Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#478 Altezza 2013-01-18 09:52:50

 Sziasztok!

Slick /nem slick témában fel lett vetve, hogy szériában csak utcai gumi legyen. Nyilván akinek már van slickje annak nem tetszik (nekem van).  Az E-s gumikat engedélyezi a KRESZ.Van aki az utcán is azokat használja (azt hiszem Ádám is) akkor nekik normál gumikat kell venniük a veresenyre. Ennyi erővel a direkt szűrőket is, meg a sport rugókat és a toronymerevítőt is be lehetne tiltani, mert van akinek nincs az autójában. Ezek nyilván nem hoznak annyit, mint egy gumi, de ha belepiszkálunk a széria kategóriába, akkor ezekbe is bele lehet kötni.

üdv

#477 ceber 2013-01-18 08:44:21

Sziasztok !

Az előző hozzászólás kapcsán:

Csaba, gondolom figyelemmel kíséred a véleményeket, javaslatokat.

Kérlek, hogy szériában, slick gumi nem slick gumi felvetésre reagálj.

Én már nézegetem a gumikat,mert a tavalyiak elkoptak, tehát nem mindegy, hogyan döntesz, döntünk.

Köszönettel: Berecz Géza

#476 szodyzsolt 2013-01-18 01:16:30

Sziasztok,

Szerintünk a következő kategória leosztás lenne logikus:

S1 0-1000-ig, S2 1001-1300-ig, S3 1301-1600-ig, S4 1601-től. S-ben nem kellene a slick, hogy minél közelebb legyen az utcaihoz, mint széria kategória. Ez költségkímélőbb, viszont bármilyen utcai sportgumi használható lenne / Pl. Good Year Eagle F1, nagyon peres is /. Kis időkülönbségek, izgalmas futamok jellemezhetnék. Átlagban 4-8 induló van egy kategóriában. A S1-ben az 5 induló 2012-ben az "átlagnak" felelt meg.

Üdv,

Sződy fivérek

 

 

 

 

Egy lépés a fórum állóvizébe:
Tervezett kategória határok:
0-1150
1151-1400
1401-2000
2001-
Vélemény?
HegCsi

#475 2013-01-17 19:13:15

Sziasztok! Még soha nem irtam ide,de mindig olvasom.Ez most a második nekifutás,az előbbit inkább kitöröltem!Szerintema Csabi idei évre tervezett módositásaival kapcsolatban szántam rá magam.Az új kategóriák  kialakitása nem lenne szerencsés,bár az én autómat nem érinti. A legkissebb kategóriában kevesen indultak ezzel valóban kellett valamit kezdeni /fogalmam sincs hogy igazságosan mit/,de a többi szerintem rendben volt eddig is.A gyors,vagy lassú pályákkal kapcsolatban úgy gondolom többen szeretjük a tempósabb kiépitett pályás versenyeket mint a parkolósokat.Az abszolutot mindig ugyan az a 4-5 ember nyeri /sajnos még nem nagyon vagyok köztük,de nagyon szeretnék!/ bármilyen pályán is vagyunk.A kissebb kategóriákban indulók küzdjenek a kategória győzelemér,és ezzel nem akarok senkit lenézni!Sajnos a kiemelkedő eredményhez már itt is nélkülözhetetlen a pénz /gumi,futómű,teszt stb/.Tavaly én is a lehetőségeimhez képest túlköltekeztem magam mégsem értem el a kitűzött célt.Szerintem aki teheti minden különösebb célkitűzés nélkül versenyezzen mert versenyezni jó! Nem akartam senkit megbántani .Jó készülődést!  A Kakucsi tesztből lessz valami?    Pap Csaba

#474 ceber 2013-01-17 08:01:09

Hello Zoli !

Nekem is tetszenek a parkolós versenyek !

De Te ott csak utcai gumival indulhatsz !!

Jó végre " hallani " a hangotokat .

 

Üdv. Géza

Ui. Zoli még a "gyors" pályán is megelőz !

 

#473 Zoli 2013-01-16 19:55:39

Kedves Hegedűs Csaba!

Örömmel olvasom a hozzászólásokban, hogy nem csak nekem tetszettek a Tesco-s versenyek, és nem csak én emlegetem folyton Neked, hogy nem kellett volna elhagyni ezeket a versenyeket. Ha többen lobbizunk a "parkolós versenyek" mellett, talán meghallgatásra talál a véleményünk...???

Tény, hogy a lassúbb pályákon nem jön annyira ki a lóerő fölény, és ha egy évben fele-fele arányban lenne gokartos és Tesco-s verseny, akkor biztos a Kelemen Csabit sem érintené olyan érzékenyen a tervezett kategória módosítás. Ha mi "kis" autósok mindig részt veszünk a "gokartos" versenyeken, a "nagy" autós versenyzők miért ne jönnének el a "lassúbb" versenyekre? Mert ugye az autózás szeretetéért, a jó társaságért, a remek szervezésért is járunk a versenyekre!

Ja, bocs, felébredtem! Lóg a kezem a bi..be! Ez csak egy szép álom volt számomra, remélem egyszer még teljesül!

 

Árok Zoltán

#472 vavrek 2013-01-16 12:14:28

 Kedves Sporttársak!

Ne veszekedjetek, Hegedűs Csabinak biztosan jó oka van a kategória határok módosítására. Őt kell megkérdezni erről.

Ha valakinek lett volna panaszkodni valója, akkor mi lennénk azok. Mert 2011-ben a mezőny leggyengébb (21 LE) autójával indultunk, egy 24 éves, végelgyengülés előtt álló, csont széria Kispolszkival. A kategóriában alig voltunk, így magunk között döntöttük el a bajnoki címet. Viszont nagyon jó érzés volt, hogy az abszolútban soha nem mi voltunk az utolsók. Ha összeszedtük magunkat, és hüvös volt !!! :-), jónéhány nagyobb, erősebb autót elvertünk. Nekünk ez volt a "fizetség", és megérte! Mert, ahogy a Béla mondja, a jó hangulatért, a jót autózásért, a fejlődésért csináljuk mi is, nem a serlegért.

Inkább kérjük meg a Hegedűs Csabit, hogy szervezzen legyen szíves több parkolós versenyt, mert ott nekünk (kisautósoknak) nagyobb esélyünk van egy komolyabb eredményre.

További jó felkészülést kívánunk mindenkinek.

Vavrekék

#471 abarthpower 2013-01-15 22:22:31

Bélus ne hegyezzük már ki a kupákra megint.Itt a hiábavalóságról van szó hogy mehet a kukába az autó.Nincs mit csinálni vele 1,2,3mp-t lehet találni vele de 15-öt,főleg ezeken a pályákon.Tedd már a szivedre a kezed ha semmi esélyt nem láttál volna a győzelemre,építetted volna-e a futóművet,ölted volna a pénzt az új garnitúra avon gumiba? Látod a fejlődés lehetőségét benne.Na a még feljebb tolt határokkal ezt veszítjük el.De látom meddő megint ez a vita.Megyünk azzal ami van ott ahol lehet.

#470 imp 2013-01-15 21:18:36

Géza, Csaba

Én megépítettem 2009-re a 600-as autót, persze megszűnt a T1 és lett köbcenti nélküli proto. 2012-ben egy árva kupát sem kaptam. Kaptam? Azt nem kapni kell, hanem nyerni.  Majd talán jövőre. Vagy idén.... Jobban vezetek-e azóta? Úgy gondolom igen, persze van mit fejlődni. Javult az autó? Ez határozottan igen. Hol mentem jól? (-jól?) Kecskemét Tesco, Szeged... De megpróbálok fejlődni, vezetni tanulni és persze jól érezni magam egy jó társaságban. Rajtunk is múlik szervezzünk több Trabantost.

#469 ceber 2013-01-15 13:04:49

Üdv !

Teljesen igazad van, nekem is "tetszik" ha feljutok a dogogóra, de akkor sem keseredek el , ha nem jön össze. Nekem tényleg a jó társaság és a vezetés élménye "kell ".

Viszont lehet,hogy félreértettél, mert én is úgy érzem, hogy az új kategorizálás a "mi " kategóriánkat is teljesen felrúgná.  De ha többség úgy dönt, el kell majd fogadnom. Én is jártam már más versenyen is és ott sokszor több kategóriára van felosztva a társaság, de gondolom ennek anyagi vonzata is lenne.

Szerintem , bár nem könnyű, többet kéne reklámozni magunkat, ha küldtök vagy majd adtok szlalomra " felhívó" matricát, én kirakom az autómra és nem csak a versenyre.

Géza