Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#1002 Fefa 2019-09-24 10:35:18

 https://www.facebook.com/dragracing.hu/videos/514109132490505/

Egy kis promo!

#1001 Fefa 2019-09-24 10:21:17

-válasz evsp üzenetére #1000-

Ezt miért gondolod?

#1000 evsp 2019-09-24 09:16:29

-válasz Fefa üzenetére #999-

 Szerintem a mezőny negyede eltűnne... 

#999 Fefa 2019-09-23 18:39:27

Tisztelt Mindenki!

Szeretnék egy véleményt kérni,itt le lehetne írni.

Kinek mi a véleménye arról,hogy az S csoport kivételével,kötelező lenne a gépkönyvezés?

Mert szerintem sok dolgot lehetne rendbe tenni,természetesen,ezt kultúrált formában,több meghírdetett időpontban,és helyszínen kellene meglépni,nem egy verseny előtt,a gépátvételen.

Egy fényképpel ellátott gépkönyv segíthetne megelőzni a problémás technikai dolgokat,mindenki időben meg tudná csinálni,ha valami nem jó a gépén,és természetesen egy osztályba sorolás is a gépkönyvezés alkalmával megállapításra kerülhet,amiből csak indokolt esetben lehet eltérni.

Jó lenne erre a felvetésre véleményeket olvasni!

Remélem ez nem tekintendő "értelmetlen,hülyeségeket ragozó provokációnak",mert nem annak szánom.

Akinek lenne erről a felvetésről véleménye,jó lenne ha azt itt megosztaná!

#998 Fefa 2019-09-23 11:09:13

-válasz evsp üzenetére #996-

A versenyek átlagsebességéről csak annyit,nagy rutinnal rendelkezik a szervező csapat,minden tiszteletem feléjuk!Én úgy érzem lassúak a pályák,régebben jobban lehetett menni,ezt egy szavazással kellene megnézni,a többség mit szeretne.Van annyi tapasztalat a szervezőknél,hogy egy kicsit gyorsúlni tudjon a mezőny,ezt csak egy két lassító,vagy körbekerülő bója elhagyásával meg lehetne oldani szerintem.Csökken az indulók létszáma,jó lenne ezekre a dolgokra is odafigyelni!

Egyébként ha ez a fórum normálisan tudna működni,már itt le lehetne írni a véleményeket,persze csak akkor,ha azt nem törőlnék ki válasz adás helyett. 

#997 Fefa 2019-09-23 11:00:17

-válasz evsp üzenetére #996-

Szia

Azért ennek az ugynek vannak előzményei!

Azt tudom,hogy nevezni bárhova lehet,de a gepatvételen ezt megfelelő csopotba kellett volna tenni.De hiába tettük többen szóvá,három versenyen hibásan lett besorolva ez a Proto Trabi,sőt értékelve is itt lett.Egy hibát valóban vétettünk,hivatalos óvást nem adtunk be,ezt elismerem.Vegre olyan muszaki átvevők látták ezt a gépet,akik egyertelműen jó kategóriába tették,de most megint T-be van nevezve.Ezért szóltam előre,természetesen majd a gepátvételen ki fog derülni! A reakcióm pedig,azért ilyen,és ez nem fenyegetés,mert a hozzászólásom válasz nélkül törölve lett ami nagyon nem korrekt!

 

 

Ettől 

#996 evsp 2019-09-23 10:21:16

-válasz Fefa üzenetére #994-

 Nem tisztem megvédeni bárkit, főleg nem a szervezőket, de szerintem most tévedsz! Mindenki abba a kategóriába nevez ahová akar, Te is benevezhetsz akár S4-be is. Aztán majd gépátvételkor jól átsorolnak... A nevezés alapján nehéz egy autóról eldönteni, hogy melyik kategóriába sorolandó, a sofőr aki a nevezési lapot kitölti, azzal segít a szervezőknek hogy helyesen sorolja be a kocsiját

MNASZ-el fenyegetőzni meg.... hát nem tudom. 

Egy régebbi már törölt bejegyzésedre is reagálnék: a 75km/h átlagsebesség a kiírásban egy maximális érték! Nem 75km/h átlagsebesség körüli pályát kell, hogy építsenek a szervezők, hanem olyat amin senki nem tud gyorsabban menni, még az abszolut első sem. Ha neked kellene kitalálni egy ilyen nyomvonalat hogy kezdenél hozzá?

 

 

#995 imp 2019-09-19 21:38:36

 A szerb CEZ futam eredménye:  timing.racingtribe.com/race/26

#994 Fefa 2019-09-19 16:05:05

Tisztelt Vezetőség!

A nyílvánosságra hozott eddigi nevezések megtekintésekor azt tapasztaltam,hogy az elöző versenyen végre a csoportjának megfelelő helyre került a Rotax motoros PROTO Trabant,most ismét a T1 csoportba lett nevezve!

Amennyiben ez nem elírás,vagy kicserélte egy Trabant motorra,úgy kérném

ennek a versenyzőnek a Proto csoportba sorolását,mivel a Technikai Bizottság

megállapította,hogy ez Proto csoportos gép,és ezért abba a csoportba való!

A Technikai gépátvétel vezetője és a verseny igazgatója egyaránt felelős a helyes besorolásért,ez az MNASZ szabályzatában olvasható is!

Ezen írásomat,törlése esetén,kénytelen vagyok az MNASZ Etikai bizottságának elküldeni,ezért mentettem ezt a hozzászólást!

Tisztelettel!

Fefa

#993 Fefa 2019-09-19 13:34:45

Gratulálok!

legalja.hu