Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


  • MSzB alapkiírás 2020,
  • Versenynaptár 2020,
  • Aktuális versenykiírás,
  • Supplementary Regulation,
  • Nevezési lista / Entry list,
  • MSzB ponttáblázat 2020,
  • FIA CEZ ponttáblázat 2020,
  • Licenckérő lap,
  • Versenyzői jelentkezési lap,
  • Napi licence kérő lap,
  • CEZ Entry Form,
  • FIA CEZ kiírás (En),
  • FIA CEZ kiírás (Hu),
  • FIA CEZ Calendar (En),
  • FIA CEZ SPC technikai szabályzat,
 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#1130 CSL 2020-03-24 23:22:37

-válasz Fefa üzenetére #1129-

 Ha 15 lökhárítót rakunk a trabantra, téged akkor is elver...

#1129 Fefa 2020-03-24 22:32:33

-válasz Ákos üzenetére #1128-

Hát,ha TE ebből azt olvasod ki,hogy Trabantra nem kell,akkor nincs miről beszélnünk!

#1128 Ákos 2020-03-24 22:25:18

 Köszönöm, én is ezt olvastam. Küldjek neked trabantról fényképét?  Szakmádat tekintve remélem nem kell. Gondolom nyúlványt, hossztartót is láttál már, trabinál takarja a lökhárító? Nem vagyok Jogász az igaz, de vak sem.

#1127 Fefa 2020-03-24 22:18:04

-válasz Ákos üzenetére #1126-

 

Ez az idei,de a 2019-es is ez volt T csoportban

10.3Lökhárítók:Az autót kötelező első és hátsó lökhárítóval felszerelni (nem kötelező a gyári kialakítás), karosszéria nyúlványoknak, hossztartóknak takarva kell lenniük.

És a proto

12.5Lökhárítók:Az autót kötelező első és hátsó lökhárítóval felszerelni (nem kötelező a gyári kialakítás), (kivéve E2-SS), karosszéria nyúlványoknak, hossztartóknak takarva kell lenniük.

Itt bal oldalt az MSZB alapkiírás 2020 ott olvashatod

#1126 Ákos 2020-03-24 22:08:44

 Megköszönném, mert lehet hogy egy régit értelmeztem rosszul. 

#1125 Fefa 2020-03-24 22:03:18

-válasz Ákos üzenetére #1124-

Hát nem fényképész!

Autószerelő.

Megtaláltad a lökhárítóra vonatkozó leírást,vagy be kell másolnom?

#1124 Ákos 2020-03-24 21:58:11

 Megkérdezhetem, hogy mi a szakmád? 

#1123 Fefa 2020-03-24 21:39:27

-válasz Ákos üzenetére #1122-

Lökhárító minden autóra kell,még a proto gépekre is!

Sajnos ez az amiért Én vagyok mindig a megmondóember,mert nem vagytok képesek a leírt szabályokat elolvasni!

A Sziklai gépe nagyon profi,ezt minden írásomban leírtam,csak éppen Proto kategóríába való!

Sajnálom ha ezt nem lehet felfogni,és nem lehet rendesen értelmezni a "motorkerékpár blokk" fogalmát.

Jól emlékszelo,a T1 csoport az elmúlt évben 550kg-ban volt minimálva,a te géped ezt a súlyt nem érte el,és ezért nem is volt szabályos,és elnézést,ha mindig a szabályokra kell hivatkoznom,de engem mértek több alkalommal is,és 660kg volt a súlyom,ami bő 110kg-mal több mint a minimum.

Ehhez jön még a széria motor-váltóm amivel sikerült a múlt szezonban a többiek előtt végeznem,gyengébb ,nehezebb autóval!

Visszatérve a Rotax Trabira,más is motorkerékpár blokknak tekintette,ha nem a "mi" elfogult birkapásztorunk szemlézte.

Ezek után is úgy gondolom a szabályok betartásával kell versenyt nyerni,az óvásról meg annyit,hogy amikor erre kényszerűltem a szabálytalan versenytársak miatt,a pályán jobb volt az időm,tehát nem a nyerni akarás a cél,pusztán a korrekt versenyzés!

Tényleg nézegesd a szabályokat,és azok ismerete után tegyél egy technikai kérdésben állásfoglalást,csak ezt tudom ajánlani!

 

#1122 Ákos 2020-03-24 21:23:52

 Tisztelt FeFa!  Lehet hiányosak az információim, de veled egy kategóriában indítottak és minimum 550kg.ra emlékszem. Lökhárító trabantra? Nézd meg a szabályzatot, szerintem felesleges... A Sziklai Zsolti olyan motort készített ami Európában páratlan! Megemelhetné mindenki a kalapját! A TRABANT blokkra hozta össze a rotax hengereket, nem motorkerékpár blokkra tette rá a trabi váltót, érdemes lenne megnézned egyszer. Nem kirohanásokat rendezek volt egy véleményem az egész éves kommenteidről. Idénre " általad is megfelelővé" alakítom a trabimat ígérem. Örülnék ha inkább megpróbálnánk becsülni azt rengeteg munkát, energiát amit a családunktól, gyermekeinktől szabadidőnkből veszünk el,hogy az EGÓnkat még növelni tudjuk, hogy hány tized, vagy másodperccel megyünk jobbat XY-nál. Remélem nem személyes sértésnek veszed a véleményem. Üdv.: Ákos.

#1121 Fefa 2020-03-24 20:11:46

-válasz Ákos üzenetére #1119-

Tisztelt K.Ákos Sporttárs!

Nem tudom ez a kirohanásod mire jó,de mivel név szerint lettem megszólítva,azért reagálnék a szavaidra!

Valóban itt a fórumon nagyon kevés az érdemi hozzászólás,mindenki csak bólogat,és elfogadja a birkapásztorunk akaratát!

Vagy,ha mondjuk nekik nem tetsző szöveg kerűl beírásra,akkor egyszerűen válasz helyett a törlést választják,ennyit tudnak!

Sajnos elég sok probléma van ebben a szakágban,egyszerűen fogalmazva,a szabályok arcra vannak betartva-betartatva,a haveroknak mindent lehet,a másik meg izzadjon vért,hogy az autója megfelelő legyen!

És itt mindjárt megjegyezném,nagyon profi a rendező csapat,nem kis tapasztalattal rendelkeznek,de ebből adódóan kicsit el vannak szállva,mert néha picit hibáznak is.Ezeket a tévedéseket mások kárára teszik,úgy,hogy a leírtakat saját egyéni elgondolásuk szerint alkalmazzák.

Ez egy baráti társaság,hangzott el itt nemrég,és ez nagyon is jó,csak van egy alapkiirás,és mindenki a nevezés aláírásával elfogadja,hogy ezeket betartja,ideértve az MNASz aktuális pontjait.

Ez nem egy libakergető verseny,ahol a gépátvétel egy bólintással el van intézve,az itt induló gépek elég pontosan körbe vannak írva,mit lehet,és milyen csoportok vannak.

És itt térnék ki rád kedves Ákos,aki az év utolsó versenyén,megjelensz egy gazból kirángatott járműveddel,ami sem a súlyhatárnak,sem a kivehető oldalablak,de még a lökhárító meglétének sem felel meg.

Én úgy gondolom,örülnöd kellene,hogy így engedtek elindulni,de úgy emlékszem,magad mondtad,hogy értékelésen kívűl szeretnél indulni,ez korrekt volt!

Ürülj neki,hogy ezt ebben a formában megtehetted!

És jobb voltál tíz másodperccel?

Gratulálok ügyes vagy,hogy egy 540 kg-os nem megfelelő tákolmánnyal jobb időt mentél,mint én a 660+100kg-os  széria autómmal!

Szerencsére nekem a TE eredményedre nem kellett figyelnem,mert nem voltál mérvadó a bajnokság kimenetelével kapcsolatban.

A következőkben,kicsit térjünk ki,a Sziklai féle Rotax motoros Trabival kapcsolatos technikai dolgokra.

Ha elvastad volna(de szerintem nem tetted) az alap kiírást,ott egyértelműen le van írva,hogy motorkerékpár motorral, csak proto kategória!

És ez az idén is így van leírva!

Ha lemásolod azt a Rotax blokkot,a saját kezeddel legyártod,az simán mehet a T csoportban,de egy gyári Rotax blokk,nem!

Ézt érted?

Mert itt ez a probléma,nem csak a gázt kell tudni nyomni,olyan autót kell építeni ami megfelel a kategória szabályainak,mert ez a lényeg!

Lehet indulni más versenyeken,ahol ezt elnézik,így ha ebben az évben sikerülne jönnöd a versenyekre,javaslom előbb nézd meg,a géped megfelel-e a szabályoknak,amiket mindenkinek be kell tartanía!

Remélem sikerült választ adnom a felvetéseidre,és bízom benne,hogy sokszor fogunk a pályán találkozni!

További sok sikert,és vigyázz magadra,és szeretteidre,ebben a veszélyes világban!

Fefa