Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


  • MSzB alapkiírás 2020,
  • Versenynaptár 2020,
  • Aktuális versenykiírás,
  • Supplementary Regulation,
  • Nevezési lista / Entry list,
  • MSzB ponttáblázat 2020,
  • FIA CEZ ponttáblázat 2020,
  • Licenckérő lap,
  • Versenyzői jelentkezési lap,
  • Napi licence kérő lap,
  • CEZ Entry Form,
  • FIA CEZ kiírás (En),
  • FIA CEZ kiírás (Hu),
  • FIA CEZ Calendar (En),
  • FIA CEZ SPC technikai szabályzat,
 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#1003 evsp 2019-09-24 16:53:06

-válasz Fefa üzenetére #1001-

 Mert legalább ennyi versenyző jön alkalmanként. Gondolod majd az egy-két alkalom kedvéért legépkönyvezteti az autóját? És amikor pl azt mondják a rendezők, hogy a gépkönyvezés ára 10kHUF, akkor hányan akadnak majd ki, hogy lehúzás stb? Plusz munka, valakinek ki kell fizetni! Én személy szerint egyrészt alkalmi versenyző vagyok, másrészt nem szeretnék plusz adminisztrációt. Viszont ha úgy tartja úri kedvem, szeretnék akár év közben fejleszteni az autón. Ja, és nem zavar az sem, ha valaki -akár szabálytalan autóval- gyorsabb nálam. Szórakozni járok a versenyekre nem vérremenő küzdelmet folytatni. 

#1002 Fefa 2019-09-24 10:35:18

 https://www.facebook.com/dragracing.hu/videos/514109132490505/

Egy kis promo!

#1001 Fefa 2019-09-24 10:21:17

-válasz evsp üzenetére #1000-

Ezt miért gondolod?

#1000 evsp 2019-09-24 09:16:29

-válasz Fefa üzenetére #999-

 Szerintem a mezőny negyede eltűnne... 

#999 Fefa 2019-09-23 18:39:27

Tisztelt Mindenki!

Szeretnék egy véleményt kérni,itt le lehetne írni.

Kinek mi a véleménye arról,hogy az S csoport kivételével,kötelező lenne a gépkönyvezés?

Mert szerintem sok dolgot lehetne rendbe tenni,természetesen,ezt kultúrált formában,több meghírdetett időpontban,és helyszínen kellene meglépni,nem egy verseny előtt,a gépátvételen.

Egy fényképpel ellátott gépkönyv segíthetne megelőzni a problémás technikai dolgokat,mindenki időben meg tudná csinálni,ha valami nem jó a gépén,és természetesen egy osztályba sorolás is a gépkönyvezés alkalmával megállapításra kerülhet,amiből csak indokolt esetben lehet eltérni.

Jó lenne erre a felvetésre véleményeket olvasni!

Remélem ez nem tekintendő "értelmetlen,hülyeségeket ragozó provokációnak",mert nem annak szánom.

Akinek lenne erről a felvetésről véleménye,jó lenne ha azt itt megosztaná!

#998 Fefa 2019-09-23 11:09:13

-válasz evsp üzenetére #996-

A versenyek átlagsebességéről csak annyit,nagy rutinnal rendelkezik a szervező csapat,minden tiszteletem feléjuk!Én úgy érzem lassúak a pályák,régebben jobban lehetett menni,ezt egy szavazással kellene megnézni,a többség mit szeretne.Van annyi tapasztalat a szervezőknél,hogy egy kicsit gyorsúlni tudjon a mezőny,ezt csak egy két lassító,vagy körbekerülő bója elhagyásával meg lehetne oldani szerintem.Csökken az indulók létszáma,jó lenne ezekre a dolgokra is odafigyelni!

Egyébként ha ez a fórum normálisan tudna működni,már itt le lehetne írni a véleményeket,persze csak akkor,ha azt nem törőlnék ki válasz adás helyett. 

#997 Fefa 2019-09-23 11:00:17

-válasz evsp üzenetére #996-

Szia

Azért ennek az ugynek vannak előzményei!

Azt tudom,hogy nevezni bárhova lehet,de a gepatvételen ezt megfelelő csopotba kellett volna tenni.De hiába tettük többen szóvá,három versenyen hibásan lett besorolva ez a Proto Trabi,sőt értékelve is itt lett.Egy hibát valóban vétettünk,hivatalos óvást nem adtunk be,ezt elismerem.Vegre olyan muszaki átvevők látták ezt a gépet,akik egyertelműen jó kategóriába tették,de most megint T-be van nevezve.Ezért szóltam előre,természetesen majd a gepátvételen ki fog derülni! A reakcióm pedig,azért ilyen,és ez nem fenyegetés,mert a hozzászólásom válasz nélkül törölve lett ami nagyon nem korrekt!

 

 

Ettől 

#996 evsp 2019-09-23 10:21:16

-válasz Fefa üzenetére #994-

 Nem tisztem megvédeni bárkit, főleg nem a szervezőket, de szerintem most tévedsz! Mindenki abba a kategóriába nevez ahová akar, Te is benevezhetsz akár S4-be is. Aztán majd gépátvételkor jól átsorolnak... A nevezés alapján nehéz egy autóról eldönteni, hogy melyik kategóriába sorolandó, a sofőr aki a nevezési lapot kitölti, azzal segít a szervezőknek hogy helyesen sorolja be a kocsiját

MNASZ-el fenyegetőzni meg.... hát nem tudom. 

Egy régebbi már törölt bejegyzésedre is reagálnék: a 75km/h átlagsebesség a kiírásban egy maximális érték! Nem 75km/h átlagsebesség körüli pályát kell, hogy építsenek a szervezők, hanem olyat amin senki nem tud gyorsabban menni, még az abszolut első sem. Ha neked kellene kitalálni egy ilyen nyomvonalat hogy kezdenél hozzá?

 

 

#995 imp 2019-09-19 21:38:36

 A szerb CEZ futam eredménye:  timing.racingtribe.com/race/26

#994 Fefa 2019-09-19 16:05:05

Tisztelt Vezetőség!

A nyílvánosságra hozott eddigi nevezések megtekintésekor azt tapasztaltam,hogy az elöző versenyen végre a csoportjának megfelelő helyre került a Rotax motoros PROTO Trabant,most ismét a T1 csoportba lett nevezve!

Amennyiben ez nem elírás,vagy kicserélte egy Trabant motorra,úgy kérném

ennek a versenyzőnek a Proto csoportba sorolását,mivel a Technikai Bizottság

megállapította,hogy ez Proto csoportos gép,és ezért abba a csoportba való!

A Technikai gépátvétel vezetője és a verseny igazgatója egyaránt felelős a helyes besorolásért,ez az MNASZ szabályzatában olvasható is!

Ezen írásomat,törlése esetén,kénytelen vagyok az MNASZ Etikai bizottságának elküldeni,ezért mentettem ezt a hozzászólást!

Tisztelettel!

Fefa