Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#473 Zoli 2013-01-16 19:55:39

Kedves Hegedűs Csaba!

Örömmel olvasom a hozzászólásokban, hogy nem csak nekem tetszettek a Tesco-s versenyek, és nem csak én emlegetem folyton Neked, hogy nem kellett volna elhagyni ezeket a versenyeket. Ha többen lobbizunk a "parkolós versenyek" mellett, talán meghallgatásra talál a véleményünk...???

Tény, hogy a lassúbb pályákon nem jön annyira ki a lóerő fölény, és ha egy évben fele-fele arányban lenne gokartos és Tesco-s verseny, akkor biztos a Kelemen Csabit sem érintené olyan érzékenyen a tervezett kategória módosítás. Ha mi "kis" autósok mindig részt veszünk a "gokartos" versenyeken, a "nagy" autós versenyzők miért ne jönnének el a "lassúbb" versenyekre? Mert ugye az autózás szeretetéért, a jó társaságért, a remek szervezésért is járunk a versenyekre!

Ja, bocs, felébredtem! Lóg a kezem a bi..be! Ez csak egy szép álom volt számomra, remélem egyszer még teljesül!

 

Árok Zoltán

#472 vavrek 2013-01-16 12:14:28

 Kedves Sporttársak!

Ne veszekedjetek, Hegedűs Csabinak biztosan jó oka van a kategória határok módosítására. Őt kell megkérdezni erről.

Ha valakinek lett volna panaszkodni valója, akkor mi lennénk azok. Mert 2011-ben a mezőny leggyengébb (21 LE) autójával indultunk, egy 24 éves, végelgyengülés előtt álló, csont széria Kispolszkival. A kategóriában alig voltunk, így magunk között döntöttük el a bajnoki címet. Viszont nagyon jó érzés volt, hogy az abszolútban soha nem mi voltunk az utolsók. Ha összeszedtük magunkat, és hüvös volt !!! :-), jónéhány nagyobb, erősebb autót elvertünk. Nekünk ez volt a "fizetség", és megérte! Mert, ahogy a Béla mondja, a jó hangulatért, a jót autózásért, a fejlődésért csináljuk mi is, nem a serlegért.

Inkább kérjük meg a Hegedűs Csabit, hogy szervezzen legyen szíves több parkolós versenyt, mert ott nekünk (kisautósoknak) nagyobb esélyünk van egy komolyabb eredményre.

További jó felkészülést kívánunk mindenkinek.

Vavrekék

#471 abarthpower 2013-01-15 22:22:31

Bélus ne hegyezzük már ki a kupákra megint.Itt a hiábavalóságról van szó hogy mehet a kukába az autó.Nincs mit csinálni vele 1,2,3mp-t lehet találni vele de 15-öt,főleg ezeken a pályákon.Tedd már a szivedre a kezed ha semmi esélyt nem láttál volna a győzelemre,építetted volna-e a futóművet,ölted volna a pénzt az új garnitúra avon gumiba? Látod a fejlődés lehetőségét benne.Na a még feljebb tolt határokkal ezt veszítjük el.De látom meddő megint ez a vita.Megyünk azzal ami van ott ahol lehet.

#470 imp 2013-01-15 21:18:36

Géza, Csaba

Én megépítettem 2009-re a 600-as autót, persze megszűnt a T1 és lett köbcenti nélküli proto. 2012-ben egy árva kupát sem kaptam. Kaptam? Azt nem kapni kell, hanem nyerni.  Majd talán jövőre. Vagy idén.... Jobban vezetek-e azóta? Úgy gondolom igen, persze van mit fejlődni. Javult az autó? Ez határozottan igen. Hol mentem jól? (-jól?) Kecskemét Tesco, Szeged... De megpróbálok fejlődni, vezetni tanulni és persze jól érezni magam egy jó társaságban. Rajtunk is múlik szervezzünk több Trabantost.

#469 ceber 2013-01-15 13:04:49

Üdv !

Teljesen igazad van, nekem is "tetszik" ha feljutok a dogogóra, de akkor sem keseredek el , ha nem jön össze. Nekem tényleg a jó társaság és a vezetés élménye "kell ".

Viszont lehet,hogy félreértettél, mert én is úgy érzem, hogy az új kategorizálás a "mi " kategóriánkat is teljesen felrúgná.  De ha többség úgy dönt, el kell majd fogadnom. Én is jártam már más versenyen is és ott sokszor több kategóriára van felosztva a társaság, de gondolom ennek anyagi vonzata is lenne.

Szerintem , bár nem könnyű, többet kéne reklámozni magunkat, ha küldtök vagy majd adtok szlalomra " felhívó" matricát, én kirakom az autómra és nem csak a versenyre.

Géza

#468 abarthpower 2013-01-15 12:05:35

Az első mondatom igazságtalan volt elnézést hogy benne maradt.De szerintem ha így állunk hozzá tök fölöslegesek ezek a kategóriák is.Mennyen mindenki amivel akar az első 3-at díjjazuk.Azért egy kicsit nézzük a mi szemszögönkből is.Próbálunk fenntartani ki több ki kevesebb ráfordítással szívással egy autót.Befizetem az oszak regisztrációt,a nevezési díjjat,veszek olajat benzint,gumit,kérek autót amivel elhúzom,azt tankolom. Szuper a csapat a közösség jól érzem magam mindig köztük,de az igazi profit,nekünk ha látod magad a dobogón (fénykép)esetleg bekerülsz az évkönyvbe ha ezt felütöd midig úgy érzed hogy talán megéri a sok szívás anyagi ráfordítás,otthoni torzsalkodás.Ha csak vezetni akarod lehúzod kakucsra kifizetsz 8000 ft-t fél nap alatt annyit mész amennyi belefér.Én nem tehetetek róla hogy más nem jön a kategóriába.Géza szinesebb több autóval lenne a verseny így megint a mag marad csak néhány ember keserűbb szájízzel.

#467 ceber 2013-01-15 11:46:03

Sziasztok !

Szerintem a Csabi  / Hegedűs / nem "személyeskedni " akar, ezért nem is kell Őt ellenszenvvel támadni, de  Csabinak / Kelemen / is van némi igaza. Nálunk , szériában , a tavalyi autók alapján, pl. Ádám a BMW-vel egyedül lenne 2000 felett.

Tudom, hogy nehéz igazságosan dönteni és azt is értem, hogy színesíteni akarjátok a versenyt.

Sok sikert, de tényleg megbeszélés legyen és ne vita. Eddig olyan jó , családias volt a hangulat.

Üdv. Berecz Géza

#466 hrtcsabi 2013-01-15 09:36:55

  Név nélkül is megy! Egyébként azt hiszem, hogy nem akarok ilyen + olyan autókat sz oszakban, na ezt nem lehet rám mondani! De ha neked olxyan nagy dicsőség egyedül, vagy másodmagadba felállni a dobogóra, hát ... Ennyi erővel magadhatom a serleges címét, és mindenki olyat vesz magának, amilyet akar!
HegCsi

#464 abarthpower 2013-01-14 15:00:25

Nem írta ki a nevemet!

üdv

Kelemen Csaba

#463 2013-01-14 10:41:02

A kategória határokhoz annyit,hogy szerintem írd ki becsülettel hogy nem akarsz  Trabantot az oszakban.Már az 1000ccm sem volt igazán igazságos.De így az összes seicento,autobianchi abart,szuzuki,trabant 1.1,egy kategória.Látszott tavaly hogy akármennyit kínlódhat az ember az ezres Suzukival nem tud mit csinálni.Én azért hagytam ki az év felét .Jó én nem tudok vezetni (Farkas Csabi szerint).De azt hiszem egyetlen egyszer fordult elő hogy a Sziklai Zsolti az iszonyúan szuper Trabival gokarton megfogta a Suzukit(Pálya tévesztés miatt).Aztán délután kinézett a pályára a Kubinyi Gabi a Zasztival,olyan kört ment hogy még most is fényképezik nem volt senki sehol még a suzuki sem.(Bólya hiba miatt nem győzött).Ezekkel egy kategória a gyárilag 26 szénné reszelve nekem sosevolt 45-50le Trabant,nincs sújkorlátozás Köpci gépe sem lehetett sokkal nekezebb mint a trabi a suzuki motor alapban 57le kicsit símogatva is 70. Én azt is megértem hogy hogy jogosan mondod hogy hol van még rajtam kívül 2 Trabi, költséghatékonynak kell lenni.Csak így a kicsik ellen van döntve megint.Ugyanúgy mint mikor irányváltásként hogy majd mennyien jönnek,az ügyasségi jellegű parkolós versenyeket megszüntetve áttértünk a sprintesebb gokartpályás versenyekre.És?Maradt a mag akik oda is mentek egy két kivétellel.Csak míg a tecnikás pályán lehetőség volt néha az oroszlán bajszát megcibálni itt ha megnézed mindig ugyanaz a sorrend.Nem beszélve az olyan dolgokról mint hogy a gokarton a 40-50fokos aszfalton egy menet alat lerohad a hajtott kerékről a használtan sem olcsó gumi.Bocs de ez jött ki így első felindulásból.