Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#469 ceber 2013-01-15 13:04:49

Üdv !

Teljesen igazad van, nekem is "tetszik" ha feljutok a dogogóra, de akkor sem keseredek el , ha nem jön össze. Nekem tényleg a jó társaság és a vezetés élménye "kell ".

Viszont lehet,hogy félreértettél, mert én is úgy érzem, hogy az új kategorizálás a "mi " kategóriánkat is teljesen felrúgná.  De ha többség úgy dönt, el kell majd fogadnom. Én is jártam már más versenyen is és ott sokszor több kategóriára van felosztva a társaság, de gondolom ennek anyagi vonzata is lenne.

Szerintem , bár nem könnyű, többet kéne reklámozni magunkat, ha küldtök vagy majd adtok szlalomra " felhívó" matricát, én kirakom az autómra és nem csak a versenyre.

Géza

#468 abarthpower 2013-01-15 12:05:35

Az első mondatom igazságtalan volt elnézést hogy benne maradt.De szerintem ha így állunk hozzá tök fölöslegesek ezek a kategóriák is.Mennyen mindenki amivel akar az első 3-at díjjazuk.Azért egy kicsit nézzük a mi szemszögönkből is.Próbálunk fenntartani ki több ki kevesebb ráfordítással szívással egy autót.Befizetem az oszak regisztrációt,a nevezési díjjat,veszek olajat benzint,gumit,kérek autót amivel elhúzom,azt tankolom. Szuper a csapat a közösség jól érzem magam mindig köztük,de az igazi profit,nekünk ha látod magad a dobogón (fénykép)esetleg bekerülsz az évkönyvbe ha ezt felütöd midig úgy érzed hogy talán megéri a sok szívás anyagi ráfordítás,otthoni torzsalkodás.Ha csak vezetni akarod lehúzod kakucsra kifizetsz 8000 ft-t fél nap alatt annyit mész amennyi belefér.Én nem tehetetek róla hogy más nem jön a kategóriába.Géza szinesebb több autóval lenne a verseny így megint a mag marad csak néhány ember keserűbb szájízzel.

#467 ceber 2013-01-15 11:46:03

Sziasztok !

Szerintem a Csabi  / Hegedűs / nem "személyeskedni " akar, ezért nem is kell Őt ellenszenvvel támadni, de  Csabinak / Kelemen / is van némi igaza. Nálunk , szériában , a tavalyi autók alapján, pl. Ádám a BMW-vel egyedül lenne 2000 felett.

Tudom, hogy nehéz igazságosan dönteni és azt is értem, hogy színesíteni akarjátok a versenyt.

Sok sikert, de tényleg megbeszélés legyen és ne vita. Eddig olyan jó , családias volt a hangulat.

Üdv. Berecz Géza

#466 hrtcsabi 2013-01-15 09:36:55

  Név nélkül is megy! Egyébként azt hiszem, hogy nem akarok ilyen + olyan autókat sz oszakban, na ezt nem lehet rám mondani! De ha neked olxyan nagy dicsőség egyedül, vagy másodmagadba felállni a dobogóra, hát ... Ennyi erővel magadhatom a serleges címét, és mindenki olyat vesz magának, amilyet akar!
HegCsi

#464 abarthpower 2013-01-14 15:00:25

Nem írta ki a nevemet!

üdv

Kelemen Csaba

#463 2013-01-14 10:41:02

A kategória határokhoz annyit,hogy szerintem írd ki becsülettel hogy nem akarsz  Trabantot az oszakban.Már az 1000ccm sem volt igazán igazságos.De így az összes seicento,autobianchi abart,szuzuki,trabant 1.1,egy kategória.Látszott tavaly hogy akármennyit kínlódhat az ember az ezres Suzukival nem tud mit csinálni.Én azért hagytam ki az év felét .Jó én nem tudok vezetni (Farkas Csabi szerint).De azt hiszem egyetlen egyszer fordult elő hogy a Sziklai Zsolti az iszonyúan szuper Trabival gokarton megfogta a Suzukit(Pálya tévesztés miatt).Aztán délután kinézett a pályára a Kubinyi Gabi a Zasztival,olyan kört ment hogy még most is fényképezik nem volt senki sehol még a suzuki sem.(Bólya hiba miatt nem győzött).Ezekkel egy kategória a gyárilag 26 szénné reszelve nekem sosevolt 45-50le Trabant,nincs sújkorlátozás Köpci gépe sem lehetett sokkal nekezebb mint a trabi a suzuki motor alapban 57le kicsit símogatva is 70. Én azt is megértem hogy hogy jogosan mondod hogy hol van még rajtam kívül 2 Trabi, költséghatékonynak kell lenni.Csak így a kicsik ellen van döntve megint.Ugyanúgy mint mikor irányváltásként hogy majd mennyien jönnek,az ügyasségi jellegű parkolós versenyeket megszüntetve áttértünk a sprintesebb gokartpályás versenyekre.És?Maradt a mag akik oda is mentek egy két kivétellel.Csak míg a tecnikás pályán lehetőség volt néha az oroszlán bajszát megcibálni itt ha megnézed mindig ugyanaz a sorrend.Nem beszélve az olyan dolgokról mint hogy a gokarton a 40-50fokos aszfalton egy menet alat lerohad a hajtott kerékről a használtan sem olcsó gumi.Bocs de ez jött ki így első felindulásból.

#462 Hajóka 2013-01-11 00:08:13

 Sziasztok Sporttársak!

 

Boldog Versenyekben Gazdag Ú j Évet kívánok Nektek!

Kérdezném, hogy a 2013-as versenyszezonba kinek lenne versenyenként 3 körre bérbe adó autója?

Hajóka

#461 vavrek 2013-01-10 20:01:01

Akkor visszaülünk a sárga Cinquecentóba.

Buék mindenkinek!

Vavrekék 

#460 HegCsi 2013-01-10 15:51:23

Egy lépés a fórum állóvizébe:
Tervezett kategória határok:
0-1150
1151-1400
1401-2000
2001-
Vélemény?
HegCsi

#459 Csuri 2012-12-24 23:48:13