Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#1047 peugeotmaxi 2020-01-06 17:32:58

Sziasztok, és BUÉK mindenkinek.

Az  autóm az én kalkulációm szerint 44.

Üdv.: Pap Csaba

#1046 Fefa 2020-01-06 00:40:54

-vlasz imp zenetre #1045-

Miért kell titkolozni?

Miért nem lehet ide beírni,kinek mi jött ki?

Ezek titkos infók?

Nyilvanosan nem lehetne ezt kezelni? 

#1045 imp 2020-01-05 22:37:56

 Tisztelt Fórumozók

János javaslatára örömmel várjuk a kiszámított elzetes PF értékeket. Csabinak, vagy nekem is küldhetitek.

https://www.fia.com/performance-factor

https://performancefactor.fia.com/

Köszönettel

Béla

#1044 Fefa 2019-12-25 15:18:50

Itt meghalt az élet!

Azért Boldog Ünnepeket ! 

#1043 Fefa 2019-12-15 09:10:48

Mert itt bal oldalt a dokumentumok között semmi nem mködik ami a CEZ dologgal kapcsolatos!

Ennyit az információ áramlásról! 

#1042 Fefa 2019-12-15 09:05:55

Lenne egy kérdésem!

A CEZ bajnokságban már be van vezetve  PF. értékelési rendszer?

Érdekelne ott hogy vált be? 

#1041 imp 2019-12-13 18:02:54

 Figyelem, pályázat:  https://mnasz.hu/uploads/documents/145/nevdij_palyazat_kieg_final.pdf

 

#1040 Fefa 2019-12-11 10:57:23

-vlasz evsp zenetre #1039-

Köszönöm,hogy megtetted!

Ez valóban akár jó is lehet,mint szabály,nekem személy szerint az eddigi tapasztalatok miatt,ezeknek a pontosan körlírt dolgoknak az értelmezése az aggályos,mint amikor a legegyszerbb dologból is tudtak káoszt okozni!

(Trabantba-Trabant motor,szegecselt oldalüveg,kivehetssé tétele)

Én bízom benne,és magam is azon vagyok,hogy a dolgok sinen fussanak,de ez csak akkor lehetséges,ha a felmerlt problémákról tudunk értekezni,az illetékesek meg tudnak minket hallgatni,elfogadnak felvetéseket.

Tudomásom szerint a PF.ügye a sporttanács elé fog kerülni,ezt ott a szakágin jelezték is,jó lenne ha a vezetségünk legalább annyit tenne,hogy minnél hamarabb közölné,ha meg van a döntés és bevezetésre kerül!

Egyébként látnék abban is lehetséget,hogy nem kötelez jelleggel un.választható opcióként lenne bevezetve,és lemérni a tapasztalatokat.

Még egy saját vélemény!

Azért azt jó lenne tudni,kik ellen fogunk versenyezni,milyen gépek kerülnek egy csoportba,és a legfontosabb,hányan?

Lehet kevesen építenek új gépet,jómagam is ebben vagyok,jó lenne azt tudni,mit fejlesszünk,mi lehet ütképes.

Ezért szükség lenne sokkal jobb tájékoztatásra,kommunikációra,kérdés megválaszolására.

Ne ott akkor,derüljenek ki dolgok,félreértések,problémák!

És még egyszer köszi,hogy van aki szintén tenni akar azért,hogy elrébb toljuk a szekeret,ha van kérdés nyugodtan használjátok ezt a fórumot,talán majd az illetékesek is leereszkednek ide közénk!

 

#1039 evsp 2019-12-11 10:33:22

  Fefa nem vállalta, akkor rászánom azt a pár percet, hogy a PF bevezetésérl a légnyeget leírjam azoknak, akik nem voltak a nyílt szakágin.

Tehát a fent (és lent ) említett értekezleten a szakág vezetsége elárulta, hogy a következ szezontól szeretnék bevezetni a Performance Faktor alapú értékelést. (az idei kiírásban már utaltak rá) A változtatás a széria kategóriában versenyz sportársakat nem érinti, de az összes többit igen. A lényege az, hogy a járm - bár az eddigi kategória szabályok szerint nevez - nem az eddig megszokott csoportosítás alapán lesz besorolva, hanem egy úgynevezett Performance Faktor (szabadfordításban versenyképességi mutató) szerint. A PF számítására az FIA készített egy oldalt ( https://performancefactor.fia.com/home/public-mode ), ahol a versenyautó adatait (tömeg (sofr+autó), motor adatok méretek stb) beírva a végén kapunk egy számot. Ez a szám minél alacsonyabb, annál versenyképesebb a járm. Az adatok úgy lettek kitalálva, hogy ha valakinek van az autójáról minimális ismerete és akad egy mérszalag a környéken, akkor 10 perc alatt kitölthet az oldal. ( bár angol nyelv de magyarázó ábrák is vannak így minimális angol nyelvismerettel vagy google fordítóval érthet).

Tehát minden versenyznek lesz az autójával együtt egy PF száma, és azokkal a spottársakkal versenyez egy csoportban, akiknek a performance faktora hasonló. Így egy 900ccm-es Suzuki simán kerülhet egy csoportba egy 1.6-os Mondeo-val. De az is megeshet, hogy két -azonos autóval versenyz- pilóta más-más csoportba kerül, mert az egyk versenyz tömege jóval nagyobb.

Hegyi versenyeken a következ csoportosítások voltak idén:

Class1: 1-39

Class2: 40-79

Class3: 80-119

Class4: 120-159

Class5: 160-199

Class6: 200-

(Forrás: https://gsmp.pzm.pl/pliki/2019/Pf%20Dossier%20(ORG)%202019_ENG.pdf )

A szakágunkra érvényes csoportosítást majd a szakág vezeti kitalálják. Szerintem a fenti pontoknál magasabban lesznek a határok, mert a mezny jó része (T1, T2 100%-a, és részben a T3-T4 is) 200 fölé esik majd. 

Ahhez szerintem nagy segítség lenne, ha minden érintett versenyz elküldené az idei autójának a fenti oldalon számított Performance faktorát Csabinak vagy Bélának. Egyrészt fel lehetne térképezni milyen eloszlású a mezny, másrészt az idei eredményeket próbaképpen át lehetne rendezni PF alapú értékelés szerint. 

 

#1038 Fefa 2019-12-08 09:52:55

 https://performancefactor.fia.com/home/public-mode

Ennyit meg teszek ezért,hogy mindenki tudja tanulmányozni!

Bár ez sem az én dolgom lenne szerintem!

De már megszokhattuk a nagy kussol ás!