Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#944 Fefa 2019-08-06 06:27:19

-válasz ceber üzenetére #943-

Igen valóban nem a kalaptartó volt,az nekem sem volt a széria kategóríában!

A pótkereket takaró kárpit darab,ez volt pontosan,rosszúl írtam.

Elnézést!

#943 ceber 2019-08-06 06:04:44

 Üdv !

Szerinten nem a kalaptartó hiánya lehetett a baj. A szériában ugyanis le van írva :

 

Világító, jelző berendezéseknek, gyári lökhárítóknak, belső mindennemű kárpitoknak (kivéve kalaptartó), a szállítható személyeknek megfelelő darabszámú üléseknek (hátsó üléssornak is) helyükön kell maradni.

Én sem szeretnék repülő kalaptartót egy nagyobb fékezésnél .

Szép napot .

 

#942 Fefa 2019-08-05 20:07:19

Tisztelet mindenkinek!

Szeretnék egy régóta húzódó dologról beszélni,ami tudomásom szerint nem csak engem bosszant,másoknak is van erről a dologról véleménye!

Mint emlékezetes,az egyik Lacházi versenyen,a kalaptartó hiánya miatt a második helyezett óvást nyújtott be,amit a Tisztelt felügyelő bizottság,jogosnak ítélt meg,és a kalaptartó hiánya akkora előnyt jelentett,hogy ezt csak bűntetéssel,lehetett orvosoloni,holott a gépátvételen sem volt már bent ez a (tuning)elem a versenyautóban.A bűntetés pont annyi volt,hogy a második helyen végzett "versenyző"a dobogó tetejére állhasson! Ha a száraz tényeket nézzük,valóban kötelező tartozék egy S csoportos kocsiban a kalaptartó,de nem hiszem,hogy ennek híánya okozta azt a huszon másodpercet,amivel a második helyezett kikapott! De miért is hozom most ezt fel?

Az ok egyszerű,egy ilyen három kilós "tartozék"nemléte miatt óvás volt,majd helybenhagyás,akkor azt meddig kell még elviselni,hogy a T1 csoportban egy Proto Trabant van több verseny óta értékelve?

A szabályok amikre ez a szakág épül azt engedik,hogy a T csoportban az autó gyártójával azonos gyártmányű motor lehet!

Ebben a csodásan megépített Trabantban,egy Rotax motor dolgozik,kb.száz lóerővel.Ezt maga a versenyző is beismerte egy nyilatkozatában,hogy ez Rotax blokk,ezt egy újságcikk le is hozta.

Az FIA Technikai szabályzata a következő módon határozza meg a motorblokk fogalmát

Forgattyúsház a hengerekkel ez a motorblokk,pontosítva ők hengerblokknak írják a fordításban.

Ezeknek meg kell egyeznie a T csoportban a karosszéria gyártójával,ami jelen esetben kétséges,hogy a Rotax blokkot a Trabant gyárban valaha is gyártották.

A forgattyúsház nyomokban tartalmaz Trabant elemeket,de a henger az gyári rotax motor.

Ezt a problémát már többen jeleztük,de a Tisztelt "szakértők"szerint ez így helyes.

A verseny igazgatójának is lett jelezve,aki egyben a sorozat promótere,de ő is

azt mondta nem tesz semmit.

Holott a szabályzat egyértelműen kimondja a versenyigazgató felel a gépek pontos osztályba sorolásáért.

Kérdezem én,ez így hogy lehetséges?

Valóban egy Rotax motoros Trabant mehet a T csoportban?

Rendbe kellene ezt a dolgot tenni,mert ez így nagyon nem jó!

Jó lenne ha más is hozzászólna,érdekel a többiek véleménye is!

Kiváncsian várom a véleményeket!

 

#941 imp 2019-08-01 17:03:35

 Frissült a CEZ ponttáblázat:  http://www.cez-motorsport.com/2019/cez-slalom/

www.cez-motorsport.com/2019/cez-slalom/

Gratulálunk! Még 4 futam van hátra!

 

#940 Fefa 2019-07-30 19:10:52

Köszönet a hétvégi kitünő versenyért,ismét egy profin rendezett futamon vagyunk túl!

Az eső külön jót tett az idők megkavarásához,de ismét a tapasztalat,és a rutin győzött az abszolut értékelésben,külön gratula Simon Istvánnak!

A pálya nem mindenkinek tetszett,kicsit lassú volt mint a szokásos,

Még sok ilyen rendezvényt!

Gratula

#939 imp 2019-07-26 16:11:59

szlalom.rallylive.hu/ 

#938 imp 2019-07-26 16:11:33

 www.facebook.com/autoszlalom.hu/

#937 Fefa 2019-07-25 11:04:20

-válasz hegcsi üzenetére #936-

Köszi a választ! 

#936 hegcsi 2019-07-25 10:30:23

-válasz Fefa üzenetére #935-

 Köszönöm a türelmet!
Tájékoztató publikálva! Azért ne feltsük el a határidőknél, hogy pótló versenyről beszélünk!

HCs

#935 Fefa 2019-07-24 22:15:25

-válasz hegcsi üzenetére #934-

Tisztelt Csabi!

Igy egy hónappal az augusztusi verseny dátuma előtt (24) még mindig úgy gondolod,nem lenne itt az ideje megosztani az infókat,a verseny helyével kapcsolatban?

Szerintem már be kellett jelenteni az MNASZ felé és leadni az engedélyeztetés miatt.

Akkor minek neveznéd ezt a fajta nulla tájékoztatást,ha ez nem titkolódzás?

Miért a versenyzők tudják meg a leg később,a helyszínt,gondolom vannak akiknek szállást kell intézni,ezt már nagyon nehéz,mert csúcsszezon van.

Mire jó ez,és miért gondoljátok,hogy ez így jó?

És lehet rám haragudni,de úgy gondolom ez nem csak engem érdekel,mások is kiváncsiak hol lesz megtartva augusztusban a versenyünk?

Ez szerintem közérdek is,így nem hiszem,hogy ezt a kérdést privátban,telefonon kellene feltennem,így szeretnék nyílvánosan választ kapni erre!

Mert számomra,és úgy gondolom mások számára is fontosak ezek az infók,és ez nem kötözködés!

Előre is köszönöm a választ!