Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#488 ceber 2013-02-03 09:42:07

Kedves Erika !

Ez tök buli !

Remélem útvonaltervet is adtok mellé és a navigáció a Te hangodon mondja:

most kerüld meg a hordót balról !

Nagyon Köszi !

Üdv. Géza

#487 szlalomverseny 2013-02-03 09:28:00

Kedves Ceber: írd be a gugliba, hogy Rakparti Szlalomparty:) Erika

#486 ceber 2013-02-01 18:26:05

Üdv  Csabi !

Szerintem elég színes a versenynaptár, főleg helyszínek tekintetében. Azt elárulod, hogy a rakpart kb. melyik várost jelenti ? 

Köszi !

Géza

#485 dicsatibor 2013-01-30 20:01:27

 CEZ versenynaptár!!

 

http://autoslalom.at/terminliste.php?show=other&id_bundesland=0&monat_start=1&jahr_start=2013&monat_end=12&jahr_end=2013&id_verein=0&id_cup=0&terminsuche=Esem%E9nyek+megjelen%EDt%E9se

#484 dicsatibor 2013-01-30 19:53:24

 2013.01.30 - Országos Amatőr Szlalom Bajnokság 2013. évi alapkiírása

 

 

http://mnasz.hu/letoltes/MNASZ%20OSzAK%202013.pdf

#483 evsp 2013-01-25 18:01:37

-válasz Altezza üzenetére #479-

"Szerintem 1300-1600 kategóri elég húzós lenne, mert az 1.4-es és az 1.6-os autók között elég nagy a különbség."

Az 1.4 és 1.6 között nincs nagyobb különbség mint az 1.1 és 1.4 között. Így a 1001-1400 kategória lesz húzós az 1.1-es járműveknek. De olyan felosztás nincs ami mindenkinek jó....

 

(Még szerencse, hogy mi árammal megyünk :) )

#482 dicsatibor 2013-01-21 22:53:27

 M.N.A.SZ.honlapjárol!!

 

Szlalom 2013. 06.09-09. 58.Hegcsi Race Kupa OB+ZT Kakucs Hegcsi kft.

 
Szlalom 2013. 10.26-26. 59.Hegcsi Race Kupa OB+ZT Kakucs Hegcsi kft.
#481 Csuri 2013-01-18 11:16:44

Sziasztok!

Figyelemmel kisérem a fórumot és a Csabi nincs könnyű helyzetben!

Mi az elmúlt  évek versenyzők véleménye alapján alakítottuk ki a Veszprém Szlalom versenykiírását és kategória határait. Nem lehet mindenkinek kedvezni és területenként is mások az elvárások, de szerencsére nálunk működik évek óta. A Kategóriáink:

R1.:                      0-1100ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

R2.:                1101-1500ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

R3.:                1501-ccm felett,         Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T1.:                       0-1100ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T2.:                 1101-1500ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T3.:                 1501-ccm felett,         Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

H1.:                      0-1600ccm-ig       Hátsókerék meghajtású gk,

H2.:                1601-ccm felett,         Hátsókerék meghajtású gk,

J.:                   Juniorok                      (ccm-től független 17 éven aluliak)

N.:                  Nők - hölgyek            (típus és ccm-től független)

P.:                   Proto                          (típus és ccm-től független)  

Abszolút.        (Az abszolút 1-2-3. helyezett kerül értékelésre.)

A slicket évekkel ezelőtt száműztük az utcai kategóriákból és így sokkal jobban tetszik a népnek! Egy rövid pályán 5mp előnyt is lehet vele kovácsolni…

Remélem segíthettem egy kicsit az ötletelésben?!?!  :-) üdv Csuri

#480 HegCsi 2013-01-18 10:14:12

 Sziasztok!
Elég sok szürkeállományt összekapcsoltunk a probléma megoldására! És a gordiuszi csomó átvágásra került!
Maradnak a köbcentihatárok!
0-1000,
1001-1400,
1401-1600,
1601 felett.
+ TRABANT kategória. Ide tartoznának a kétütemű trabant kasztnit, motort, váltót, futóművet tartalmazó trabantok, széria és túra szétválasztás nélkül.
Tehát megteremtjük annak a lehetőségét, hogy akinek trabantja van, azok elmeccseljenek a bajnokságon belül. 5 nevezés szükséges a bajnokságban ennek a kategóriának is (mint pl. a hátsdókerekeseknek)!
Várom a véleményeket!

(Az EVO klub bevonásával pedig szeretnénk megvizsgálni, hoghy lenne-e értelme a 2000 feletti kategóriának!)

#479 Altezza 2013-01-18 10:00:30

 Szerintem 1300-1600 kategóri elég húzós lenne, mert az 1.4-es és az 1.6-os autók között elég nagy a különbség.