Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#806 barkanyi 2018-04-15 09:09:56

Eladóak Kumho Ecsta V70A 175/60 R13 E-jeles slick gumijaim. 2 közepes, 2 lágy keverék. 1 évet mentem velük. Ár 65000 Ft

Érdekldni: +36 30 769 3833, illetve Kakucson nálam lesznek jöv héten, meg lehet nézni.

Üdv, Bárkányi Alex

#805 Norboy 2018-04-11 10:47:41

 A mai e-mail szerint május júniusban nem lesz verseny... nem jó hír... 

#804 Fefa 2018-04-11 08:48:21

-vlasz szroli zenetre #803-

 Egyetértek!

Furcsallom,hogy minket versenyzket minden pillanatban büntetéssel fenyegetnek,ugyanakkor nincs közzétéve paz éves verseny naptár pontos helyszínekkel!

Jobban kellene figyelni a tájékoztatásra,szerintem ha fogy a nevezk száma,az senkinek sem jó!

Eddig jól szervezettek voltak a versenyek,köszönhet ez a rutinos szervezknek,kár lenne most hatra dlni !

#803 szroli 2018-04-09 22:29:37

Jó lenne már egy 2018-as versenynaptár!

Pl.:
május 19.??? MNASZ naptárban benne van még
június 9. Eger ???
június 24. ???
 

#802 Fefa 2018-03-30 10:41:09

 A holnapi Kiskunlacházi szlalomrol nincs valahol egy megosztható hirdet plakát?

#801 norboy 2018-03-28 13:30:22

-vlasz Fefa zenetre #800-

Teljesen egyetértek Veled ezekben a dolgokban! :)

#800 Fefa 2018-03-28 13:15:25

Az elöz szezonban négyen mentünk a Marutival,volt,hogy le sem állítottuk futamok közben,és igen kicsi volt a külömbség közöttünk idben.

Én ezt a vonalat vinném tovább,ha ennyire kevesen indulnak majd S1-ben,és ahogy nézem a nevezést,egy 68lovas Yarist kapunk ellenfélnek,a jöv egy márkakupában van,ahol egyforma autók vannak,és nem a lóer dönt,hanem a vezetés.

Bár egy ersebb kocsit könnyebb vezetni,mert ha én elveszem a gázt ott vége a világnak,míg az izmosabb motorral még lehet blögetni is.

De a titok egyébként a súlyban van,és a régi autók,még nem voltak tele sok nehezékkel,igaz gyengébbek,de a mi Maruttink 650kg és ez fontos szám.

Nem is értem miért nincs széria Trabant,valahogy ciki lett talán,pedig jó könny gép.

#799 Fefa 2018-03-28 13:00:16

-vlasz norboy zenetre #798-

 Nem csak az S csoportra értettem az építést,ha veszel egy gyári “széria”kocsit,azon semmit nem kell reszelned,persze elre kell egyeztetni mire szeretnéd használni .

Talan az én kocsim a mezny leggyengébb indulója (39 ló ) itt arra is figyelni kell,hogy mennyi ablakmosó vizet töltök bele, vagy benzint,de az aksit is motorkerékpárba való mert minden deka számít 

Bar lehet nekem kene fogynom mert a 105 kg súlyom az sok

Ezert hiszek abban, hogy egyforma vagy akar egy autóval jó többen menni,mert ott az számít ki fékez kevesebbet.

He

 

#798 norboy 2018-03-28 12:43:04

-vlasz Fefa zenetre #797-

J, kszi, ez mr egy inf, hogy a szervez gy rtelmezi - mg ha pp nem is ez van a szablyzatban. Viszont amit nem rtek a hozzszlsodban: "a pilta aut ptsi tudsa"... Szria kategrinl pp ezt kellene kizrni, nem? Mit tudsz pteni azon kvl, hogy a rugt s gtlt cserled? Gyri kialaktshoz kpest minden vltoztats tilos az "S" csoportban, kivve az a nhny ttel, ami fel van sorolva az alapkirsban. Vagy csak n vagyok ilyen naiv, hogy tnyleg szria autval llok neki az OSZAKnak...?
#797 Fefa 2018-03-28 11:56:27

Ez a követélmény eddig is így szerepelt a versenykiirásban,és nem kértek rendszámot senkitl.

Itt azon van a hangsúly,hogy a járm akár alkalmas is lehet a közúti közlekedésre,ha kap rendszámot.

Mivel nincs pontosan ez leírva,hogy kérik vagy sem,szerintem ez kicsit gumiszabályzás(rugalmas)és adhat okot aggodalomra,de bízzunk benne,hogy ezt pontosítani fogják,valahogy igy,hogy konkrétan leírják,hogy nem kötelez a versenyen a rendszám.

Mivel engem is érint a dolog,rákérdeztem,és a válasz az,hogy nem kötelez a rendszám,tehát ez szerintem egyértelm lett.

Az N csoport megsznése azért lett kitalálva,mert egy mai N-es kocsi akár 300+lóers is lehet,és egy közepesnél picit jobb pilóta egy ilyen technikával a protos gépeket is lemosná,és ez megint csak a pénzrl szólna.

Úgy gondolom ez jó döntés volt,mert ne a bankkártya vastagsága döntsön,inkább a pilóta bátorsága és autó építési tudása.