Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#782 imp 2018-03-15 10:54:39

 ceber - jól olvasod, ez az összes többi MNASZ rendezvényen is így mködik. 

#781 peugeotmaxi 2018-03-12 19:36:57

Sziasztok!

Ezek szerint a gyári építés nagyon könny versenyautómat tele kell pakolnom vassal hogy meglegyen a minimum súlya? Vagy mi az elképzelés,vagy valakiknek hány kiló a jó? Üdv: Pap Csaba

#780 norboy 2018-03-12 09:43:56

-vlasz imp zenetre #773-

imp: köszi, logikus.

#779 ceber 2018-03-12 06:56:57

 Üdv !

Tényleg csak így ülhet be utas ?

- A vezetn kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. Az utasnak rendelkeznie kell az adott versenyre érvényes versenyzi biztosítással (a rajtlistában szerepelnie kell az utasnak)és/vagy extrém biztosítással. Az extrém biztosítás meglétét az utasnak kell igazolni.

Üdv. Géza

#778 Sje 2018-03-11 21:57:32

 Kedves szabályhozó testület!
(Kérdésem illetve kérésem eltt had fejezzem ki véleményem az ÚJ alapkiírás tervezet 15. oldalán lév 2019-re vonatkozó zöld szín részérl: Úgy gondolom, hogy saját magatoknál nagyobb ellenségetek nincs!)

Kérésem épít jelleg kritika is egyben: Ha jöv évtl valóban bevezetésre kerül a minimum súly és adott fix kerékméret használata lesz kötelez, indokoltnak látnám, ha ezt a táblázatot most nyilvánosságra hozná a szabályhozó testület. Sajnos a tendencia évek óta azt mutatja, hogy az alapkiírás 15 nappal az els futam eltt készül el, a versenynaptár pedig még év közben is változik (értem én, hogy ezt nehéz feladat összeegyeztetni, és MNASZ futamokon szinte lehetetlen, ezt csak kisebb amatr sorozatok tudják kivitelezni, azok viszont szinte 100%-ban).

Ugye nem az a terv, hogy jövre 15 nappal az els futam eltt eláll a súly és kerékméret lista, és a fél mezny nézegethet magának új versenyautót, és felni vagy gumigarnitúrát (netán mindkettt), mert úgy gondolom, hogy bár a mezny tehets, azért 15 nap alatt sokaknak nem fog siekrülni új autót vásárolni és új felni vagy gumi garnitúrát.

Szóval az összes versenyz nevében ki merem jelenteni, hogy kérjük elre a minimumsúly és kerékméret listát, ez nagy segítség lenne, mert akkor az ember az egész évét olyna irányban mozgatja, hogy az már jövre is jó legyen!

És még egy kérdés, ha nem tetszik a lista, akkor nem indulhatok az MSZB versenyein? Vagy lesz egy különc kategória? Netán mindenki Prototipus lesz?

A választ elre is köszönöm!

#777 ceber 2018-03-11 18:46:19

 http://www.origo.hu/auto/20180221-amator-autoversenyzes-a-kakucs-ringen.html

#776 ceber 2018-03-11 12:35:25

 Üdv !

 

Köszi a választ ! Ha így kell érteni,- a változtatásról - akkor OK !

Üdv. Géza

#775 imp 2018-03-10 21:22:03

 Az a szöveg ahol ezt olvasod: "Kerék és gumiabroncs: Keréktárcsa és a gumiméret a gyáritól kett méretben térhet el le és felfelé irányban, mind átmérben, mind szélességben. Mind a négy keréknek ugyanolyan méretnek és átmérjnek kell lenni. Csak E jel gumi használható.    "  Az a változtatásokról szól. Tehát ha változtatod, akkor egyforma kell legyen. Amennyiben nem változtatod,a kkor a széria állapot elfogadott - st!  Tehát a széria Trabantra nem lehet eltér méretet tenni. Ha nem változtatsz a gyárin, az minden esetben jó! Ez az alapfelállás. Így érthet?

#774 ceber 2018-03-10 17:23:19

 Üdv !

ceber: amennyiben a gyárihoz képest változtatod, akkor ez a szabáylozás él. nem tudom ilyen autod lesz, ha gyárilag más méretek, akkor igen.

Ezt a mondatot én nem "értem"

Én csak azt szerettem volna jelezni - még az els futam eltt-, hogy vannak széria autók : pl. Opel Gt, Lotus stb. melyeken gyárilag a hátsó tengelyre szerelt kerekek szélesebbek ,

tehát nem egyforma méret mind a négy kerék ! 

Ezért a szlalom alapkiírás szerint ,  a megrendezend versenyeken nem lehet széria katagóriában indulniuk, ha marad az idézett mondat az alapszabályból. Szerintem csak ezt a mondatot kéne megfelelen átírni.

 

Üdv. Géza

#773 imp 2018-03-10 09:29:44

 szzsolt  60!

ceber: amennyiben a gyárihoz képest változtatod, akkor ez a szabáylozás él. nem tudom ilyen autod lesz, ha gyárilag más méretek, akkor igen.

norboy: a cél, hogy mindenki egyforma eséllyel vezessen a pályán, vagyis azonos számú lehetsége legyen mindenkinek. A szabály ezt célozza, úgy, hogy egy veresenyz csak egyszer nevezhet.