Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#804 Fefa 2018-04-11 08:48:21

-válasz szroli üzenetére #803-

 Egyetértek!

Furcsallom,hogy minket versenyzőket minden pillanatban büntetéssel fenyegetnek,ugyanakkor nincs közzétéve paz éves verseny naptár pontos helyszínekkel!

Jobban kellene figyelni a tájékoztatásra,szerintem ha fogy a nevezők száma,az senkinek sem jó!

Eddig jól szervezettek voltak a versenyek,köszönhető ez a rutinos szervezőknek,kár lenne most hatra dőlni !

#803 szroli 2018-04-09 22:29:37

Jó lenne már egy 2018-as versenynaptár!

Pl.:
május 19.??? MNASZ naptárban benne van még
június 9. Eger ???
június 24. ???
 

#802 Fefa 2018-03-30 10:41:09

 A holnapi Kiskunlacházi szlalomrol nincs valahol egy megosztható hirdető plakát?

#801 norboy 2018-03-28 13:30:22

-válasz Fefa üzenetére #800-

Teljesen egyetértek Veled ezekben a dolgokban! :)

#800 Fefa 2018-03-28 13:15:25

Az elöző szezonban négyen mentünk a Marutival,volt,hogy le sem állítottuk futamok közben,és igen kicsi volt a külömbség közöttünk időben.

Én ezt a vonalat vinném tovább,ha ennyire kevesen indulnak majd S1-ben,és ahogy nézem a nevezést,egy 68lovas Yarist kapunk ellenfélnek,a jövő egy márkakupában van,ahol egyforma autók vannak,és nem a lóerő dönt,hanem a vezetés.

Bár egy erősebb kocsit könnyebb vezetni,mert ha én elveszem a gázt ott vége a világnak,míg az izmosabb motorral még lehet őblögetni is.

De a titok egyébként a súlyban van,és a régi autók,még nem voltak tele sok nehezékkel,igaz gyengébbek,de a mi Maruttink 650kg és ez fontos szám.

Nem is értem miért nincs széria Trabant,valahogy ciki lett talán,pedig jó könnyű gép.

#799 Fefa 2018-03-28 13:00:16

-válasz norboy üzenetére #798-

 Nem csak az S csoportra értettem az építést,ha veszel egy gyári “széria”kocsit,azon semmit nem kell reszelned,persze előre kell egyeztetni mire szeretnéd használni .

Talan az én kocsim a mezőny leggyengébb indulója (39 ló ) itt arra is figyelni kell,hogy mennyi ablakmosó vizet töltök bele, vagy benzint,de az aksit is motorkerékpárba való mert minden deka számít 

Bar lehet nekem kene fogynom mert a 105 kg súlyom az sok

Ezert hiszek abban, hogy egyforma vagy akar egy autóval jó többen menni,mert ott az számít ki fékez kevesebbet.

He

 

#798 norboy 2018-03-28 12:43:04

-válasz Fefa üzenetére #797-

Jó, köszi, ez már egy infó, hogy a szervező így értelmezi - még ha épp nem is ez van a szabályzatban. Viszont amit nem értek a hozzászólásodban: "a pilóta autó építési tudása"... Széria kategóriánál épp ezt kellene kizárni, nem? Mit tudsz építeni azon kívül, hogy a rugót és gátlót cseréled? Gyári kialakításhoz képest minden változtatás tilos az "S" csoportban, kivéve az a néhány tétel, ami fel van sorolva az alapkiírásban. Vagy csak én vagyok ilyen naiv, hogy tényleg széria autóval állok neki az OSZAKnak...?
#797 Fefa 2018-03-28 11:56:27

Ez a követélmény eddig is így szerepelt a versenykiirásban,és nem kértek rendszámot senkitől.

Itt azon van a hangsúly,hogy a jármű akár alkalmas is lehet a közúti közlekedésre,ha kap rendszámot.

Mivel nincs pontosan ez leírva,hogy kérik vagy sem,szerintem ez kicsit gumiszabályzás(rugalmas)és adhat okot aggodalomra,de bízzunk benne,hogy ezt pontosítani fogják,valahogy igy,hogy konkrétan leírják,hogy nem kötelező a versenyen a rendszám.

Mivel engem is érint a dolog,rákérdeztem,és a válasz az,hogy nem kötelező a rendszám,tehát ez szerintem egyértelmű lett.

Az N csoport megszűnése azért lett kitalálva,mert egy mai N-es kocsi akár 300+lóerős is lehet,és egy közepesnél picit jobb pilóta egy ilyen technikával a protos gépeket is lemosná,és ez megint csak a pénzről szólna.

Úgy gondolom ez jó döntés volt,mert ne a bankkártya vastagsága döntsön,inkább a pilóta bátorsága és autó építési tudása.

#796 norboy 2018-03-28 11:02:44

-válasz fefa üzenetére #795-

A szabályzat azt nem mondja, hogy rendszám kell a versenyen. Csak annyit ír, hogy szériában olyan autóval lehet nevezni, amely egyébként rendszámos. Azaz természetesen le lehet venni pl a versenyre a rendszámot.

A rendszámos/műszakis kocsik előírását (széria csoportban!) szerintem alátámasztja az is, hogy törölték az N csoportos autók engedélyét - hisz ezek esetében nem volt feltétel a rendszám, csak az N csoportnak való megfelelést kellett nézni. Mi másért lett törölve ez az engedmény?

Vagyis az írott dokumentumok arra engednek következtetni, hogy a szabályhozóknak pont az volt a szándéka, hogy csak rendszámos kocsik menjenek a széria csoportban. Bár talán akkor helyesebb lenne "utcai" csoportnak nevezni.

A nevezési listát böngészve, legalább a szériában indulók harmada túra kategóriába kellene, hogy átkerüljön, ha a fentieket követné a szervező... Valóban ilyen drasztikus változást hoz 2018? Vagy csak véletlenül került ki a kérdéses rész (N csoport) a szabályzatból? Ha így is történt, az a baj, hogy az MNASZ elfogadta, így jelenleg ez az irányadó - mindaddig, amíg az esetleges javítást is el nem fogadja az MNASZ. (Mert pl. végrehajtási utasítással nem lehet felülírni az alapkiírást, ha jól gondolom.)

#795 fefa 2018-03-27 20:22:17

 Szerintem rendszám csak a közútra kötelező a versenyek pedig “zárt pályán”zajlanak .

Azok a futamok is ide tartoznak ahol egy városrészt pl. Lajosmizset lezárnak ekkor már ez sem közút hanem forgalom elől elzárt terület.