Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#542 ceber 2013-10-07 10:38:12

Egy kis mulatság ,akit érdekel.

http://www.youtube.com/watch?v=8cgLbzgLHcE&feature=youtu.be

 

 

#541 ceber 2013-10-07 06:34:32

Sziasztok !

Nagyon jó volt a tegnap ! A szervezknek és a versenyzknek is gratulálok !

Külön elismerésem Edgár-nak, aki rommá vert engem és még sok másik embert 12 /lehet 13/ évesen !!!!!!

Üdv. Géza

#540 imp 2013-10-06 16:23:43

 Csatlakozok: jó volt a tegnapi verseny.

Számításaim szerint az els tíz ( a negyedik oszlop a minuszolás után)

    össz minusz
1 Dicsa 165 145
2 Ádám 84 84
3 Hernádi  78 78
4 Simon 78 78
5 Pap 72 72
6 Deák T 57 55
7 Ákos 56 56
8 Szepi 53 50
9 Dobos 46 46
10 Kajári 46 46

 

Matematikailag Pap Csabáig lehetnek másodikak, Ákosig pedig dobogósak.

#539 Altezza 2013-10-06 09:46:07

 Nagyon jó volt a tegnapi verseny. Az idén sajnos csak ide tudtam eljönni.

Bels video: http://youtu.be/rb--UxnWYyc

#538 emerico 2013-10-05 21:34:06

köszönjük a mai versenyt. ez volt nekünk az els. jó móka, jövre jövünk megint!

youtu.be/nTv4RXw4w6M

#537 hrtcsabi 2013-09-23 14:12:06

-vlasz sMile zenetre #536-

 Szia

Ebben az esetben minden utcai. Ahogyan régen az autót átvették a merkurban, úgy kellene elhozni, versenyzi múlt nélkül. Nem elég, ha 3 éve nem vezettél versenyautót. Ha már felvetdik valakiben pl.: a yokohama utcai slick gondolata, akkor már megkérdjelezhet a public kategóriában a részvétele. 

HegCsi

#536 sMile 2013-09-22 16:42:39

 Sziasztok!

 

A hungaroringi futam ,,public" kategóriájáról kérhetnék egy kicsit bvebb tájékoztatást? Addig oké, hogy utcai autókkal versenyzi múlt nélküli indulók mehetnek, de gumi stb.?

 

Köszönettel: Mile Bence

#535 imp 2013-08-18 22:01:33

 Számításaim szerint a CEZ gr. N/A állása a kacifántosra sikeredett osztrák futam után:

Fries N 95

Szepesi A 52,5

Lidauer N 51,5

Hernádi A 50

Albert N 44,5

http://www.autoslalom.at/files/ergebnis/2013_erg_oem_teesdorf_0815.pdf

http://www.osk.or.at/site/content/pdf/CEZ%20Championship%20rules_eng%2013%20vers%2008%2004%202013.pdf

 

#534 tavalidavid 2013-07-28 21:23:32

"Egy biztos: ha Németh vagy jól rajtolsz!"

:DDDD

#533 imp 2013-07-17 21:42:17

 Az OSzAK utolsó versenyén egy új módszer szerint történt a rajtoltatás. A visszaszámlálás alapján egész percre, vagy 30 mp-re kellett indulni. A korai rajtot az autó elejétl kb. 20 cm-re elhelyezett fotocella rajtid eltti megszakítása jelentette. Természetesen minden autónál mérték a rajtidt és a cella megszakításának idejét.  Mibl áll össze az az id amíg elértük az els fotocellát? Három összetevre bonthatjuk:  a., reakcióid – amíg a „nulla” jelzést agyunk feldolgozza és kiadja a parancsot az izmok mozgatására  b., a pedálok megmozdítása és az autó megmozdulása közötti id – jellemzen a holtjátékok leküzdése és a rugalmas elemek  deformációja okozza c., az autó megmozdulása és a fotocella megszakítása közötti id – ez igazából az autó rajtkészsége, farmotor hátsókeréknél a legjobb egy rossz elosztású orrmotor hátsókerékhajtásúnál pedig nem túl jó.

Természetesen az a., tényez jelentsen csökkenthet amiatt, hogy lehetség van visszaszámolásra, sokan próbáltak is élni ezzel. Viszont ha megjelenne egy zöld lámpa visszaszámlálás nélkül, akkor tiszta lenne dolog. A b., már nem igazán csökkenthet a versenyen. (a gyorsulási versenyeken sok jó ötletet lehet találni...)  A c., viszont a fáradtság eléréséig javítható (pedálkezelés, helyes fordulatszám stb.), megjegyzend, hogy  a versenyen adódhatott néhány cm eltérés a beállításnál, de ezt most nem volt módunkban figyelembe venni.

A pálya két perc körüli volt, vajon mennyit vesztegettünk el a rajtban? Letisztáztam az idket, a beugrásokat és a majdnem beugrásokat töröltem ez kb. 5-6 adat volt. Az els futam átlagos rajtideje: 1,165 mp ; a másodiké 1,089 mp ; míg a harmadiké 1,015 mp.  Átlagosan 1,092 mp kellett a fotocella megszakításáig. (+13%)

Hogyan alakult az els tíz?

sorrend

Név

1.futam

2.futam

3.futam

átlag

1

Németh Botond

00,414

00,598

00,610

00,541

2

ASI

00,540

00,794

00,449

00,594

3

Molnár Attila

 

00,510

00,753

00,631

4

Vujovich György

00,724

00,617

00,596

00,646

5

Zagyva Lajos

00,634

00,681

 

00,658

6

Németh Zsolt

00,904

00,694

00,394

00,664

7

Németh Szilárd

00,925

00,942

00,424

00,764

8

Ágó Béla

00,752

00,981

00,608

00,780

9

Hefler Róbert

00,926

00,868

00,601

00,798

10

Hajdu Kristóf

01,055

00,532

00,835

00,807

               

Náluk jelentsen javult a körönkénti id (kicsi a szórás is): az utolsóban már 0,586 mp volt az átlaguk, vagyis 0,42-t adtak a meznynek.

Az is látszik, hogy nem ettl ment jó idt valaki, de amennyiben felépítjük részeibl a pályát, itt is lehet nyerni, vagy veszíteni értékes idt. Érdekes lehet összehasonlítani az azonos autóval indulók idejét is.

Egy biztos: ha Németh vagy jól rajtolsz!

ÁB