Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


  • MSzB alapkiírás 2020,
  • Versenynaptár 2020,
  • Aktuális versenykiírás,
  • Supplementary Regulation,
  • Nevezési lista / Entry list,
  • MSzB ponttáblázat 2020,
  • FIA CEZ ponttáblázat 2020,
  • Licenckérő lap,
  • Versenyzői jelentkezési lap,
  • Napi licence kérő lap,
  • CEZ Entry Form,
  • FIA CEZ kiírás (En),
  • FIA CEZ kiírás (Hu),
  • FIA CEZ Calendar (En),
  • FIA CEZ SPC technikai szabályzat,
 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#1093 Fefa 2020-02-15 20:38:15

-válasz peugeotmaxi üzenetére #1092-

Például kit?

 

#1092 peugeotmaxi 2020-02-15 20:14:36

A téma sokmindenkit érdekel. Csak szerintem Te nem!

#1091 Fefa 2020-02-15 19:54:56

Jó sok embert érdekel a téma!

Hát erről ennyit! 

#1090 peugeotmaxi 2020-02-15 19:02:11

Fefa!

Ki az aki super gyors gépet hoz és arcoskodik?!!!!

#1089 Fefa 2020-02-14 13:07:00

-válasz norboy üzenetére #1084-

Én még azt nem látom tisztán,ha abban az esetben mondjuk egy T2-es és egy T3-as gép azonos kategória pontoknál tart,akkor is ez a szabály?

Több első helyezés

Több jobb helyezés

Első közös verseny,egymás ellen elért eredmény

És a végén dönthetnek osztott helyezésen (promoter)

#1088 Fefa 2020-02-14 12:45:02

-válasz norboy üzenetére #1087-

A felezés is van akinek nem fog tetszeni,de még inkább fontos lenne,hogy mondjuk akik egy kategóriában vannak,tudjanak egymás indulási szándékáról.

Jól látod,én is azt gondolom,hogy torzúlni fog az eredmény,és az értéke is,de talán nem annyira jön ki a technikai fölény,mint most eddig.

Szerintem a többség,nem akar több millás gépet ide hozni,lehet így a kereteket emberi korlátok közé szorítani ezzel.

Nyílván egy adott kategóriánál fontos,hogy a kategória társak mennyire tudják kihasználni a technikai lehetőségeket.

Mérni fogják az időket,ás sorrend-lista is lesz,de nem kerül értékelésre ez a helyezés,mint abszolút helyezés.

Fog ez felháborodást kelteni ebben biztos vagyok,de talán a többség részéről pozitívan jön le.

Mindenkinek más az érdekköre,olyan,hogy mindenre jó,nem létezik.

Természetesen,már írtam erről,simán kihagytak minden versenyzőt pontosabban a véleményüket,valamint a versenyzők összekötöje sem végez semmilyen munkát,vagy jól titkolja.

Ennek ez az eredménye,nulla összefogással mindig azt nyomják le a torkunkon,amit éppen akarnak,és mivel birkák vagyunk,csak bólogatni tudunk,semmi mást nem teszünk!

#1087 norboy 2020-02-14 12:26:05

-válasz Fefa üzenetére #1085-

Én a 4 induló esetére alkalmazandó felezésre írtam, hogy tök jó ötlet. Másrészt, Fefa, valóban nincs abszolút pontozás a tervezetben, holott több helyen is szerepel utalás az abszolút értékelésre (1.1, 1.18, 1.21, 2.6 pontokban). Én azt gondoltam volna logikusnak, hogy megmarad az abszolút értékelés, és emellett lesz újdonság az S/T/P divízió értékelés. Mint ahogy régebben is volt külön S/T bajnok. Az abszolút értékelés elhagyása szerintem nem jó ötlet, mindenhol kell legyen abszolút bajnok, máskülönben a jelen tervezet szerint nem az objektív abszolút gyorsaság/ügyesség dönt, hanem a megfelelő kategóriaválasztás.
#1086 Fefa 2020-02-14 11:32:32

Még annyival egészíteném ki a dolgokat,hogy véleményem szerint ez a kicsit áttervezett pontozás nem mindenkinek fog tetszeni,főleg aki super gyors gépet hoz,és azzal arcoskodik,mert egy jóval olcsóbb gyengébb,kategóriás autóval is ugyan azt az eredményt lehet hozni,így a méregdrága proto gépek,veszítenek értékükből,és nehezen lesznek tovább adhatók,hisz nem csak azzal lehet bajnokságot nyerni!

Így vélhetően nem affelé megy ez a szákág is,mint a többi,hogy csak csiliárdokért vett géppel lehet nyerni.

Ez jó irány,és szerintem sokat fog javítani az esélyeken,mert ne a bankkártya vastagsága legyen a döntő!

#1085 Fefa 2020-02-14 11:19:25

-válasz norboy üzenetére #1084-

Nagyon is jól értelmezed!

Megszűnik az abszolút értékelés,magyarán nem biztos,hogy egy full proto autó lesz majd a bajnok,max a kategóriájában!

Ez azt jelenti,hogy akár egy széria gép is ugyanannyi pontot kaphat,min egy proto,még akkor is,ha egy körrel később ért be a célba,mert annyira lassú.

Ráadásul figyelni kell,mert ha egy kategória létszám nem éri el az öt indulót,akkor felezik a pontokat.

Szerintem ennek a kompenzálására hozták be azt a szabályt,ha négyen vannak egy kategóriában,de időben jót megy(össz indulók közt első felében van),na akkor adható az egész pontszám!

Mérik ugyan az abszolút időt,de nem pontozzák,hisz nincs leírva pontozás,értékelés a 2020-as alapkiírás tervezetben az abszolút értékelésre.

Nem akartam már ide többet írni,mert nem hiszem,hogy mindenki mindent ért,és tud,de fel kéne már ébredni a többieknek,és a kérdéseket feltenni,nem pedig az első verseny értékelésekor pislogni nagyokat.

Véleményem szerint,ha elfogadják a 2020-as alapkiírást(amit jó lenne ha nem márciusban tennék)akkor érdemes lenne erről a pontozásról és egyéb megváltozott dolgokról egy nyilt fórumot tartani,ahol a felmerült sötét foltokat meg lehetne világítani.

Persze csak akkor,ha ezt más is akarja!

#1084 norboy 2020-02-13 16:23:09
Sziasztok, én úgy értelmezem az alapszabály 1.19-es pontját, hogy a Széria/Túra/Protó divíziók esetében nincs külön pontozás, és hogy nem a különböző kategóriákba tartozó autók egymás elleni eredménye számít, hanem pl esetemben a saját T2 kategóriában elért 52 pontom versenyez Kajári Ferenc saját T4es 56 pontjával és Pintér Laci T5 66 pontjával. Vagyis itt az nyer, aki a saját kategóriáját a legnagyobb fölénnyel tudja nyerni. Jól értem, ugye? Másrészt az új pontozási rendszer nagyon tetszik, jó ötlet ez a pontfelezés. Üdv Pető N.