Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#141 hero 2011-01-13 21:58:38

üdv. mindenkinek

Érdeklődnék, hogy mi a helyzet  a szabály modosításokkal ( 1150-es kategoria,  értékelés és  időpontok?

várom válaszotokat üdv.

hero

#140 erika 2011-01-12 17:05:46

Szia Tamás!
Javaslom, hogy olvasd el a lap bal oldalán található OSZAK szabályzatot, és az utolsó versenykiírást, ebből kb. láthatod, hogy mire van szükség egy szlalomversenyen, milyen kategóriák vannak. Itt találod a következőket is: "Junior kategória meghatározása: be nem töltött 17 éves életkor esetén a versenyző automatikusan junior kategóriába is besorolást kap a géposztály szerinti kategória mellett. Elengedhetetlen a Szülői engedély formanyomtatvány, a Szervező és az MNASz képviselője előtti, a szülő általi kitöltése, és a kitöltési jogosultsághoz a személyi igazolvány bemutatása." Tehát a korod alapján -jogosítvány és egyéb vizsga nélkül- junior kategóriában indulhatsz versenyeken, akár utcai, akár épített autóval is.
Az Országos Szlalom Bajnokság 2011. ápr. 03.-án kezdődik egy kecskeméti versennyel. Az országban számos helyen rendeznek még amatőr szlalom versenyeket, és a legtöbb helyen van junior kategória.
Üdv:
R. Erika (szlalomverseny.hu)

#139 tomika 2011-01-11 21:27:49

Üdvözlök mindenkit!

Én egy 15 éves törökbálinti lakos vagyok és szeretnék nevezni a szlalomverseny szezonra. Érdeklődnék, hogy mikor indul a szezon, vagy a következő. Jogosítványom és versenyzői vizsgám nincs, valamilyen vizsgát el kell végezni, hogy indulhassak? A nevezés egy szezonra mennyibe kerülne? A versenyre mindenféle autó megfelel? Például: http://racing-bazar.hu/versenyauto/amator-zartpalyas/peugeot_1.6_gti

Előre is köszönöm válaszokat!

Üdvözlettel: Szőke Tamás

#138 oreg 2011-01-01 16:43:42

Üdvözlet Mindenkinek!... és eredményes, sikeres, boldog új évet kívánok a fórum olvasóinak ( is...) !

Nos, még mindég az abszolút értékeléshez:

Szerintem Szabó Árpi ötlete nem rossz, hogy legyen S, T (és hozzá teszem) Proto abszolút meg "nagy" abszolút, ... csak hát a tervezetben nem ez áll, hanem az, hogy a "mostani" tehát  a "nagy" abszolútot felváltja a fent említett  "gépcsoport" abszolút....?!

Az, meg, hogy a versenynek ne legyen egy abszolút győztese én továbbra is azt tartom, hogy nem jó gondoltat.

Üdv.: Öreg

#137 erika 2010-12-31 08:19:42

Szia Csaba! A versenynaptár tervezetben rosszul szerepel a FIA CEZ-es Zlin+Prerov időpont. Nem 05.22.-én és 05.29.-én lesz (ez nálunk Kalocsa) hanem 05.21., ill. 22.-én.
Erika

#136 abarthpower 2010-12-22 20:35:29

 A szlalomverseny .hu-n leírtam lehet hogy hülyézni fogtok.Szerintem igazszágosabb lenne az idők alapján úgy összevonni kevés nevező esetén,hogy A T1-et az S2-vel,T2-t az S3-mal,a T3-at a Protóval.

Boldog Karácsonyt,tuningos Jézuskát kívánok mindenkinek!!

#135 szaboarpi 2010-12-18 11:33:03

 Halihó!

Ez szerintem egy tök jó dolog hogy lesz T abszolult, meg S abszolult meg a nagy abszolult!!! Olyan mint a rallyban! Több dologért lehet majd küzdeni, illetve több más kategoriás auto is összemérheti a tudását! Jó lesz ez. 

ami mostanában borzasztó, ami az Erika oldalán megy!!! Nincs minden térségben verseny, és ezért beszolnak a Csabinak! Felháborító, tök jó tempós pályák lesznek, erre megint nem tetszik valakinek valami, sose lehet olyat csinálni, hogy mindnekinek jó legyen. Örüljünk annak hogy lesz legalább jövöre is oszak, és vannak komoly tervek! Mert valljuk be idén nem volt túl népszerű a bajnokságunk!

Szabó Árpi

#134 öreg 2010-12-18 10:23:33

Üdv Mindenkinek !

Úgy látom mostanában "abarthpower"-rel... ketten tartjuk itt a "frontot"...

És megint csak azt kell írnom, hogy az abszolút értékeléssel kapcsolataban osztom nézetét...

Elég régi "motoros" vagyok és ilyen "kategória abszolút" értékelésre én nem is emlékszem... az "abszolút" értékelés az ugye azt jelenti, hogy a verseny legjobbjai... a kategória "abszolút", hogy a kategória legjobbjai... de ez esetben az abszolútok abszlútjai a legjobbak....???!!!

Úgy, hogy ez valóban egy "újítás" lenne de igen csak meg kellene fontolni...

Megint csak köszönöm ha olvastok: öreg

#133 abarthpower 2010-12-16 13:10:25

Sziasztok!

2 dolog jutott eszembe.Az egyik ,nem tudom néztétek-e a kérdőjeles verseny helyszinére, az euroringet az M5-ös pálya mellett az örkényi kihajtónál sokszor járok arra jónak néz ki.Azon a körön belül van mint a többi futam.

A másik  az abszolút szétszabdalása szerintem mégsem jó ötlet.Mindig volt egy trófea az az évi leggyorsabb embernek ő volt az abszolút magyar bajnok.A kisebeknek pedig ott voltak a kategória magyar bajnoki címek.Az abszolút bajmoki címnek lessz jóval kissebb a presztizse ha csinálunk belőle hármat.

 

 

#132 öreg 2010-12-10 08:39:13

Sziasztok !

Csaba! Köszönöm a reagálást a 1150-es ccm határral kapcsolatban... Persze jó lenne tudni, hogy hányan "indulnának" ebben a ketegóriában, de szerintem amíg nincs kiírva ez a kategória addig ez biztosan nem derül ki...

Szerintem joggal feltételezhető, hogy ez "sokakat" érinthet ,és több olyan autót is, (...hogy csak az ezres Suzukikat említsem ... de van jónéhány típus ezt valamennyien tudjuk...)  melyekket eddig igazán nem volt érdemes nevezni, és ugye egyet értek én is azzal a véleményeddel, hogy sokkal jobb egy 80-100 fős mezőnyben részt venni... ( nem beszélne az egész sorozatot pozitívan érintő egyéb kérdésekről...)

Azt, hogy nem megfelelő (?) létszám esetén feljebb kell-e sorolni a "kategóriát" szerintem át kell gondolni...( bát tudom, hogy versenyrendezés és a bajnokság szempontjából erre vannak reális érvek...) de amit előttem Kelemen Csaba Írt, abban is van igazság...

A pontok kiosztásával kapcsolatban - a már bevett gyakorlat szerint - természetesen egyet értek és azt reálisnak tartom.

Köszönöm, hogy olvastatok: öreg