örkényi kihajtónál sokszor járok arra jónak néz ki.Azon a körön belül van mint a többi futam.

A másik  az abszolút szétszabdalása szerintem mégsem jó ötlet.Mindig volt egy trófea az az évi leggyorsabb embernek ő volt az abszolút magyar bajnok.A kisebeknek pedig ott voltak a kategória magyar bajnoki címek.Az abszolút bajmoki címnek lessz jóval kissebb a presztizse ha csinálunk belőle hármat.

 

 

#132 öreg 2010-12-10 08:39:13

Sziasztok !

Csaba! Köszönöm a reagálást a 1150-es ccm határral kapcsolatban... Persze jó lenne tudni, hogy hányan "indulnának" ebben a ketegóriában, de szerintem amíg nincs kiírva ez a kategória addig ez biztosan nem derül ki...

Szerintem joggal feltételezhető, hogy ez "sokakat" érinthet ,és több olyan autót is, (...hogy csak az ezres Suzukikat említsem ... de van jónéhány típus ezt valamennyien tudjuk...)  melyekket eddig igazán nem volt érdemes nevezni, és ugye egyet értek én is azzal a véleményeddel, hogy sokkal jobb egy 80-100 fős mezőnyben részt venni... ( nem beszélne az egész sorozatot pozitívan érintő egyéb kérdésekről...)

Azt, hogy nem megfelelő (?) létszám esetén feljebb kell-e sorolni a "kategóriát" szerintem át kell gondolni...( bát tudom, hogy versenyrendezés és a bajnokság szempontjából erre vannak reális érvek...) de amit előttem Kelemen Csaba Írt, abban is van igazság...

A pontok kiosztásával kapcsolatban - a már bevett gyakorlat szerint - természetesen egyet értek és azt reálisnak tartom.

Köszönöm, hogy olvastatok: öreg

 

#131 abarthpower 2010-12-08 15:47:50

Sziasztok!A véleményeteket kérném,mert kiakadtam a tervezet utolsó előtti mondatán.Tehát ha nincs 4 nevező egy kategóriával fentebb sorolnak,ez teljesen nonszensz.A  t1-es trabival 600köbci összeraknak,a t2-es agyon könnyített 1300-as speeres 3x olyan erős suzukival.A gokarton Farkas Csabi masszív 5-6 mp-t kapott Dobos Tibitől pedig az az egyik legjobb trabi az országban.Ez utána hogy lesz elszámolva a bajnokságban?Vagy ha a kupa sok akkor úgy kéne változtatni hogy ahol nincs 4 nevező nincs díjazás eredmény hírdetés van és kész.De a besorolást nem változtatnám,nem az a bűnös abban hogy nincs több nevező az adott kategóriában aki felkészíti elráncigálja kinlódik az autójával.

üdv:Kelemen Csaba

#130 öreg 2010-12-06 06:28:49

Üdvözlet Mindenkinek !

Az idén "ismerkedés" jelleggel vettünk részt a Bajnokság futamain, és lehetőségeinkhez képest készülünk a jövő évre...

Szeretnék azonban egy észrevételt tenni, ( bocs.. de mivel "újak vagyunk" nem tudom hogy ez régebben téma volt-e már...?) de a 851-1400-ig tartó kategória határt, túl "szélesnek" tartom.

Ez a kategória határ - véleményem szerint - önmagában is "kizárja" az 1000-es, vagy 1100-as autók "sikerességét", nem beszélve arról ( utalva az előttem szólóra ) hogy ha valóban a gyorsabb pályák kerülnek előtérbe akkor ez még hatványozottabban igaz.

Javaslatom tehát az lenne, hogy egy  1150 ccm határral a mostani kategóriát ketté kellene osztani, és a magam részéről azt feltételezem, hogy még többen gondolkodnának ebben a "kis" kategóriában mivel megnőne az 1000 ccm körüli autók versenyképessége.

Örülnék ha elmondanátok erről a véleményeteket...

Üdv: öreg

#129 2010-12-02 19:04:24

Üdvözöllek Benneteket Slalomosok.

Minden köszönet megilleti a szervezőket, mint az M+F Toyota , mint a Hegcsi Race Technology részéről is. A hely mindig is elegáns, az alkalomhoz passzoló, a helykínálat szinte kivételesen nagy.

A vacsora finom, kellő választékkal. (mondjuk én valami desszertet hiányoltam.)

A díjak egyediek, biztos ilyen másoknak nincs, de a kupa az kupa!

Ami nekem nem tetszett, az a "műsor" volt. Szó szerint is műsor volt, igen sok ember arcán láttam a kényszeredett mosolyt, az erőltetett "mutatványok", és a nem idevaló "bűvész", na meg a "műsorvezető", aki még olvasni sem tud, de kíválóan előtapsolt a bűvész haverjának!

Bocsánat, de én úgy gondolom, mi, akik néha nemcsk a tized, de már néha a századmásodpercekkel is küzdünk, mi nem dőlünk be ezeknek a nevetséges poénoknak. Mi a tényeket, a megfogható dolgokat keressük, legyen az egy helyesen megválasztott kanyarív, vagy guminyomás, vagy féktáv.

Szivesebben halgattam volna az ATB delegáltját, aki összefoglalja a jövő év technikai szabályváltozásait, és ellenőrzési terveit. Vagy szegény Magdit, akit szintén a maga területéről elmondta volna a elképzeléseit, meglátásait.

Vagy a kategória elsők elmesélhették volna pár szóban a 2010-es élményeiket, ki mit látott jónak, rossznak, mit szeretne talán máshogy.

Bár a Csaba amit a jövőről felvázolt, abból tökéletesen kirajzolódik, hogy a lobbisták elérték céljaikat, és a gyors pályák térnyerése, az erőből autózás, sajnos a kis autók tulajdonosait végképp egy másik szegmensébe helyezi következő bajnokságban.

Félő, hogy néhányan akik eddig is távolabb csúsztak az elejétől, most még inkább azt fogják érezni, hogy már nem idevalóak. Bár ne így legyen!

Szeretném kívánni, hogy a 2011-es bajnokság még több indulóval, színvonalas versenyekkel, igazi küzdelmekkel teljen!

Kívánok Mindenkinek Kellemes Ünnepeket, Boldog Új Évet, eredményes felkészülést jövőre!

Hajrá OSZAK!

Üdvözlettel: B.G.

#128 abarthpower 2010-12-01 18:11:34

Nagyon szuper volt a díjkiosztó,egyedül a dobogó nem tetszett mármint hogy a legalsó fokon álltam,de majd jövőre.A helyszín szép volt az ételek kifogástalanok,a díj mutatós.Azért jövőre valamelyik sarokba vagy az abszolút bajnoki vagy a legkülönlegesebb autót zsúfoljátok be légyszi.Ennyi versenyautó bolond egy helyen vesenyautó meg egy se.Mégegyszer köszönöm az egész évi munkátokat hogy van hol kiélni a mániánkat.

üdv

Kelemen Csaba

#127 szaboarpi 2010-11-30 00:24:20

 Nagyon jó kis díjkiosztó volt!!! Jó program, jó speaker, finom kaja, sok fotos, profi volt az egész:D És ezek a kupák!! Hát az egyik legszebb dij!! Még első osztályban sem kapnak ilyet a nagyok!! igazi emlék!!! Gyönyörű

Ezúton gratulálnék minden egyes versenyzőnek, akinek a helyszínen nem tudtam!! Remélem jövőre még többen leszünk, és még kiélezettebbek lesznek a kategóriák!!! Csak már kezdődjön az első verseny!!!