Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#598 papcsaba 2015-02-18 18:59:53

Sziasztok!Eladnám méretváltás miatt 9x13,--10x13-as, ATS felniből szélesitett 9-20/13 A15,  10-20/13 A11,  70%-90%-os 2013-as gyártású  Avon gumikkal szerelt kerekeimet. Irányár:200.000FT/4 kerék.Tel.:06-30/688-9648

#597 vizkeleti 2015-02-16 15:09:11

Sziasztok!

 

A Honda Crx-em eladóvá vált, ha érdekel valakit. Ahogy kijöttem az utolsó körről, úgy van. Ülések, övek, alufelni, plusz egy féltengely csukló az autóhoz jár! :)

Műszakis, papíros

V.J.

#596 hegcsi 2015-02-09 09:20:08

-válasz leo üzenetére #595-

 A szorzó kérdés még viszgálat alatt van.

#595 leo 2015-02-08 12:52:20

 Szisztok!

A kompresszoros/turbós autókra vonatkozó 1,7 szorzót hogyan kell értelmezni?

Egy 1,3 -as Turbós autó esetén S4-ben lehet elindulni?

Köszi!

#594 tekercs 2015-02-04 18:44:11

Az okszakos és a cez liszensz érthető, de miért van szükség a napi liszenszre?
Én soha nem mentem mé oszak bajnokságot, de minden évben szívesen részt veszek 2-3 oszak versenyen. Megyek másik bajnokságban (dszk) ,de azon kívül próbálok eljutni sok érdekes versenyre is. Oszakba nem neveznék egész évre mert kettő vagy több bajnokság összes futamán résztvenni nem egyszerű sem anyagilag sem szabadidő tekintetében.
Ez a 2000Ft sem fog senkit csődbe vinnyi nyilván, de ezt a napi liszenszet a megyei matricához tudnám hasonlítani leginkább. Úgyis mindenki megveszi....... Köszi

#593 VargaP 2015-02-04 16:05:15

 Értem köszi 

#592 imp 2015-02-04 09:57:34

 VargaP

Nincs konkrét méret. A gépkönyvező, gépátvevő felelőssége. Más szakágakban a szélvédő nem cserélhető. Az oldalüvegeknek pl gyorsaságiban min 3 mm vastagságúnak kell lenniük.

 

#591 hegcsi 2015-02-04 08:04:38

 Sziasztok
Az Eslick (vagy nevezzük, ahogy akarjuk) tiltása szériában onnan jött, hogy szétnéztünk a határon belüli versenysorozatoknál, és a határon kívüli versenyeknél is. És azt láttuk, hogy bizony széria kategóriában nem engedélyezik ezeket a gumikat. Nem ajánlatos sokszor feltalálni a spanyolviaszt, így mi is át szoktunk venni jól működő, kipróbált szabályozást. Ez történt most. Ha valaki ennek ellenére gyorsan akar versenyezni, az eredménytől függetlenül, akkor rakja fel nyugodtan a slicket, és gyorsan tud menni (azon a három versenyen, amelyen tavaly is megjelent). 
Ez a módosítás tervezett 2014 év elején kiértesítésre került, mondván, hogy 2015-től mi várható! Miért most jönnek az észrevételek, tiltakozások, prüszkölések? Valaki arra gondolt, hogy kimarad 2015?
Szeretném továbbá megkérni a versenyzőket, fórumozókat, hogy tartózkodjunk a baromozástól, és az egyéb, ide nem illő szövegkörnyezettől! Ne feledjük, talán valamelyik szervízparkba olyan versenyzőnek kell a szemébe nézni, akivel korábban stílustalanul veszekedtünk.

Hegcsi 

#590 KovácsA 2015-02-01 20:59:21

 Üdvözlet!

Söje véleménye és Czangi válasza után, valóban elgondolkodtató, hogy ha a költségcsökkentés a fő cél, ebből adódóan az anyagi különbségek mérséklése, akkor miért is a gumik kerülnek tiltólistára? Ahogy czangi is írta, más országokban nem engedik a Lotus Elise és aKTM X-bow autók széria kategóriában való indulását.

Véleményem szerint amíg ez nincs letisztázva addig kár is a gumikon harcolni. egy garnitúra gumi ára 120000 ft, míg egy Lotus Elise használtan 5 millió. Ha egy ilyen autó indul, legyőzi a T kategória versenyzőit is, nem hogy a szériát.

#589 Söje 2015-02-01 19:11:42

 A Ferencünk is megmondta, hogyha valami nem tetszik költözzünk külföldre te barom!