Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#321 abarthpower 2011-09-14 20:22:36

A gép nem írta ki a nickemet énkövettem el az előzőművet.

Kelemen Csaba 

#320 2011-09-14 20:19:39

 Amit Dobos Tibi írásához hozzátennék.Idén az edzés körre néha úgy kell az autókat felimátkozni a pályára egy fél órát nyugodtan le lehet csípni belőle.A kapus gépátvételes észrevétel teljesen jogos,meggyorsítaná a bejutást a hagyományos sétálós gépátvétel.Az idei CEZ versenyen (kecskemét)a bepakoltatás korrekt és mintaszerű volt.Az is igaz hogy az átkötő(ha jó állapotban van) megnyitásával lehet újvonalú pályát csinálni elsőre,a másodikra lezárni összerántani egy olyan gyors pályát mint a Tavalyi utolsó és nyélgázon bele az éjszakába,a gyors pályán lehet gyorsabban indítani.A pálya amúgy is 20h-ig nyitva van és ebben benne van a világítás ami tényleg olyan mint a foci stadionban jobb mint a napsütés nincs hátrányban aki akkor kerül sorra.Ha egyben lemegy a három futam utána háromnegyed-egy órás szünet elég kell hogy legyen a bólyák átrángatásához főleg ha reggel az első pálya építésénél bejelölik a helyüket, a pályabírók ebédjére (sajnos ez az egy dolog a bírók fognak nagyon elfáradni).Nem tudom hogy a második kör előtti edzéssel mi legyen de szerintem este 8-9-re be lehetne fejezni simán úgy hogy rendes 2,vagy ha kevesebben vagyunk 3 körös etapokat megyünk.Itt van az eldöntendő kérdés Detrénél,Zelles Sanyi bácsinál hogy fáradtan elindul-e 3-400km-re másnap nincs munkanap vagy kell-e szállás nekik ebben segíteni kéne,viszont ez növeli a költségeiket. 

#319 2011-09-14 18:35:08

Sziasztok!

Idén minket nem érint a bajnokság, de véleményem van, azért is mert jövőre talán indulunk.

Ma az országban sokminden, és sokmindenki a túlélésért harcol. Szerintem most itt is erről van szó. De örülni kell, hogy a kiút keresésről kérik a véleményünket, és nem arról szól, hogy eddig tartott.

Ha egy nap két verseny, hát legyen. De gondolni kell a távolról érkezőkre. Pl. Detrére aki legalább 320 km -ről megy Kecskemétre, és nem biztos, hogy örülne pl. egy órával előre hozott kezdésnek. A kapunyitás közbeni gépátvétel szerintem nem jó, mert én már az edzőkörömet is lementem, mikor sokan még a kapuban várakoznak. Vagy, két külön csapat nézze át a gépeket. De mégjobb, ha a depóban, hogy lehessen pályát bejárni, és edzőkört menni. Talán így lehetne elöbb kezdeni.

Megértem aki a Tesco-s versenyeket várta. Én biztos tudnék kirakni a gokartpályán is technikás pályát. Miért nincs kihasználva a célegyenesben lévő összekötő út? Ahogy Írtátok lehetne egy gyors és lehetne egy technikás verseny. Vagy ezek ötvözése, és a második verseny visszafelé.

Azt gondolom a világítás is pénz, és elég nehéz lesz kb. 8 óra alatt lepörgetni a két versenyt, de nem lehetetlen. Ha kell világítás akkor mindenkinek legyen, mondjuk az utolsó körben. Nem lenne jó, ha az idő szüke miatt csak rövid pályák lennének, és két "fél" verseny lenne, vagy másfél.

Úgy gondolom Csaba is sokszor segített nekünk, most ötletekkel, vagy bármivel próbáljuk meg mi is.

Esetleg pályarajzok felrakásával is lehetne időt nyerni. Ha jó rajtsorrend van összeállítva, rajtolhatnánk úgy mint a horvátok 20-30 mp-re.

Sziasztok, Dobos Tibor

#318 HegCsi 2011-09-14 08:30:35

-válasz BerryG üzenetére #315-

A pályabérleti díjon kívül minden költség 2x-es. Ergó külön-külön nevezési díj lesz a két versenyre.
HCs

#317 öreg 2011-09-14 06:19:33

 Csabi !

Az indokok érthetőek...

Ha az a kérdés, hogy okt. 30-án egy verseny legyen- e, vagy kettő...? ..hát ez nem kérdés, persze, hogy kettő...!!!

A fordított rajtsorrend is jó ötletnek látszik...

Mindenkinek jó készülődést

#316 szaboarpi 2011-09-14 00:16:34

-válasz hegcsi üzenetére #314-

 Csaba ötlet részemről maximálisan támogatva!!!!! Én már nagyon várom, főleg hogy a végén sötét lesz!!!! Izgi lesz!!!! Mindenkinek jó felkészülést!

Üdv Szabó Á.

#315 BerryG 2011-09-13 23:54:13

Kérdés? Marad a dupla nevezési díj?

 

#314 hegcsi 2011-09-13 21:36:05

Srácok
Mielőtt nagyon egymásnak esnétek: ahogy leírtam, október elején nem tudunk versenyt rendezni a CEZ futam miatt, és közepén sem. A köztes időpontok is kiestek. Így marad az, hogy október 30-án tud verseny lenni. 1 napon. És itt az a kérdés, hogy egy verseny elmarad, vagy meg lesz tartva egy napon a kettő. Eléggé mellékvágányra ment a tervezés a két nap két verseny elmélettel. Nem biztos, hogy rossz az ötlet, de most, év vége felé biztos, hogy nem alkalmazzuk. Csütörtök estére elkészítem a dupla versenyes kiírást, amiben esetleg még lehet az is meglepetés, hogy a második verseny fordított rajtsorrendben megy le. Ezáltal 1 kicsit nehezebb lesz a kisebb rajtszámúaknak?!
HCs

#313 adamcosworth 2011-09-13 16:57:31

Azt gondolom Lóri bácsi nagyon rossz példa!!! Mert Lóri bácsinak is láttuk már hogy kitőr a jobb első gólyalába, vagy eltört a féltengelye ő sem akar két versenyt bukni egy ilyen miatt! És emelet szerintem elég kevesen versenyeznek utcai autóval! Én például a következő versenyen ( akármilyen is lesz ) kiszeretnék próbálni egy új autót. És a következő verseny lesz az első hogy versenykörülmények közölt kipróbálom, ha akármilyen gondja van nem akarok két versenyt bukni! A sátorozással kapcsolatba én már sátoroztam novemberben is és október elejére elég jó időt mondanak!

Minddemellet akármi van én osztom " öreg " véleményt mindenben amit leírt egyetértek!!!
Vagy legyen külön rendezvény, vagy két napos rendezvény legyen!!
Nem azért nevezek mert minél előbb leakarom tudni az összes versenyt! Hanem hogy minél többet autózzak és minél többet élvezhessem a versenyhangulatott!
Ennyi erővel megrendezhetnénk mind a nyolc versenyt egy hét alatt és akkor levan tudva!! Én nem ilyenre vágyom!!
Köszönettel : Ádi  

#312 szaboarpi 2011-09-13 09:29:00

Sziasztok!

Műszaki hibához csak annyit, hogy itt főként mindenki utcai autóval versenyzik, nehogymár ne bírjon ki 10 km ert!!!!!! Ha Lóri bácsi mondaná hogy sok akkor megértem.....