Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#539 Altezza 2013-10-06 09:46:07

 Nagyon jó volt a tegnapi verseny. Az idén sajnos csak ide tudtam eljönni.

Belső video: http://youtu.be/rb--UxnWYyc

#538 emerico 2013-10-05 21:34:06

köszönjük a mai versenyt. ez volt nekünk az első. jó móka, jövőre jövünk megint!

youtu.be/nTv4RXw4w6M

#537 hrtcsabi 2013-09-23 14:12:06

-válasz sMile üzenetére #536-

 Szia

Ebben az esetben minden utcai. Ahogyan régen az autót átvették a merkurban, úgy kellene elhozni, versenyzői múlt nélkül. Nem elég, ha 3 éve nem vezettél versenyautót. Ha már felvetődik valakiben pl.: a yokohama utcai slick gondolata, akkor már megkérdőjelezhető a public kategóriában a részvétele. 

HegCsi

#536 sMile 2013-09-22 16:42:39

 Sziasztok!

 

A hungaroringi futam ,,public" kategóriájáról kérhetnék egy kicsit bővebb tájékoztatást? Addig oké, hogy utcai autókkal versenyzői múlt nélküli indulók mehetnek, de gumi stb.?

 

Köszönettel: Mile Bence

#535 imp 2013-08-18 22:01:33

 Számításaim szerint a CEZ gr. N/A állása a kacifántosra sikeredett osztrák futam után:

Fries N 95

Szepesi A 52,5

Lidauer N 51,5

Hernádi A 50

Albert N 44,5

http://www.autoslalom.at/files/ergebnis/2013_erg_oem_teesdorf_0815.pdf

http://www.osk.or.at/site/content/pdf/CEZ%20Championship%20rules_eng%2013%20vers%2008%2004%202013.pdf

 

#534 tavalidavid 2013-07-28 21:23:32

"Egy biztos: ha Németh vagy jól rajtolsz!"

:DDDD

#533 imp 2013-07-17 21:42:17

 Az OSzAK utolsó versenyén egy új módszer szerint történt a rajtoltatás. A visszaszámlálás alapján egész percre, vagy 30 mp-re kellett indulni. A korai rajtot az autó elejétől kb. 20 cm-re elhelyezett fotocella rajtidő előtti megszakítása jelentette. Természetesen minden autónál mérték a rajtidőt és a cella megszakításának idejét.  Miből áll össze az az idő amíg elértük az első fotocellát? Három összetevőre bonthatjuk:  a., reakcióidő – amíg a „nulla” jelzést agyunk feldolgozza és kiadja a parancsot az izmok mozgatására  b., a pedálok megmozdítása és az autó megmozdulása közötti idő – jellemzően a holtjátékok leküzdése és a rugalmas elemek  deformációja okozza c., az autó megmozdulása és a fotocella megszakítása közötti idő – ez igazából az autó rajtkészsége, farmotor hátsókeréknél a legjobb egy rossz elosztású orrmotor hátsókerékhajtásúnál pedig nem túl jó.

Természetesen az a., tényező jelentősen csökkenthető amiatt, hogy lehetőség van visszaszámolásra, sokan próbáltak is élni ezzel. Viszont ha megjelenne egy zöld lámpa visszaszámlálás nélkül, akkor tiszta lenne dolog. A b., már nem igazán csökkenthető a versenyen. (a gyorsulási versenyeken sok jó ötletet lehet találni...)  A c., viszont a fáradtság eléréséig javítható (pedálkezelés, helyes fordulatszám stb.), megjegyzendő, hogy  a versenyen adódhatott néhány cm eltérés a beállításnál, de ezt most nem volt módunkban figyelembe venni.

A pálya két perc körüli volt, vajon mennyit vesztegettünk el a rajtban? Letisztáztam az időket, a beugrásokat és a majdnem beugrásokat töröltem ez kb. 5-6 adat volt. Az első futam átlagos rajtideje: 1,165 mp ; a másodiké 1,089 mp ; míg a harmadiké 1,015 mp.  Átlagosan 1,092 mp kellett a fotocella megszakításáig. (+13%)

Hogyan alakult az első tíz?

sorrend

Név

1.futam

2.futam

3.futam

átlag

1

Németh Botond

00,414

00,598

00,610

00,541

2

ASI

00,540

00,794

00,449

00,594

3

Molnár Attila

 

00,510

00,753

00,631

4

Vujovich György

00,724

00,617

00,596

00,646

5

Zagyva Lajos

00,634

00,681

 

00,658

6

Németh Zsolt

00,904

00,694

00,394

00,664

7

Németh Szilárd

00,925

00,942

00,424

00,764

8

Ágó Béla

00,752

00,981

00,608

00,780

9

Hefler Róbert

00,926

00,868

00,601

00,798

10

Hajdu Kristóf

01,055

00,532

00,835

00,807

               

Náluk jelentősen javult a körönkénti idő (kicsi a szórás is): az utolsóban már 0,586 mp volt az átlaguk, vagyis 0,42-t adtak a mezőnynek.

Az is látszik, hogy nem ettől ment jó időt valaki, de amennyiben felépítjük részeiből a pályát, itt is lehet nyerni, vagy veszíteni értékes időt. Érdekes lehet összehasonlítani az azonos autóval indulók idejét is.

Egy biztos: ha Németh vagy jól rajtolsz!

ÁB

#532 hrtcsabi 2013-06-12 12:40:37

-válasz McFly üzenetére #531-

 Szia

Nem!
Csak valami hasonló!

#531 McFly 2013-06-11 13:05:23

Csabi! 

A következő versenyen(Mór) is ugyan az lesz a nyomvonal mint június 16-án?

szakasz 1 
szakasz 2

Válaszod előre is köszönöm! 
Balázs

#530 abarthpower 2013-05-06 15:44:07

 Csabi!

Kérlek egy nevezési listát ha lehet!

Kösz !

üdv