Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#483 evsp 2013-01-25 18:01:37

-válasz Altezza üzenetére #479-

"Szerintem 1300-1600 kategóri elég húzós lenne, mert az 1.4-es és az 1.6-os autók között elég nagy a különbség."

Az 1.4 és 1.6 között nincs nagyobb különbség mint az 1.1 és 1.4 között. Így a 1001-1400 kategória lesz húzós az 1.1-es járműveknek. De olyan felosztás nincs ami mindenkinek jó....

 

(Még szerencse, hogy mi árammal megyünk :) )

#482 dicsatibor 2013-01-21 22:53:27

 M.N.A.SZ.honlapjárol!!

 

Szlalom 2013. 06.09-09. 58.Hegcsi Race Kupa OB+ZT Kakucs Hegcsi kft.

 
Szlalom 2013. 10.26-26. 59.Hegcsi Race Kupa OB+ZT Kakucs Hegcsi kft.
#481 Csuri 2013-01-18 11:16:44

Sziasztok!

Figyelemmel kisérem a fórumot és a Csabi nincs könnyű helyzetben!

Mi az elmúlt  évek versenyzők véleménye alapján alakítottuk ki a Veszprém Szlalom versenykiírását és kategória határait. Nem lehet mindenkinek kedvezni és területenként is mások az elvárások, de szerencsére nálunk működik évek óta. A Kategóriáink:

R1.:                      0-1100ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

R2.:                1101-1500ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

R3.:                1501-ccm felett,         Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T1.:                       0-1100ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T2.:                 1101-1500ccm-ig,      Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

T3.:                 1501-ccm felett,         Első és 4x4 kerék meghajtású gk,

H1.:                      0-1600ccm-ig       Hátsókerék meghajtású gk,

H2.:                1601-ccm felett,         Hátsókerék meghajtású gk,

J.:                   Juniorok                      (ccm-től független 17 éven aluliak)

N.:                  Nők - hölgyek            (típus és ccm-től független)

P.:                   Proto                          (típus és ccm-től független)  

Abszolút.        (Az abszolút 1-2-3. helyezett kerül értékelésre.)

A slicket évekkel ezelőtt száműztük az utcai kategóriákból és így sokkal jobban tetszik a népnek! Egy rövid pályán 5mp előnyt is lehet vele kovácsolni…

Remélem segíthettem egy kicsit az ötletelésben?!?!  :-) üdv Csuri

#480 HegCsi 2013-01-18 10:14:12

 Sziasztok!
Elég sok szürkeállományt összekapcsoltunk a probléma megoldására! És a gordiuszi csomó átvágásra került!
Maradnak a köbcentihatárok!
0-1000,
1001-1400,
1401-1600,
1601 felett.
+ TRABANT kategória. Ide tartoznának a kétütemű trabant kasztnit, motort, váltót, futóművet tartalmazó trabantok, széria és túra szétválasztás nélkül.
Tehát megteremtjük annak a lehetőségét, hogy akinek trabantja van, azok elmeccseljenek a bajnokságon belül. 5 nevezés szükséges a bajnokságban ennek a kategóriának is (mint pl. a hátsdókerekeseknek)!
Várom a véleményeket!

(Az EVO klub bevonásával pedig szeretnénk megvizsgálni, hoghy lenne-e értelme a 2000 feletti kategóriának!)

#479 Altezza 2013-01-18 10:00:30

 Szerintem 1300-1600 kategóri elég húzós lenne, mert az 1.4-es és az 1.6-os autók között elég nagy a különbség.

#478 Altezza 2013-01-18 09:52:50

 Sziasztok!

Slick /nem slick témában fel lett vetve, hogy szériában csak utcai gumi legyen. Nyilván akinek már van slickje annak nem tetszik (nekem van).  Az E-s gumikat engedélyezi a KRESZ.Van aki az utcán is azokat használja (azt hiszem Ádám is) akkor nekik normál gumikat kell venniük a veresenyre. Ennyi erővel a direkt szűrőket is, meg a sport rugókat és a toronymerevítőt is be lehetne tiltani, mert van akinek nincs az autójában. Ezek nyilván nem hoznak annyit, mint egy gumi, de ha belepiszkálunk a széria kategóriába, akkor ezekbe is bele lehet kötni.

üdv

#477 ceber 2013-01-18 08:44:21

Sziasztok !

Az előző hozzászólás kapcsán:

Csaba, gondolom figyelemmel kíséred a véleményeket, javaslatokat.

Kérlek, hogy szériában, slick gumi nem slick gumi felvetésre reagálj.

Én már nézegetem a gumikat,mert a tavalyiak elkoptak, tehát nem mindegy, hogyan döntesz, döntünk.

Köszönettel: Berecz Géza

#476 szodyzsolt 2013-01-18 01:16:30

Sziasztok,

Szerintünk a következő kategória leosztás lenne logikus:

S1 0-1000-ig, S2 1001-1300-ig, S3 1301-1600-ig, S4 1601-től. S-ben nem kellene a slick, hogy minél közelebb legyen az utcaihoz, mint széria kategória. Ez költségkímélőbb, viszont bármilyen utcai sportgumi használható lenne / Pl. Good Year Eagle F1, nagyon peres is /. Kis időkülönbségek, izgalmas futamok jellemezhetnék. Átlagban 4-8 induló van egy kategóriában. A S1-ben az 5 induló 2012-ben az "átlagnak" felelt meg.

Üdv,

Sződy fivérek

 

 

 

 

Egy lépés a fórum állóvizébe:
Tervezett kategória határok:
0-1150
1151-1400
1401-2000
2001-
Vélemény?
HegCsi

#475 2013-01-17 19:13:15

Sziasztok! Még soha nem irtam ide,de mindig olvasom.Ez most a második nekifutás,az előbbit inkább kitöröltem!Szerintema Csabi idei évre tervezett módositásaival kapcsolatban szántam rá magam.Az új kategóriák  kialakitása nem lenne szerencsés,bár az én autómat nem érinti. A legkissebb kategóriában kevesen indultak ezzel valóban kellett valamit kezdeni /fogalmam sincs hogy igazságosan mit/,de a többi szerintem rendben volt eddig is.A gyors,vagy lassú pályákkal kapcsolatban úgy gondolom többen szeretjük a tempósabb kiépitett pályás versenyeket mint a parkolósokat.Az abszolutot mindig ugyan az a 4-5 ember nyeri /sajnos még nem nagyon vagyok köztük,de nagyon szeretnék!/ bármilyen pályán is vagyunk.A kissebb kategóriákban indulók küzdjenek a kategória győzelemér,és ezzel nem akarok senkit lenézni!Sajnos a kiemelkedő eredményhez már itt is nélkülözhetetlen a pénz /gumi,futómű,teszt stb/.Tavaly én is a lehetőségeimhez képest túlköltekeztem magam mégsem értem el a kitűzött célt.Szerintem aki teheti minden különösebb célkitűzés nélkül versenyezzen mert versenyezni jó! Nem akartam senkit megbántani .Jó készülődést!  A Kakucsi tesztből lessz valami?    Pap Csaba

#474 ceber 2013-01-17 08:01:09

Hello Zoli !

Nekem is tetszenek a parkolós versenyek !

De Te ott csak utcai gumival indulhatsz !!

Jó végre " hallani " a hangotokat .

 

Üdv. Géza

Ui. Zoli még a "gyors" pályán is megelőz !