Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#152 oreg 2011-02-13 06:14:06

Szeretnék én is elmondani egy véleményt adamcosworth kérdéséhez...

A szabályzat így szól: T csoport...

"A motor szabadon választható, de a blokk gyártójának meg kell egyeznie a karosszéria gyártójával."

Namár most:...annak idején az NDK-ban a közúti gépjárműveket egy IFA nevű "állami konszern" készítette, és ehhez tartozott a Wartburg és a Trabant gyár is.

Ebből következik, hogy véleményem szerint egy "előállítótól", gyártótól  származtatható a Trabant kasztni és a Wartburg blokk is...

Tehát a besorolás: T... mivel a gyártó megegyezik...

Üdv : Öreg

#151 abarthpower 2011-02-12 23:03:27

Ezen az alapon bele tehetnéd a  opel corsába a porsche turbó motort  (hülye példa)mert mind a kettő német.Ez proto.1.1-es corsába 1.6 gsi motor az T. 

#150 adamcosworth 2011-02-12 22:00:32

Igen ez így van de a szabály azt írja hogy a kaszni meg a motor gyártójának meg kell egyeznie és!!!
Most akkora különbség nincs a Trabant meg a Wartburg között :) NDK az kész!! Na azért még mindig kíváncsi vagyok!!!???
 

#149 abarthpower 2011-02-12 21:27:08

A kérdés jogos!Egy párszor beszélgettünk a barátommal.Elméletileg protó.Viszont megy 1.3-as trabant túrában.A négyütemű trabantot soha nem csinálták 1300ccm-es motorral(Matthias Röcke Trabant story) csak a wartburgot.Úgy hogy én speciel kíváncsi lennék hova sorolnak.De ha betartjuk a szabályokat akkor protó. 

#148 adamcosworth 2011-02-09 18:22:27

Sziasztok!
Nekem egy Traburgom van és azzal szeretnék indulni az idei oszak kupasorozaton!!
A Traburg tulajdonképpen azt foglalja magában, hogy egy Trabant kaszniban egy Wartburg motor van!!
A kérdésem az lenne hogy ezzel az autóval én a Túra kategóriában megyek vagy a Prototípusban?
Előre is köszönettel: Uracs Ádám 

#147 HegCsi 2011-01-31 07:57:52

Szia Hero
Technikai szabályzatot még nem találsz 2011-est. Viszont a hírekben leírtam, hogy az alsó kategória nem 850-ig, hanem 1000-ig fog tartani, vagy legalább ez van tervezve. Mindezt azért tettem, hogy az a minimális változás előre tudható legyen.

#146 hero 2011-01-30 21:27:33

üdv. mindenkinek.

egy kérdés a 144 bejegyzéshez, hol van fenn az új szabályzat mert az széria kategoria cm3 határt szeretném megtudni , hogy mennyire változik ha változik ?

Jó felkészülést mindenkinek

 

#145 szaboarpi 2011-01-26 19:38:33

Sziasztok!!!4

 

Na ez igen!!!!! Iszonyat über jó ez a naptár!!! Nagyon jó lesz!!!! Kezdjünk máááááááárrrr!!!!!! Grat fiuk!!!

#144 oreg 2011-01-26 07:55:43

Csak tetszésemet szeretném kifejezni az idei versenynaptárral kapcsolatban...Véleményem szerint egy igazi "jó" ( még ha lesz is ellenvélemény... ami nem baj..) megoldás született, ami szerintem a sportág egész jövőjére is jó hatással lehet...

Üdvözlöm a magam részéről az 1000-es kategória határt is...

Remélem bevezetésre is kerül...?!

Mindenkinek eredményes évet kívánok!

#143 abarthpower 2011-01-24 19:15:48

 Tegyétek már fel az idei oszakos nevezési lapot nevezni akarok!!!!!!!Mindegy milyen pályákon mindegy hogy az autó még festetlen váz nem érdekel.Hiányzik a versenyzés és a társaság.üdv

Kelemen Csaba