Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#788 imp 2018-03-24 10:08:27

 barkanyi - sajnos a jelenlegi szabályok értelmében nem

petergabor - mi is úgy értelmezzük, ahogyan te is, tehát a nyomtávszélesítő tilos. Arról nem rendelkezik a szabály, hogy a flni ány részből áll!

#787 Nitro 2018-03-20 22:07:10

Sziasztok

Mikor lesz nevezés kiírása a 03.31. én meghirdetett szlalomversenyre, vagy már van csak nem találom?

#786 petergabor 2018-03-20 14:00:58

Sziasztok,

az alapkiírásban (pontosabban a tervezetben...) szerepel a széria kategóriákra nézve a futóműnél: "Mindenféle nyomtávszélesítő tiltott."

Ez azt jelenti, hogy pl egy 5mm-es nyomtávszélesítő pogácsát sem lehet használni?

(mert ha szó szerint értelmezem, a pogácsa nem a futómű része, és máshol, pl keréknél nincs ilyen jellegű tiltás - ugyanakkor az általános "maradjunk a gyári megoldásoknál" elvvel nem biztos, hogy összhangban van. Megjegyzem, nem szélesíteni akarok, csak a meglévő, eddig utcán használt felnim ET számát kell kiegyenlítenem, hogy ne érjen bele a futóműbe.)

És ha tiltott lenne a pogácsa, akkor abban nem látom a logikát, hogy egy kisebb ET számú felnivel viszont szabályosan szélesíthetnék akár 5cm-t is, hiszen ET számra nincs megkötés. 

Köszi.

 

#785 vizkeleti 2018-03-18 09:17:17

Sziasztok!

A Honda CRX-em 1.6 16V (igen a bordó) eladóvá vált. Mindent benne hagytam (ülés, 3"-os övek, lengéscsillapítók, kipufogó). Adom hozzá az eredeti üléseket is. Az utolsó verseny előtt vettem hozzá 4db új Toyo R888R gumit, azzal együtt. (6 Kakucsring kör van benne) Forgalmis, műszaki van rajta.

Az autót szerintem a csapat nagy része ismeri mire képes, nem sorolom. Akit érdekel írjon rám és megbeszéljük. Email: vizkeleti.janos@gmail.com

Üdv.:

Jani

#784 barkanyi 2018-03-17 14:24:06

Üdv!

Széria autónál át lehet alakítani a kerékagyat tőcsavarosra?

#783 imp 2018-03-15 11:10:16

 peugeotmaxi - a tele biztosan erős kifejezés, természetesen az FIA szabályok irányába kell menni. Ennek több oka is van: megelőzendő a drágán elérhető további súlycsökkentéseket, ez ugye esélyegyenlőséget jelent és nem a pénztárca dönti el. Egy másik oka a nemzetközi versenyzés, aminél szintén léteznek tömeghatárok. Következő ok a versenyautók külföldi eladása -vétele : lényegében mindenki dolgát megkönnyíti, ha ezek legalább nagyjából harmonizálnak. A biztonság sem maradhat ki: a radikális súlycsökkentés mehet a szilárdság rovására is, sőt! Habár pontosan nem tudom milyen gyári építés autód van - a saját építésűt ismerem - de az a gyár is követett valamilyen szabályokat, ha ezt megtették, akkor nincs miért izgulni, vagy túlgondolni ezt a kérdést. A cél a jelenlegi állapot elfogadása és jelzés, hogy a további drágán megvalósítható "fejlesztéseket" kerüljük. Arra ott az F1  ! :-) Ez így elfogadható? Köszönettel Béla

#782 imp 2018-03-15 10:54:39

 ceber - jól olvasod, ez az összes többi MNASZ rendezvényen is így működik. 

#781 peugeotmaxi 2018-03-12 19:36:57

Sziasztok!

Ezek szerint a gyári építésű nagyon könnyű versenyautómat tele kell pakolnom vassal hogy meglegyen a minimum súlya? Vagy mi az elképzelés,vagy valakiknek hány kiló a jó? Üdv: Pap Csaba

#780 norboy 2018-03-12 09:43:56

-válasz imp üzenetére #773-

imp: köszi, logikus.

#779 ceber 2018-03-12 06:56:57

 Üdv !

Tényleg csak így ülhet be utas ?

- A vezetőn kívül max. 1 utas tartózkodhat a versenyautóban. Az utasnak rendelkeznie kell az adott versenyre érvényes versenyzői biztosítással (a rajtlistában szerepelnie kell az utasnak)és/vagy extrém biztosítással. Az extrém biztosítás meglétét az utasnak kell igazolni.

Üdv. Géza