Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#474 ceber 2013-01-17 08:01:09

Hello Zoli !

Nekem is tetszenek a parkolós versenyek !

De Te ott csak utcai gumival indulhatsz !!

Jó végre " hallani " a hangotokat .

 

Üdv. Géza

Ui. Zoli még a "gyors" pályán is megelőz !

 

#473 Zoli 2013-01-16 19:55:39

Kedves Hegedűs Csaba!

Örömmel olvasom a hozzászólásokban, hogy nem csak nekem tetszettek a Tesco-s versenyek, és nem csak én emlegetem folyton Neked, hogy nem kellett volna elhagyni ezeket a versenyeket. Ha többen lobbizunk a "parkolós versenyek" mellett, talán meghallgatásra talál a véleményünk...???

Tény, hogy a lassúbb pályákon nem jön annyira ki a lóerő fölény, és ha egy évben fele-fele arányban lenne gokartos és Tesco-s verseny, akkor biztos a Kelemen Csabit sem érintené olyan érzékenyen a tervezett kategória módosítás. Ha mi "kis" autósok mindig részt veszünk a "gokartos" versenyeken, a "nagy" autós versenyzők miért ne jönnének el a "lassúbb" versenyekre? Mert ugye az autózás szeretetéért, a jó társaságért, a remek szervezésért is járunk a versenyekre!

Ja, bocs, felébredtem! Lóg a kezem a bi..be! Ez csak egy szép álom volt számomra, remélem egyszer még teljesül!

 

Árok Zoltán

#472 vavrek 2013-01-16 12:14:28

 Kedves Sporttársak!

Ne veszekedjetek, Hegedűs Csabinak biztosan jó oka van a kategória határok módosítására. Őt kell megkérdezni erről.

Ha valakinek lett volna panaszkodni valója, akkor mi lennénk azok. Mert 2011-ben a mezőny leggyengébb (21 LE) autójával indultunk, egy 24 éves, végelgyengülés előtt álló, csont széria Kispolszkival. A kategóriában alig voltunk, így magunk között döntöttük el a bajnoki címet. Viszont nagyon jó érzés volt, hogy az abszolútban soha nem mi voltunk az utolsók. Ha összeszedtük magunkat, és hüvös volt !!! :-), jónéhány nagyobb, erősebb autót elvertünk. Nekünk ez volt a "fizetség", és megérte! Mert, ahogy a Béla mondja, a jó hangulatért, a jót autózásért, a fejlődésért csináljuk mi is, nem a serlegért.

Inkább kérjük meg a Hegedűs Csabit, hogy szervezzen legyen szíves több parkolós versenyt, mert ott nekünk (kisautósoknak) nagyobb esélyünk van egy komolyabb eredményre.

További jó felkészülést kívánunk mindenkinek.

Vavrekék

#471 abarthpower 2013-01-15 22:22:31

Bélus ne hegyezzük már ki a kupákra megint.Itt a hiábavalóságról van szó hogy mehet a kukába az autó.Nincs mit csinálni vele 1,2,3mp-t lehet találni vele de 15-öt,főleg ezeken a pályákon.Tedd már a szivedre a kezed ha semmi esélyt nem láttál volna a győzelemre,építetted volna-e a futóművet,ölted volna a pénzt az új garnitúra avon gumiba? Látod a fejlődés lehetőségét benne.Na a még feljebb tolt határokkal ezt veszítjük el.De látom meddő megint ez a vita.Megyünk azzal ami van ott ahol lehet.

#470 imp 2013-01-15 21:18:36

Géza, Csaba

Én megépítettem 2009-re a 600-as autót, persze megszűnt a T1 és lett köbcenti nélküli proto. 2012-ben egy árva kupát sem kaptam. Kaptam? Azt nem kapni kell, hanem nyerni.  Majd talán jövőre. Vagy idén.... Jobban vezetek-e azóta? Úgy gondolom igen, persze van mit fejlődni. Javult az autó? Ez határozottan igen. Hol mentem jól? (-jól?) Kecskemét Tesco, Szeged... De megpróbálok fejlődni, vezetni tanulni és persze jól érezni magam egy jó társaságban. Rajtunk is múlik szervezzünk több Trabantost.

#469 ceber 2013-01-15 13:04:49

Üdv !

Teljesen igazad van, nekem is "tetszik" ha feljutok a dogogóra, de akkor sem keseredek el , ha nem jön össze. Nekem tényleg a jó társaság és a vezetés élménye "kell ".

Viszont lehet,hogy félreértettél, mert én is úgy érzem, hogy az új kategorizálás a "mi " kategóriánkat is teljesen felrúgná.  De ha többség úgy dönt, el kell majd fogadnom. Én is jártam már más versenyen is és ott sokszor több kategóriára van felosztva a társaság, de gondolom ennek anyagi vonzata is lenne.

Szerintem , bár nem könnyű, többet kéne reklámozni magunkat, ha küldtök vagy majd adtok szlalomra " felhívó" matricát, én kirakom az autómra és nem csak a versenyre.

Géza

#468 abarthpower 2013-01-15 12:05:35

Az első mondatom igazságtalan volt elnézést hogy benne maradt.De szerintem ha így állunk hozzá tök fölöslegesek ezek a kategóriák is.Mennyen mindenki amivel akar az első 3-at díjjazuk.Azért egy kicsit nézzük a mi szemszögönkből is.Próbálunk fenntartani ki több ki kevesebb ráfordítással szívással egy autót.Befizetem az oszak regisztrációt,a nevezési díjjat,veszek olajat benzint,gumit,kérek autót amivel elhúzom,azt tankolom. Szuper a csapat a közösség jól érzem magam mindig köztük,de az igazi profit,nekünk ha látod magad a dobogón (fénykép)esetleg bekerülsz az évkönyvbe ha ezt felütöd midig úgy érzed hogy talán megéri a sok szívás anyagi ráfordítás,otthoni torzsalkodás.Ha csak vezetni akarod lehúzod kakucsra kifizetsz 8000 ft-t fél nap alatt annyit mész amennyi belefér.Én nem tehetetek róla hogy más nem jön a kategóriába.Géza szinesebb több autóval lenne a verseny így megint a mag marad csak néhány ember keserűbb szájízzel.

#467 ceber 2013-01-15 11:46:03

Sziasztok !

Szerintem a Csabi  / Hegedűs / nem "személyeskedni " akar, ezért nem is kell Őt ellenszenvvel támadni, de  Csabinak / Kelemen / is van némi igaza. Nálunk , szériában , a tavalyi autók alapján, pl. Ádám a BMW-vel egyedül lenne 2000 felett.

Tudom, hogy nehéz igazságosan dönteni és azt is értem, hogy színesíteni akarjátok a versenyt.

Sok sikert, de tényleg megbeszélés legyen és ne vita. Eddig olyan jó , családias volt a hangulat.

Üdv. Berecz Géza

#466 hrtcsabi 2013-01-15 09:36:55

  Név nélkül is megy! Egyébként azt hiszem, hogy nem akarok ilyen + olyan autókat sz oszakban, na ezt nem lehet rám mondani! De ha neked olxyan nagy dicsőség egyedül, vagy másodmagadba felállni a dobogóra, hát ... Ennyi erővel magadhatom a serleges címét, és mindenki olyat vesz magának, amilyet akar!
HegCsi

#464 abarthpower 2013-01-14 15:00:25

Nem írta ki a nevemet!

üdv

Kelemen Csaba