Fórum, vendégkönyv
#599 | ceber | 2015-02-19 14:04:49 |
Sziasztok ! Én meg eladnám 175/50R13 Nangang AS1 gumiaimat. Kb. 30 000 Ft. Hátha kell valakinek. Köszi ! |
#598 | papcsaba | 2015-02-18 18:59:53 |
Sziasztok!Eladnám méretváltás miatt 9x13,--10x13-as, ATS felniből szélesitett 9-20/13 A15, 10-20/13 A11, 70%-90%-os 2013-as gyártású Avon gumikkal szerelt kerekeimet. Irányár:200.000FT/4 kerék.Tel.:06-30/688-9648 |
#597 | vizkeleti | 2015-02-16 15:09:11 |
Sziasztok!
A Honda Crx-em eladóvá vált, ha érdekel valakit. Ahogy kijöttem az utolsó körről, úgy van. Ülések, övek, alufelni, plusz egy féltengely csukló az autóhoz jár! :) Műszakis, papíros V.J. |
#596 | hegcsi | 2015-02-09 09:20:08 |
-válasz leo üzenetére #595- A szorzó kérdés még viszgálat alatt van. |
#595 | leo | 2015-02-08 12:52:20 |
Szisztok! A kompresszoros/turbós autókra vonatkozó 1,7 szorzót hogyan kell értelmezni? Egy 1,3 -as Turbós autó esetén S4-ben lehet elindulni? Köszi! |
#594 | tekercs | 2015-02-04 18:44:11 |
Az okszakos és a cez liszensz érthető, de miért van szükség a napi liszenszre? |
#593 | VargaP | 2015-02-04 16:05:15 |
Értem köszi |
#592 | imp | 2015-02-04 09:57:34 |
VargaP Nincs konkrét méret. A gépkönyvező, gépátvevő felelőssége. Más szakágakban a szélvédő nem cserélhető. Az oldalüvegeknek pl gyorsaságiban min 3 mm vastagságúnak kell lenniük.
|
#591 | hegcsi | 2015-02-04 08:04:38 |
Sziasztok Hegcsi |
#590 | KovácsA | 2015-02-01 20:59:21 |
Üdvözlet! Söje véleménye és Czangi válasza után, valóban elgondolkodtató, hogy ha a költségcsökkentés a fő cél, ebből adódóan az anyagi különbségek mérséklése, akkor miért is a gumik kerülnek tiltólistára? Ahogy czangi is írta, más országokban nem engedik a Lotus Elise és aKTM X-bow autók széria kategóriában való indulását. Véleményem szerint amíg ez nincs letisztázva addig kár is a gumikon harcolni. egy garnitúra gumi ára 120000 ft, míg egy Lotus Elise használtan 5 millió. Ha egy ilyen autó indul, legyőzi a T kategória versenyzőit is, nem hogy a szériát. |