Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#327 abarthpower 2011-10-02 18:17:39

Most néztem előre jelzést Okt30-ra 8fok 3mm csapadék de Nov 1-re viszont 0fok havas esőt,esőt ír.Azért a hóláncokat ne haggyuk otthon . 

#326 HegCsi 2011-09-27 16:12:38

Hi
A múlt héten tanulmányi úton voltunk Görögországban, ahol is volt alkalmunk betekinteni a görög szlalomosok életébe. Bizton állíthatom, hogy a nálatok jobban senki sem tekeri a kormányt!
Csak így tovább!

#325 ceber 2011-09-20 21:07:31

Sziasztok !

Szerintem akik az OSZAK-ra járnak, már elég jól ismerik egymást és én úgy ítéltem meg, hogy ez egy összetartó társaság. Az év utolsó futamának nyertesei is megérdemlik a tapsot és elismerést. Szerintem a többség még akkor is megvárja a díjkiosztót , ha nem Ő áll a dobogón.

Én már várom a versenyt, de sajnos még nagyon sokára lesz.

Üdv.  ceber

 ////      Addg is ha valakit érdekel egy kis vidámság, főleg az alkalmi navigátor szövegelése miatt , itt egy link, mert már nem bírtam otthon ülni.

http://www.youtube.com/watch?v=tsKwWg-Ynyk

////

 

 

 

 

#324 abarthpower 2011-09-20 19:29:38

Olvastam a verseny kiírást.Nem tudom nem-e jobb lenne a két versenynek egy díjkiosztót tartani a végén  hogy aki nem érdekelt az minél előbb haza tudjon indulni.A futamokkal se szaladnánk annyira az éjjszakába.Aki dobogós az szívesen vár,aki nem az minél előbb indulna. 

#323 szaboarpi 2011-09-14 22:41:14

 Az kimaradt, hogy egy nagy ebédszünet, persze kell.:D

#322 szaboarpi 2011-09-14 22:40:09

 A pályabejárást esetleg úgy lehetne gyorsítani, hogy mindkét pályárol feltenni egy pályarajzott, amit vagy ott verseny megkap mindkei vagy kinyomtatunk. Az alapján szerintem(és most bocsánat aki estleg még nem volt itt) fel lehet mérni hogy mi merre hányméter. És akkor már csak edzőkör kell lemenni. Persze úgy hogy egyik pályán reggel, utána este másik pályán. Illetve a két verseny 3 -3 körét egymás után lebonyolítani egyből, ha ez a pályabíróknak nem nagy ügy, így szerintem sok időt lehetne sporolni.

Esetleg még annyit, mivel itt hely szűkében vagyun a rajtoltatásnál, és mindig dugo alakul ki, hogy megkérni mindenkit, hogy a füvön egy kicsit beljebb rakja le a motyot, hogy az pályara le és fölhajtó autótknak legyen egy egy nyomvonal. 

Szabó Á.

#321 abarthpower 2011-09-14 20:22:36

A gép nem írta ki a nickemet énkövettem el az előzőművet.

Kelemen Csaba 

#320 2011-09-14 20:19:39

 Amit Dobos Tibi írásához hozzátennék.Idén az edzés körre néha úgy kell az autókat felimátkozni a pályára egy fél órát nyugodtan le lehet csípni belőle.A kapus gépátvételes észrevétel teljesen jogos,meggyorsítaná a bejutást a hagyományos sétálós gépátvétel.Az idei CEZ versenyen (kecskemét)a bepakoltatás korrekt és mintaszerű volt.Az is igaz hogy az átkötő(ha jó állapotban van) megnyitásával lehet újvonalú pályát csinálni elsőre,a másodikra lezárni összerántani egy olyan gyors pályát mint a Tavalyi utolsó és nyélgázon bele az éjszakába,a gyors pályán lehet gyorsabban indítani.A pálya amúgy is 20h-ig nyitva van és ebben benne van a világítás ami tényleg olyan mint a foci stadionban jobb mint a napsütés nincs hátrányban aki akkor kerül sorra.Ha egyben lemegy a három futam utána háromnegyed-egy órás szünet elég kell hogy legyen a bólyák átrángatásához főleg ha reggel az első pálya építésénél bejelölik a helyüket, a pályabírók ebédjére (sajnos ez az egy dolog a bírók fognak nagyon elfáradni).Nem tudom hogy a második kör előtti edzéssel mi legyen de szerintem este 8-9-re be lehetne fejezni simán úgy hogy rendes 2,vagy ha kevesebben vagyunk 3 körös etapokat megyünk.Itt van az eldöntendő kérdés Detrénél,Zelles Sanyi bácsinál hogy fáradtan elindul-e 3-400km-re másnap nincs munkanap vagy kell-e szállás nekik ebben segíteni kéne,viszont ez növeli a költségeiket. 

#319 2011-09-14 18:35:08

Sziasztok!

Idén minket nem érint a bajnokság, de véleményem van, azért is mert jövőre talán indulunk.

Ma az országban sokminden, és sokmindenki a túlélésért harcol. Szerintem most itt is erről van szó. De örülni kell, hogy a kiút keresésről kérik a véleményünket, és nem arról szól, hogy eddig tartott.

Ha egy nap két verseny, hát legyen. De gondolni kell a távolról érkezőkre. Pl. Detrére aki legalább 320 km -ről megy Kecskemétre, és nem biztos, hogy örülne pl. egy órával előre hozott kezdésnek. A kapunyitás közbeni gépátvétel szerintem nem jó, mert én már az edzőkörömet is lementem, mikor sokan még a kapuban várakoznak. Vagy, két külön csapat nézze át a gépeket. De mégjobb, ha a depóban, hogy lehessen pályát bejárni, és edzőkört menni. Talán így lehetne elöbb kezdeni.

Megértem aki a Tesco-s versenyeket várta. Én biztos tudnék kirakni a gokartpályán is technikás pályát. Miért nincs kihasználva a célegyenesben lévő összekötő út? Ahogy Írtátok lehetne egy gyors és lehetne egy technikás verseny. Vagy ezek ötvözése, és a második verseny visszafelé.

Azt gondolom a világítás is pénz, és elég nehéz lesz kb. 8 óra alatt lepörgetni a két versenyt, de nem lehetetlen. Ha kell világítás akkor mindenkinek legyen, mondjuk az utolsó körben. Nem lenne jó, ha az idő szüke miatt csak rövid pályák lennének, és két "fél" verseny lenne, vagy másfél.

Úgy gondolom Csaba is sokszor segített nekünk, most ötletekkel, vagy bármivel próbáljuk meg mi is.

Esetleg pályarajzok felrakásával is lehetne időt nyerni. Ha jó rajtsorrend van összeállítva, rajtolhatnánk úgy mint a horvátok 20-30 mp-re.

Sziasztok, Dobos Tibor

#318 HegCsi 2011-09-14 08:30:35

-válasz BerryG üzenetére #315-

A pályabérleti díjon kívül minden költség 2x-es. Ergó külön-külön nevezési díj lesz a két versenyre.
HCs