Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#784 barkanyi 2018-03-17 14:24:06

Üdv!

Széria autónál át lehet alakítani a kerékagyat tőcsavarosra?

#783 imp 2018-03-15 11:10:16

 peugeotmaxi - a tele biztosan erős kifejezés, természetesen az FIA szabályok irányába kell menni. Ennek több oka is van: megelőzendő a drágán elérhető további súlycsökkentéseket, ez ugye esélyegyenlőséget jelent és nem a pénztárca dönti el. Egy másik oka a nemzetközi versenyzés, aminél szintén léteznek tömeghatárok. Következő ok a versenyautók külföldi eladása -vétele : lényegében mindenki dolgát megkönnyíti, ha ezek legalább nagyjából harmonizálnak. A biztonság sem maradhat ki: a radikális súlycsökkentés mehet a szilárdság rovására is, sőt! Habár pontosan nem tudom milyen gyári építés autód van - a saját építésűt ismerem - de az a gyár is követett valamilyen szabályokat, ha ezt megtették, akkor nincs miért izgulni, vagy túlgondolni ezt a kérdést. A cél a jelenlegi állapot elfogadása és jelzés, hogy a további drágán megvalósítható "fejlesztéseket" kerüljük. Arra ott az F1  ! :-) Ez így elfogadható? Köszönettel Béla

#782 imp 2018-03-15 10:54:39

 ceber - jól olvasod, ez az összes többi MNASZ rendezvényen is így működik. 

#781 peugeotmaxi 2018-03-12 19:36:57

Sziasztok!

Ezek szerint a gyári építésű nagyon könnyű versenyautómat tele kell pakolnom vassal hogy meglegyen a minimum súlya? Vagy mi az elképzelés,vagy valakiknek hány kiló a jó? Üdv: Pap Csaba

#780 norboy 2018-03-12 09:43:56

-válasz imp üzenetére #773-

imp: köszi, logikus.

#779 ceber 2018-03-12 06:56:57

 Üdv !

Tényleg csak így ülhet be utas ?

- A vezetőn kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. Az utasnak rendelkeznie kell az adott versenyre érvényes versenyzői biztosítással (a rajtlistában szerepelnie kell az utasnak)és/vagy extrém biztosítással. Az extrém biztosítás meglétét az utasnak kell igazolni.

Üdv. Géza

#778 Söje 2018-03-11 21:57:32

 Kedves szabályhozó testület!
(Kérdésem illetve kérésem előtt had fejezzem ki véleményem az ÚJ alapkiírás tervezet 15. oldalán lévő 2019-re vonatkozó zöld színű részéről: Úgy gondolom, hogy saját magatoknál nagyobb ellenségetek nincs!)

Kérésem építő jellegű kritika is egyben: Ha jövő évtől valóban bevezetésre kerül a minimum súly és adott fix kerékméret használata lesz kötelező, indokoltnak látnám, ha ezt a táblázatot most nyilvánosságra hozná a szabályhozó testület. Sajnos a tendencia évek óta azt mutatja, hogy az alapkiírás 15 nappal az első futam előtt készül el, a versenynaptár pedig még év közben is változik (értem én, hogy ezt nehéz feladat összeegyeztetni, és MNASZ futamokon szinte lehetetlen, ezt csak kisebb amatőr sorozatok tudják kivitelezni, azok viszont szinte 100%-ban).

Ugye nem az a terv, hogy jövőre 15 nappal az első futam előtt előáll a súly és kerékméret lista, és a fél mezőny nézegethet magának új versenyautót, és felni vagy gumigarnitúrát (netán mindkettőt), mert úgy gondolom, hogy bár a mezőny tehetős, azért 15 nap alatt sokaknak nem fog siekrülni új autót vásárolni és új felni vagy gumi garnitúrát.

Szóval az összes versenyző nevében ki merem jelenteni, hogy kérjük előre a minimumsúly és kerékméret listát, ez nagy segítség lenne, mert akkor az ember az egész évét olyna irányban mozgatja, hogy az már jövőre is jó legyen!

És még egy kérdés, ha nem tetszik a lista, akkor nem indulhatok az MSZB versenyein? Vagy lesz egy különc kategória? Netán mindenki Prototipus lesz?

A választ előre is köszönöm!

#777 ceber 2018-03-11 18:46:19

 http://www.origo.hu/auto/20180221-amator-autoversenyzes-a-kakucs-ringen.html

#776 ceber 2018-03-11 12:35:25

 Üdv !

 

Köszi a választ ! Ha így kell érteni,- a változtatásról - akkor OK !

Üdv. Géza

#775 imp 2018-03-10 21:22:03

 Az a szöveg ahol ezt olvasod: "Kerék és gumiabroncs: Keréktárcsa és a gumiméret a gyáritól kettő méretben térhet el le és felfelé irányban, mind átmérőben, mind szélességben. Mind a négy keréknek ugyanolyan méretűnek és átmérőjűnek kell lenni. Csak E jelű gumi használható.    "  Az a változtatásokról szól. Tehát ha változtatod, akkor egyforma kell legyen. Amennyiben nem változtatod,a kkor a széria állapot elfogadott - sőt!  Tehát a széria Trabantra nem lehet eltérő méretet tenni. Ha nem változtatsz a gyárin, az minden esetben jó! Ez az alapfelállás. Így érthető?