Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#593 VargaP 2015-02-04 16:05:15

 Értem köszi 

#592 imp 2015-02-04 09:57:34

 VargaP

Nincs konkrét méret. A gépkönyvező, gépátvevő felelőssége. Más szakágakban a szélvédő nem cserélhető. Az oldalüvegeknek pl gyorsaságiban min 3 mm vastagságúnak kell lenniük.

 

#591 hegcsi 2015-02-04 08:04:38

 Sziasztok
Az Eslick (vagy nevezzük, ahogy akarjuk) tiltása szériában onnan jött, hogy szétnéztünk a határon belüli versenysorozatoknál, és a határon kívüli versenyeknél is. És azt láttuk, hogy bizony széria kategóriában nem engedélyezik ezeket a gumikat. Nem ajánlatos sokszor feltalálni a spanyolviaszt, így mi is át szoktunk venni jól működő, kipróbált szabályozást. Ez történt most. Ha valaki ennek ellenére gyorsan akar versenyezni, az eredménytől függetlenül, akkor rakja fel nyugodtan a slicket, és gyorsan tud menni (azon a három versenyen, amelyen tavaly is megjelent). 
Ez a módosítás tervezett 2014 év elején kiértesítésre került, mondván, hogy 2015-től mi várható! Miért most jönnek az észrevételek, tiltakozások, prüszkölések? Valaki arra gondolt, hogy kimarad 2015?
Szeretném továbbá megkérni a versenyzőket, fórumozókat, hogy tartózkodjunk a baromozástól, és az egyéb, ide nem illő szövegkörnyezettől! Ne feledjük, talán valamelyik szervízparkba olyan versenyzőnek kell a szemébe nézni, akivel korábban stílustalanul veszekedtünk.

Hegcsi 

#590 KovácsA 2015-02-01 20:59:21

 Üdvözlet!

Söje véleménye és Czangi válasza után, valóban elgondolkodtató, hogy ha a költségcsökkentés a fő cél, ebből adódóan az anyagi különbségek mérséklése, akkor miért is a gumik kerülnek tiltólistára? Ahogy czangi is írta, más országokban nem engedik a Lotus Elise és aKTM X-bow autók széria kategóriában való indulását.

Véleményem szerint amíg ez nincs letisztázva addig kár is a gumikon harcolni. egy garnitúra gumi ára 120000 ft, míg egy Lotus Elise használtan 5 millió. Ha egy ilyen autó indul, legyőzi a T kategória versenyzőit is, nem hogy a szériát.

#589 Söje 2015-02-01 19:11:42

 A Ferencünk is megmondta, hogyha valami nem tetszik költözzünk külföldre te barom!

#588 VargaP 2015-02-01 15:38:31

 Sziasztok!

T-ben mi a legvékonyabb plexi amit be lehet rakni? 

A gumis témához pedig annyit fűznék hozzá, hogy ha ennyire nem tetszik a rendszer kedves Söje akkor válts kategóriát vagy mondjuk bajnokságot. Menj FRT-re ott azt csinálsz amit akarsz és senki nem szól bele

#587 DTommy 2015-01-31 14:28:23

-válasz Söje üzenetére #585-

 Kedves Söje!

Ne legyél már annyira begyuladva.Ne aggodj én is a szar nyári bridgestone potenza gumikat bent hagyon a boxutcában és fel rakom majd a sliceket bocsi én meg szeretnék maximalista lenni.Sajnos utcai autóval kell mennem mert valszeg a verseny paripa nem lesz kész addigra.Csak jó lenne ha valami fő agy is be kapcsolódna a fórúmba hogy akkor most mi is a helyzet a szériásokkal meg úgy az egésszel.Valahol fent van már a 2015-ös technikai leírás?Azért nem ártana eldönteni mi is a helyzet?!

#586 evsp 2015-01-31 14:23:19

-válasz Söje üzenetére #585-

 Öröm olvasni milyen jó véleménnyel vagy a többi versenyzőről.... 

#585 Söje 2015-01-31 08:35:29

 Most már látom, hogy ti életetekben nem mentetek Ilyen gumikkal, én 2 éve használom ugyan azt a garnitúrát, kb 20 versenyt mentem és kb 3 mm minta fogyott le belőle. Tehát aki az évi két garnitúrával jön, az egyszerűen oylan dologról beszél, amihez nem ért. Nem próbált.

És látom azt is, hogy számolni sem tudtok, logikátok sincsen.

Mivel küldtönk pédát, egy új r888 25.000 Ft egy új nyárigumi (T1R) 17.000 Ft. A különbség 7.000 Ft, a Nevezés 11.000, csak hoyg úgy arányaiban lássátok.

SENKI NEM AKAR GONDOLOM azon vitatkozni, hogy egy R888 gyorsabb vagy egy T1R. kb. 3 másodperc különbség vank köztük 1-2 km-en. A 3 éves olx es R888 ról beszélek, mert olyannal megyek évek óta. Tehát a 3 éves olx es r888 és a048 gyorsabb és olcsóbb mint a sima gagyi nyárigumi. NAMOST nyilván akinek van pénze új R888 ra az ennél is gyorsabb, de ez a különbség soha nem fog eltűnni! Hiszen van nyárigumi 10.000 Ft-ért és van 50.000 Ft-ért nyilván akin eddig tudott új R888 at venni az most fog tudni legújabb legdrágább nyárigumit is, amiről a többiek csak álmodnak, és az is gyorsabb lesz mint a többi 4 éves olcsó nyárigumija, tehát kollektíven lassabb lessz mindenki!

Értem én, hogy ti azért versenyeztek, mert kissebségi komplekszusotok van és meg akarjátok mutatni a családnak/kutyusoknak hogy kaptok serleget, mert ti aztán híj de jól mentek, ugye azt más senki sem kérdezi meg hogy hogyan is volt, szarul is hangzana: Így, hogy elintéztem hogy a komplett széria mezőny menjen 3mp-el lassabban így már utoértem őket, JAJJ DE KIRÁRY VAGYOK!

Én azért járok versenyre, hogy gyorsan mehettek, nam pedig azért hogy legyőzzek másokat, és így zavaró hogy egyre lassabban tudok menni, az egyre gyorsabb helyett. Ígí most elkönyvelhjetjük, HOGY VISSZAFELE FEJLESZTETTÜNK idén! KIRÁLYAK VAGYOKN! MENJÜNK LASSABBAN HISZEN EZ VERSENY! Aki lassan akar menni vegyen oldtimert és induljon oldtimer versenyeken!

És a valóság egy irónikus, de sajnos igaz képen: R888-at használok utcán. Elmegyek versenyezni, ahol érkezés után a versenypályára felrakom a rosszabb minőségű nyárigumikat xDDDD EZ MAGYARORSZÁG! 

#584 evsp 2015-01-30 22:05:19

 Sziasztok,

Én T-ben indulok... Nem is szeretnék beleszólni az utcai E betűs versenyabroncsok körül kialakult vitába, de úgy emlékszem ez a szabálytervezet már tavaly év elején publikálva volt. Valami olyasmi rémlik, hogy 2014-ben még utoljára engedélyezték az OSZAK-ban széria kategóriában. Egy régebbi hozzászólásban Csuri (ha jól emlékszem) írta, hogy a veszprémi versenyeken már régebben betiltották ezeknek a gumiknak a használatát, a mezőny szorosabbb lett és az összes versenyzőtől pozitív visszajelzések érkeztek. Miért ne hinnénk neki? Ha valaki ragaszkodik a versenyabroncsokhoz az jöjjön át a T csoportba. (De csak ha lassabb nálam  )