Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#856 Fefa 2019-02-25 08:35:58

-válasz Soje üzenetére #855-

A véleményem szerint,ha megoldod, hogy tíz colos gumikkal mész,akkor ez a T csoportos besorolás meg maradhat!

Tudom nem volt olcsó a gumi, de szerintem nem a fel collal keskenyebb gumi lenne a hátrányod!

Es tutti találni meg valamit amit enged a T csoport,így ezt a hátrányt lehetne kompenzálni!

Vagy, egy másik lehetőség,hogy kérvényezni,hogy a fel collal szélesebb gumikkal mehessel, persze ehhez az ellenfeleid beleegyezése is kellene!

n

 

#855 Soje 2019-02-25 06:01:58

-válasz Fefa üzenetére #854-

 Azt, hogy miért, csak ők tudják, valószínűleg a licence miatt befolyható több pénz miatt.

Ha arra vagy kíváncsi, hogy hogyan, azt pedig úgy, hogy a Béla megnézte, hogy 12,5 colos kerékkel versenyzek, és a kerékméret maximumot ezért fél collal kisebbre vette fel a túra kategóriában (tehát 12 colra).

#854 Fefa 2019-02-24 19:38:43

-válasz Söje üzenetére #853-

“ Mivel a kedves rendezőség engem átrakott önkényesen protóba, bár én direkt tavaly előtt egy túraautót épített“

Azt megosztanál,hogy ez miért történt?

#853 Söje 2019-02-23 23:35:59

 Kezd egy igazi vicc lenni ez az egész!
Mivel a kedves rendezőség engem átrakott önkényesen protóba, bár én direkt tavaly előtt egy túraautót építettem, kérdésem az lenne, hogy a Licence árát akkor kifizetik nekem? Mert ugye addig az nem kellett, valamint sajnálattal látom, hogy a Protó kategóriában bukócső beépítése kötelező, akkor ezek eszerint nem indulhatunk csővázas autókkal? Hiszen ezekben nincs bukócső!

#852 hegcsi 2019-02-23 11:28:09

-válasz autoszlalom üzenetére #845-

 Sziasztok

Arra kérek minden tréfás kedvű jóakarót, hogy az ilyen bejegyzésekkel ne viccelődjön!

Természetesen a 2019-re tervezett változtatások be lesznek vezetve! A tervezett alapkiírást hamarosan csatolom is!

Ne feledjük: volt egy tisztújító közgyűlés az MNASZ-ben! Eztután minden szakági és egyéb bizottságnak újra kell alakulni, a tisztségviselőket az MNASz új/régi elnökének ki kell neveznie. A döntő szerv, a Sporttínács is megújult! A terveket a január 19-i nyílt szakági ülésen megbeszéltük. Ezeket a változtatásokat hagyja jóvá remélhetőleg a sporttanács. De ha úgy gondolja, még mindig vissza dobhatja még átgondolásra a javaslatai szerint!

HCs

#851 Fefa 2019-02-18 09:05:12

Udv

Bar nem nagyon pörög itt ez a fórum,azért neten nem ide:Eladnam Opel Tigra 1,6 szlalomra átépített autónkat.Sport futómű elől-hátul, 13-as kerekek fel mennek rá egy osztó kor módosító al,így jó az attetele csak széles peres 13-as gumi kell rá.Az autó rendszám nélküli,másik kategóriát választottunk ezért lett eladó.

Az ára: 185000Ft szállításban tudunk segíteni!

Akit érdekel írjon!

https://www.facebook.com/marketplace/item/1275680662572229/

#850 Fefa 2019-02-17 15:46:11

-válasz norboy üzenetére #849-

Elküldtem! 

#849 norboy 2019-02-17 09:05:42

-válasz Fefa üzenetére #848-

Köszönöm, Norbert.peto.dr@gmail.com 

#848 Fefa 2019-02-16 19:31:03

-válasz norboy üzenetére #847-

Szia

Ha adsz egy elérhetőséget elküldöm neked az infokat, mert ide nem tudom be másolni!

Arra meg ne várj,hogy az illetékesek ,válaszolnak,elég elhagyatott ez a forum!

#847 norboy 2019-02-14 18:37:57

-válasz autoszlalom üzenetére #845-

Köszönjük az infót! Másrészt, lehet tudni a 2020-tól érvényes súlyhatárokról valamit? A hosszú távú tervezés szempontjából hasznos lenne. Kösz előre is. Üdv. Pető N.