Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#633 Ordune 2015-03-05 06:16:33

-válasz hegcsi üzenetére #628-

Hegcsi, köszönöm a választ!
Ez remek hír, mert nekem tökéletesen megfelel az mx5 kategória, hiszen az autóm más okból kifolyólag sem férne bele a szériába. :)

#632 Ifj_Szeles_Geza 2015-03-04 20:45:02

-válasz hegcsi üzenetére #628-

Köszönöm a választ!

Tehát, ha jól értelmezem, mehetek az MX-5-ösömmel széria kategóriában úgy, ahogy van, puhatetővel, átalakítás nélkül? Azért érdeklődöm, mert olvastam visszább, hogy bukócsövet köteleznek a szériában, ez így van?

#631 Söje 2015-03-04 20:29:26

-válasz evsp üzenetére #630-

Kedves  tdrozdik és evsp!

Hidjétek el nekem, hogy mind kettőtöknél jobabn tudom, hogy mi jó nekem. Érdekes nem? Egyedül is el tudom dönteni, hogy milyen kategóriában indulok, hogy hol, mennyit várok és, hogy mikor érzem azt, hogy kivételeznek vagy sem.

Vannak objektív tények, melyeket  KovácsA, imp,én, stb. leírtunk. Még akkor is, hogyha több ember egy véleményen van, akkor sem biztos, hogy az a  megfelelő döntés. (Valószínűleg senkinek nem kell bemutatnom egy nemzetet, mely egy egész "embertípust kiírtott" volna führere kívánsága szerint. Mindannyian tudjuk, hogy egy helytelen eszmét vakon követett több millió ember.) 

Úgy érzem, hogy ebben az országban hanyatlik az autósport, és ahelyett hogy összefognának a versenyzők, egymást támadják. Biztos vagyok benne, hogy nem 3-4 ember van velem egy véleményen. Széria kategóriában nem mehetek a friss műszakis autómmal, gumit kell cserélnem. Ez egy szörnyű nagy hiba! Tisztában vagyok vele, hogy a legtöbben azért nem folynak bele a vitába, mert tudják hogy veszett fejsze nyele, de úgy gondolom, hogy nem ez a megfelelő fejlesztő hozzáállás. Amúgy ez az egész vezetés, szabályozás tökéletesen tükrözi a magyar közéletet. Ajánlom minden versenyzőnek, ahogy nekem is ajánlotta pár oldallal ezelőtt a tisztelt vezetőség, hogy versenyezzenek máshol pl.: A Československý autoslalom-on, egészen más hangulatú és minőségű versenyek tapasztalhatók.

evsp, nehogy már te akard eldönteni, hogy milyen futamokat válasszak, hidd el, hogy több FIA által rendezett/felügyelt világversenyen voltam mint te (igaz nem szlalomon), és szögezzük le hogy nem lehet összehasonlítani a rendezést és a szabályozást. 

#630 evsp 2015-03-04 10:36:06

-válasz Söje üzenetére #624-

 Jól látod, van kivételezés. Kivételeznek azokkal, akik elfogadják a szabályrendszert, eljárnak a versenyekre, és építő jellegű kritikát / javaslatot adnak. És szerintem a rendezők helyében te is ezt tennéd.

A depóval kapcsolatban: ha jól tudom csak a CEZ versenyeken szokott lenni depószabály. Erről az Oszak rendezőgárdája nem tehet, gondolom FIA előírás. Tehát ha nem szeretnél a verseny után két órát várni, azokat a versenyeket válaszd, ami nem CEZ futam. 

#629 tdrozdik 2015-03-04 08:23:56

Kedves Söje.
Ha a várakozás helyett a kizárást választod, akkor nem értem a gumi problémád? Miért erőlteted a széria kategóriát, utcai gumit. Ezek szerint neked mindegy? Menj Túrában és bármilyen gumit választhatsz.

#628 hegcsi 2015-03-03 23:09:26

-válasz Ifj_Széles_Géza üzenetére #627-

 Szia

Az mx5 azért került ki a széria kategóriából, mert lett nekik nyitva - saját kezdeményezésükre - egy márkakategória. Ha jön egy mx5, akkor eldönti, hogy szériában akar indulni, már ha oda megfelelő az autó, vagy az mx5 kategóriában. Így Ordune is használhatja a télen vett gumiját az mx5-ben, de széria kategóriát nem választhat vele. Egyébként a dokumentumok között megtalálható a tavalyi szabályzás, korábbi hírek között minden versenykiírás. Az eltéréseket meg már itt is olvashatod a hírekben!
Kösz az érdeklődést!
HCs

#627 Ifj_Széles_Géza 2015-03-03 19:47:27

Sziasztok

Az MX-5 -ös Mazdák a puhatető miatt kerültek ki a széria kategóriából? Az összes puhatetős autó kikerül a széria kategóriából? Vagy homológ bukócsővel széria marad? Gondolom nem csak engem érint a dolog, láttam tavaly indult több puhatetős autó, Opel, Lotus, Mazda stb... Van valami kiírás, amit átnézhetünk?

Köszönöm a választ!

SzélesGéza
ifjszeles@citromail.hu

#626 Ifj_Széles_Géza 2015-03-03 19:47:27

Sziasztok

Az MX-5 -ös Mazdák a puhatető miatt kerültek ki a széria kategóriából? Az összes puhatetős autó kikerül a széria kategóriából? Vagy homológ bukócsővel széria marad? Gondolom nem csak engem érint a dolog, láttam tavaly indult több puhatetős autó, Opel, Lotus, Mazda stb... Van valami kiírás, amit átnézhetünk?

Köszönöm a választ!

SzélesGéza
ifjszeles@citromail.hu

#625 Ifj_Széles_Géza 2015-03-03 19:47:26

Sziasztok

Az MX-5 -ös Mazdák a puhatető miatt kerültek ki a széria kategóriából? Az összes puhatetős autó kikerül a széria kategóriából? Vagy homológ bukócsővel széria marad? Gondolom nem csak engem érint a dolog, láttam tavaly indult több puhatetős autó, Opel, Lotus, Mazda stb... Van valami kiírás, amit átnézhetünk?

Köszönöm a választ!

SzélesGéza
ifjszeles@citromail.hu

#624 Söje 2015-03-03 17:45:39

-válasz tdrozdik üzenetére #619-

 És Kedves Tibor!

Azér tőled ennél többet vártam, mint, hogy az legyen a legjobb érved, hogy hány versenyen indultam tavaly. Ez nem érv! Ezek szerint igaza van KovácsA-nak, itt tényleg az számít, hogy ki menyni versenyen indul? Előtérbe kerülhetnek azok a versenyzők akik több versenyen indulnak? Azok véleménye számít? Kivételezés van? Ezzel a hozászólással te magad jelentetted ez ki, ha úgy tetszik.

És a kizárásomról pedig annyit, hogy nem vagyok hülye, hogy 2 órát várjak a semmire egy verseny után, mivel ez a Kakucsi versenyen történt, gondoltam a Hungaroringen majd várok, mégiscsak jobb egy helyezés legyen az akárhanyadik is, mint egy kizárás, ám tévedtem. Életem egyik legunalmasabb 2 óráját tölthettem el a Hungaroringen is várva a semmire! Ezért nyugodt szívvel merem kijelenteni, hogy legközelebb is a kitiltást választom, mint a 2 óra várakozást.