Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#786 petergabor 2018-03-20 14:00:58

Sziasztok,

az alapkiírásban (pontosabban a tervezetben...) szerepel a széria kategóriákra nézve a futómnél: "Mindenféle nyomtávszélesít tiltott."

Ez azt jelenti, hogy pl egy 5mm-es nyomtávszélesít pogácsát sem lehet használni?

(mert ha szó szerint értelmezem, a pogácsa nem a futóm része, és máshol, pl keréknél nincs ilyen jelleg tiltás - ugyanakkor az általános "maradjunk a gyári megoldásoknál" elvvel nem biztos, hogy összhangban van. Megjegyzem, nem szélesíteni akarok, csak a meglév, eddig utcán használt felnim ET számát kell kiegyenlítenem, hogy ne érjen bele a futómbe.)

És ha tiltott lenne a pogácsa, akkor abban nem látom a logikát, hogy egy kisebb ET számú felnivel viszont szabályosan szélesíthetnék akár 5cm-t is, hiszen ET számra nincs megkötés. 

Köszi.

 

#785 vizkeleti 2018-03-18 09:17:17

Sziasztok!

A Honda CRX-em 1.6 16V (igen a bordó) eladóvá vált. Mindent benne hagytam (ülés, 3"-os övek, lengéscsillapítók, kipufogó). Adom hozzá az eredeti üléseket is. Az utolsó verseny eltt vettem hozzá 4db új Toyo R888R gumit, azzal együtt. (6 Kakucsring kör van benne) Forgalmis, mszaki van rajta.

Az autót szerintem a csapat nagy része ismeri mire képes, nem sorolom. Akit érdekel írjon rám és megbeszéljük. Email: vizkeleti.janos@gmail.com

Üdv.:

Jani

#784 barkanyi 2018-03-17 14:24:06

Üdv!

Széria autónál át lehet alakítani a kerékagyat tcsavarosra?

#783 imp 2018-03-15 11:10:16

 peugeotmaxi - a tele biztosan ers kifejezés, természetesen az FIA szabályok irányába kell menni. Ennek több oka is van: megelzend a drágán elérhet további súlycsökkentéseket, ez ugye esélyegyenlséget jelent és nem a pénztárca dönti el. Egy másik oka a nemzetközi versenyzés, aminél szintén léteznek tömeghatárok. Következ ok a versenyautók külföldi eladása -vétele : lényegében mindenki dolgát megkönnyíti, ha ezek legalább nagyjából harmonizálnak. A biztonság sem maradhat ki: a radikális súlycsökkentés mehet a szilárdság rovására is, st! Habár pontosan nem tudom milyen gyári építés autód van - a saját építést ismerem - de az a gyár is követett valamilyen szabályokat, ha ezt megtették, akkor nincs miért izgulni, vagy túlgondolni ezt a kérdést. A cél a jelenlegi állapot elfogadása és jelzés, hogy a további drágán megvalósítható "fejlesztéseket" kerüljük. Arra ott az F1  ! :-) Ez így elfogadható? Köszönettel Béla

#782 imp 2018-03-15 10:54:39

 ceber - jól olvasod, ez az összes többi MNASZ rendezvényen is így mködik. 

#781 peugeotmaxi 2018-03-12 19:36:57

Sziasztok!

Ezek szerint a gyári építés nagyon könny versenyautómat tele kell pakolnom vassal hogy meglegyen a minimum súlya? Vagy mi az elképzelés,vagy valakiknek hány kiló a jó? Üdv: Pap Csaba

#780 norboy 2018-03-12 09:43:56

-vlasz imp zenetre #773-

imp: köszi, logikus.

#779 ceber 2018-03-12 06:56:57

 Üdv !

Tényleg csak így ülhet be utas ?

- A vezetn kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. Az utasnak rendelkeznie kell az adott versenyre érvényes versenyzi biztosítással (a rajtlistában szerepelnie kell az utasnak)és/vagy extrém biztosítással. Az extrém biztosítás meglétét az utasnak kell igazolni.

Üdv. Géza

#778 Sje 2018-03-11 21:57:32

 Kedves szabályhozó testület!
(Kérdésem illetve kérésem eltt had fejezzem ki véleményem az ÚJ alapkiírás tervezet 15. oldalán lév 2019-re vonatkozó zöld szín részérl: Úgy gondolom, hogy saját magatoknál nagyobb ellenségetek nincs!)

Kérésem épít jelleg kritika is egyben: Ha jöv évtl valóban bevezetésre kerül a minimum súly és adott fix kerékméret használata lesz kötelez, indokoltnak látnám, ha ezt a táblázatot most nyilvánosságra hozná a szabályhozó testület. Sajnos a tendencia évek óta azt mutatja, hogy az alapkiírás 15 nappal az els futam eltt készül el, a versenynaptár pedig még év közben is változik (értem én, hogy ezt nehéz feladat összeegyeztetni, és MNASZ futamokon szinte lehetetlen, ezt csak kisebb amatr sorozatok tudják kivitelezni, azok viszont szinte 100%-ban).

Ugye nem az a terv, hogy jövre 15 nappal az els futam eltt eláll a súly és kerékméret lista, és a fél mezny nézegethet magának új versenyautót, és felni vagy gumigarnitúrát (netán mindkettt), mert úgy gondolom, hogy bár a mezny tehets, azért 15 nap alatt sokaknak nem fog siekrülni új autót vásárolni és új felni vagy gumi garnitúrát.

Szóval az összes versenyz nevében ki merem jelenteni, hogy kérjük elre a minimumsúly és kerékméret listát, ez nagy segítség lenne, mert akkor az ember az egész évét olyna irányban mozgatja, hogy az már jövre is jó legyen!

És még egy kérdés, ha nem tetszik a lista, akkor nem indulhatok az MSZB versenyein? Vagy lesz egy különc kategória? Netán mindenki Prototipus lesz?

A választ elre is köszönöm!

#777 ceber 2018-03-11 18:46:19

 http://www.origo.hu/auto/20180221-amator-autoversenyzes-a-kakucs-ringen.html