Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#156 adamcosworth 2011-02-16 14:38:54

Sziasztok!!
Előszőr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervező is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tők fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#155 oreg 2011-02-16 08:17:21

Köszönöm Csaba és abarthpower a hozzászólást...

öreg

#154 HegCsi 2011-02-16 07:41:02

Az ATB fogja feltenni az i-re a pontot. Egyébként a proto a sanszos!

#153 abarthpower 2011-02-15 21:12:37

Szerintem nincs igazad,tényleg az Ifa volt az állami konszern,de de két különböző autógyárról van szó.Trabant név alatt nem volt három hengeres autó szériában.Ha az NDK egyként  akarta volna kezelni nem adott volna külön nevet nekik.Szerintem protó.

#152 oreg 2011-02-13 06:14:06

Szeretnék én is elmondani egy véleményt adamcosworth kérdéséhez...

A szabályzat így szól: T csoport...

"A motor szabadon választható, de a blokk gyártójának meg kell egyeznie a karosszéria gyártójával."

Namár most:...annak idején az NDK-ban a közúti gépjárműveket egy IFA nevű "állami konszern" készítette, és ehhez tartozott a Wartburg és a Trabant gyár is.

Ebből következik, hogy véleményem szerint egy "előállítótól", gyártótól  származtatható a Trabant kasztni és a Wartburg blokk is...

Tehát a besorolás: T... mivel a gyártó megegyezik...

Üdv : Öreg

#151 abarthpower 2011-02-12 23:03:27

Ezen az alapon bele tehetnéd a  opel corsába a porsche turbó motort  (hülye példa)mert mind a kettő német.Ez proto.1.1-es corsába 1.6 gsi motor az T. 

#150 adamcosworth 2011-02-12 22:00:32

Igen ez így van de a szabály azt írja hogy a kaszni meg a motor gyártójának meg kell egyeznie és!!!
Most akkora különbség nincs a Trabant meg a Wartburg között :) NDK az kész!! Na azért még mindig kíváncsi vagyok!!!???
 

#149 abarthpower 2011-02-12 21:27:08

A kérdés jogos!Egy párszor beszélgettünk a barátommal.Elméletileg protó.Viszont megy 1.3-as trabant túrában.A négyütemű trabantot soha nem csinálták 1300ccm-es motorral(Matthias Röcke Trabant story) csak a wartburgot.Úgy hogy én speciel kíváncsi lennék hova sorolnak.De ha betartjuk a szabályokat akkor protó. 

#148 adamcosworth 2011-02-09 18:22:27

Sziasztok!
Nekem egy Traburgom van és azzal szeretnék indulni az idei oszak kupasorozaton!!
A Traburg tulajdonképpen azt foglalja magában, hogy egy Trabant kaszniban egy Wartburg motor van!!
A kérdésem az lenne hogy ezzel az autóval én a Túra kategóriában megyek vagy a Prototípusban?
Előre is köszönettel: Uracs Ádám 

#147 HegCsi 2011-01-31 07:57:52

Szia Hero
Technikai szabályzatot még nem találsz 2011-est. Viszont a hírekben leírtam, hogy az alsó kategória nem 850-ig, hanem 1000-ig fog tartani, vagy legalább ez van tervezve. Mindezt azért tettem, hogy az a minimális változás előre tudható legyen.