Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#1065 norboy 2020-01-13 11:05:16
Fefa, ha mr itt tartunk, Nektek a tavalyi Alto PF-a mennyire jtt ki? Tudom, hogy mr eladtad, csak a viszonyts kedvrt krdezem.
#1064 norboy 2020-01-13 11:01:45

-vlasz norboy zenetre #1063-

Javts: a Swift 240-250 krl is lehet, de attl fgg, mennyi a tnyleges slya. Ha lemrtem, megosztom majd itt is.
#1063 norboy 2020-01-13 10:48:31

-vlasz CSL zenetre #1058-

Sziasztok, az szerintem is j tlet, amit Fefa rt, hogy aki gondolja, rja ide, mit szmolt, elg nagy segtsg mindenkinek a tervezsben, felkszlsben. A T2 bajnok 1.3-as PUG 106 PF-a 297-re jtt ki az n slyommal. Idn Swifttel indulok, ami bukcsves lesz, emiatt alacsonyabb PF jn ki, gy lesz valahol 210-220 krl, de a pontos slyt mg nem tudom, csak saccolom. CSL: "Ha jl szmoltam, a 347-358 kzt tudom varilni." Laci, ha az 1.6 Corsa A-rl beszlnk, akkor ott valami szerintem nem jn jl ki. Nem tudom, knnyen meglehet, hogy n szmolok rosszul, de mg ha azt nzem, hogy 0kg-ot knnytettl a kocsin s gy a gyrilag 820kg-os nsllyal + 80kgos sofrrel szmolok, 15s kerekekkel, egy szem toronymerevt nlkl, akkor is 273 a PF. dv Pet N.
#1062 Fefa 2020-01-10 23:20:39

-vlasz CSL zenetre #1061-

Szerintem ez nem csak neked lenne újdonság!Es mint minden új dolog,kicsit nehezen be fogadható .Sok múlik meg a kocsi súlyán is,és nálatok is tobben fogjatok használni,így több érték jön majd ki ugyanarra a kocsira.Részemrl még a sok adat-érték feldolgozása ill ellenrzése lehet aggályos.Véleményem szerint,ez csak pár gépnek lehet elnyös,de majd meglatjuk.

#1061 CSL 2020-01-10 22:26:23

-vlasz Fefa zenetre #1057-

 Igazából érdekel, hogy egy ilyen rendszer hogyan mködik. Amíg nem vagyok benne, addíg nem látom át. 

Biztosan felkavarhat állóvizet, kíváncsi is vagyok rá, hogy hogyan mködik egy "küls" tényez egy ilyen versenyben és versenysorozatban, meg vannak fenntartásaim is. 

Mások autóival sem vagyok tisztában, ahoz, hogy kalkuláljak bármit is, A-Z-ig ismernem kéne a mezny összes autóját. Addíg felesleges bármit aggódni. Pláne úgy, hogy a linkelt PF a gyorsasági szakágra vonatkozik, így nem tudom, hogy a szlalomban mely részek lesznek az autón figyelembe véve. Nem hiszem, hogy a 75km/h max átlagsebességnél a splitter túlnyúlás, vagy a hátsó szárny hátranyúlása döntene. Sokkal inkább a gumik szélessége, illetve teljes átmérje (ami ugye a PF kalkulátornál csak keréktárcsa átmér volt választható).

De még ezer dolog van, ami másként módosíthatja a számolást, mert itt nem a nagy sebességre kell a faktort kiszámolni...

#1060 Fefa 2020-01-10 22:18:38

-vlasz CSL zenetre #1059-

Ok

Köszi! 

#1059 CSL 2020-01-10 22:17:26

-vlasz Fefa zenetre #1057-

 Véleményem, mint tapasztalatom. Nem sok...

#1058 CSL 2020-01-10 22:16:11

-vlasz Fefa zenetre #1057-

 Ha jól számoltam, a 347-358 közt tudom variálni. 

#1057 Fefa 2020-01-10 21:46:08

-vlasz CSL zenetre #1055-

Még annyit kérdeznék,a bevezetésre szánt PF. értékeléssel kapcsolatban mi a véleményed? 

#1056 Fefa 2020-01-10 21:40:48

-vlasz CSL zenetre #1055-

Köszönöm,ez korrekt válasz,remélem sok versenyen fogsz még részt venni!

És jó látni,hogy családi a részvétel!