Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#578 Söje 2015-01-30 17:03:00

 Géza! Nincs igazad!

Tessék:

Yokohama A048 : 6.000 /db
http://olx.hu/hirdetes/yokohama-a048-ID2Xzkl.html#25394ae219

Toyo R888 és Yokohama A048 4.500/db
http://hirdetotabla.duen.hu/alkatre_z/felnigumi/yokohamatoyo_lick19515_

ÉS mutass nekem ilyen jól fogó nyárigumit? mert amit te küldtél 17.748 ft/db-os, rosszabbul tapad és drágább, akkor most miért is vitatkozik mindenki?

 

 

#577 ceber 2015-01-30 07:41:23

 Sziasztok !

TOYO PROXES R888 195/50 R15 82V 
Csak Ft 44.863
Szállítási költségekkel együtt.!

ugyanott

PROXES T1-R 195/50 R15 82V felnivédőperemmel (FSL)
Csak Ft 17.748
Szállítási költségekkel együtt.!

Ez csak egyí példa a sok közül.

Kedves Andris !

Én nem vagyok gumis, de már kipróbáltam sokfélét és igazad van , a Slick "jellegű" gumik jobban tapadnak.

Viszont az új kategóriabeosztás szerint, nem kell nagy motoros BMW-től és Subaruktól tartani az adott kategóriában.

Én úgy gondolom, nem rossz ez a szabály, mivel kisebb költségvetésből, "amatőrebb" jelleggel vehetek részt a versenyen, kiegyenlítetteb körülmények között. Persze ez az én véleményem. 

Később pedig a szabályok betartásával "játsszunk" .

 

Üdv. Géza

 

 

#576 Söje 2015-01-29 20:28:36

 Tisztelt Czangi!

Nincs igazad! küldjek linkeket? Félig pályán elkoptatott 1 éves R888 asokat és A048 asokat lehet venni az olx-en duenen stb. 5.000-8.000 Ft/db áron! 

Viszont nincs az a marha aki egy jól fogó nyárigumit lecserélne 1 évesen.

Így 2 lehetőség maradt vagy veszek szarrá kopott 5 éves nyárigumit, 5.000-8.000 Ft/db áron, vagy  veszek újat 50.000-60.000 Ft/db áron. Ugye nem kezdesz el viattkozni hogy az 5.000 vagy az 50.000 az olcsóbb.

Ja és amúgy kár, hogy elárultad saját magad, még jó hogy egy gumis az mellett érvel, hogy vegyünk tőle új gumit, hüyle lennél a saját kenyérkereseted ellen beszélni, és hagyni hogy driftesektől és rallisoktól vegyünk használtat. 

#575 DTommy 2015-01-29 19:56:15

 Sziasztok új vagyok még az oldalon.Szeretnék a oszak mezőny résztvevője lenni.Szeretnék információt kérni hogy mi is lesz a technikai utasítás(szabály).Utcai autóval mennék egyelőre amég a verseny paripa nem áll össze.

#574 czangi 2015-01-29 09:54:45

 Tisztelt Söje!
Én az E semi Slick, még ha nincs is ilyen fogalom kitiltása mellett vagyok, ugyanis a slalom amatőr sportág, az utcai autósnak ne kelljen 200eft-ért gumit vennie hogy bármi eredményt is el tudjon érni. Írod hogy a yokohama 048 és toyo r88 nem lesz és íyg drágább abroncsot kell venni. Az elmúlt 6 évben gumizással foglalkoztam és bátran állíthatom neked hogy annál NEM létezik drágább abroncs. Rendes Slickel ez után sem lehet majd menni a széria kategóriában. Az iróniáddal meg csak annyit hogy több külföldi országban már régóta szabály hogy pl Lotus Elise KTM X-bow stb nem lehet szériakategóriában menni!!!! Ugyanis a széria kategória szabályainak gyárilag sem felel meg az autó.

Ötletként felvetném a vezetőségnek, hogy pl az osztrákoknál nem lett elfogadott, illetve tiltott gumi lista, hanem a valóban e jelű gumikon szereplő treadwear szám nem lehet kisebb mint 200 amely a kopásállóságot jelenti, amiban az u.n E slickek és semislickek nem férnek bele. A kínában gyártott kamu E jelesek pedig mégennyira sem mert ott ezen kötelező jelölések nincsenek a gumiban.

#573 Söje 2015-01-26 16:14:22

 *

És arra lennénk még kíváncsiak, hogy a főoldalon található E slick felirat, mit jelent, ugyanis E jelzésű, tehát közúti használatra engedélyezett slick gumi nem létezik, tehát a főoldalon egy képzavarban szenvedő hír szerepel.

Mint műszaki fogalom:

Slick gumi: Olyan versenyabroncs, melyenk futófelülete sima, rajta vágások nem találhatók. Eredete az angol [slick]=sima szóból. Ezek verseny abroncsok, közúti használatuk nem engedélyezett, mivel az időjárás változására tapadásuk nagy mértékben változik.

E jelzésű slick nem létezik, ez az önök agyszüleménye. Az hogy néhány ritkább mintázatú E jelölésű abroncsot a gumikereskedők semislick-nek neveznek, az egy örületesen jó marketing fogás a "boyracerek" felé. Műszaki meghatározása természetesen nincs, a Közlekedési Hatóság a világ egyetlen részén sem ismeri a kifejezést. Szem szakkönyvben, sem szabványban nem szerepel hasonló meghatározás.

(Irónikusan: Javasolnám a Lotus Elise autók tiltását a széria kategóriából, mivel utcai versenyautók. Körülbelül ehez lehetne hasonlítani a gumitiltást.)

#572 Söje 2015-01-26 15:58:15

 Kedves Rendezőség!

Az év során többször elhangzott, hogy a 2015 ös évben néhány olcsó, könnyen beszerezhető, jó minőségű E-jelzésű közúti nyárigumit nem használhatnak a széria csoport versenyzői. Többen kíváncsiak lennénk, hogy miért akarnak kiszúrni a versenyzőkkel, miért drágítják meg a sportunkat, miért hozzák előnybe a BMW-kkel és egyébb nagyobb autókkal pl.: Mitsubishi, Subaru autókkal versenyző társainkat? Ugyanis ha nem használhatjuk az olcsón beszerezheteő E jelzésű nyárigumiinkat, akkor sokkal drágábban kell vennünk hasonló, új, külföldről rendelt egyéb (hasonló) minőségű abroncsokat, nem beszélve arról, hogy egy R888 vagy A048 mindenféle kerékátmérőben kapható, míg a prémium hasonló minőségű az új szabály által is engedélyezett gumik csak 18 ,19 colban kaphatók (abból viszon nagy választékban), mivel az autógyártók a prémium autóikra prémium gumikat tesznek. Mi akiknek 15 colos átmérőjű kerekünk van nem találunk még csak hasonló minőségű engedélyezett gumit sem, mivel a mai világban a M-es BMW-ket, STI SUBARUKAT, Lexusokat nem 15" os kerékkel gyártják, így nem is találni ilyen gumikat. Erre számtalan gumimárka példát tudnék felsorolni, mivel hetek óta keresem azokat az abroncsokat, amelyeket feltételezetten engedéyelzni fognak, és a komolyabb külföldi teszt oldalak szerint jól tapad. Ezeka  gumik rendre 17" feletti méretben kaphatóak kizárólag.

Valamint többen is szeretnénk arra biztosítékot, hogyha önöök készítenek egy listát a tiltott utcai E jelzésű gumikról, és azt belerakják az éves technikai szuabályzatba, akkor az erre az évre legyen szent és sérthetetlen. Tehát ha önök kihagynak akár egyet is belőle, akkor mi azt használhatjuk az év során, mivel a technikai kiírást az évben már nem módosítják.

De visszatérve az első gondolathoz, mellébeszélés nélkül szeretnénk arra választ kapni, hogy imért nem használhatjuk eddig jól bevált e jelzésű abroncsainkat.

Válaszukat köszönjük!

Üdv.: András!

#571 TrackRacing 2015-01-18 17:08:19

 Suzuki Kupa esetleg lehetséges lenne 2015-ben?

#570 ceber 2015-01-15 16:51:05

Nagyon köszönjük a "nép" nevében !!!!

#569 ceber 2015-01-13 12:32:54

Sziasztok ! 

Mindenkinek sikerekben gazdag , boldog új évet kívánok !

 

Csabi:  Legalább a kategóriákról tudhatnánk valamit ?

 

Üdv. Berecz Géza