Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#1131 Fefa 2020-03-24 23:56:56

-vlasz CSL zenetre #1130-

Ülj le, egyes!

#1130 CSL 2020-03-24 23:22:37

-vlasz Fefa zenetre #1129-

 Ha 15 lökhárítót rakunk a trabantra, téged akkor is elver...

#1129 Fefa 2020-03-24 22:32:33

-vlasz kos zenetre #1128-

Hát,ha TE ebbl azt olvasod ki,hogy Trabantra nem kell,akkor nincs mirl beszélnünk!

#1128 kos 2020-03-24 22:25:18

 Köszönöm, én is ezt olvastam. Küldjek neked trabantról fényképét?  Szakmádat tekintve remélem nem kell. Gondolom nyúlványt, hossztartót is láttál már, trabinál takarja a lökhárító? Nem vagyok Jogász az igaz, de vak sem.

#1127 Fefa 2020-03-24 22:18:04

-vlasz kos zenetre #1126-

 

Ez az idei,de a 2019-es is ez volt T csoportban

10.3Lökhárítók:Az autót kötelez els és hátsó lökhárítóval felszerelni (nem kötelez a gyári kialakítás), karosszéria nyúlványoknak, hossztartóknak takarva kell lenniük.

És a proto

12.5Lökhárítók:Az autót kötelez els és hátsó lökhárítóval felszerelni (nem kötelez a gyári kialakítás), (kivéve E2-SS), karosszéria nyúlványoknak, hossztartóknak takarva kell lenniük.

Itt bal oldalt az MSZB alapkiírás 2020 ott olvashatod

#1126 kos 2020-03-24 22:08:44

 Megköszönném, mert lehet hogy egy régit értelmeztem rosszul. 

#1125 Fefa 2020-03-24 22:03:18

-vlasz kos zenetre #1124-

Hát nem fényképész!

Autószerel.

Megtaláltad a lökhárítóra vonatkozó leírást,vagy be kell másolnom?

#1124 kos 2020-03-24 21:58:11

 Megkérdezhetem, hogy mi a szakmád? 

#1123 Fefa 2020-03-24 21:39:27

-vlasz kos zenetre #1122-

Lökhárító minden autóra kell,még a proto gépekre is!

Sajnos ez az amiért Én vagyok mindig a megmondóember,mert nem vagytok képesek a leírt szabályokat elolvasni!

A Sziklai gépe nagyon profi,ezt minden írásomban leírtam,csak éppen Proto kategóríába való!

Sajnálom ha ezt nem lehet felfogni,és nem lehet rendesen értelmezni a "motorkerékpár blokk" fogalmát.

Jól emlékszelo,a T1 csoport az elmúlt évben 550kg-ban volt minimálva,a te géped ezt a súlyt nem érte el,és ezért nem is volt szabályos,és elnézést,ha mindig a szabályokra kell hivatkoznom,de engem mértek több alkalommal is,és 660kg volt a súlyom,ami b 110kg-mal több mint a minimum.

Ehhez jön még a széria motor-váltóm amivel sikerült a múlt szezonban a többiek eltt végeznem,gyengébb ,nehezebb autóval!

Visszatérve a Rotax Trabira,más is motorkerékpár blokknak tekintette,ha nem a "mi" elfogult birkapásztorunk szemlézte.

Ezek után is úgy gondolom a szabályok betartásával kell versenyt nyerni,az óvásról meg annyit,hogy amikor erre kényszerltem a szabálytalan versenytársak miatt,a pályán jobb volt az idm,tehát nem a nyerni akarás a cél,pusztán a korrekt versenyzés!

Tényleg nézegesd a szabályokat,és azok ismerete után tegyél egy technikai kérdésben állásfoglalást,csak ezt tudom ajánlani!

 

#1122 kos 2020-03-24 21:23:52

 Tisztelt FeFa!  Lehet hiányosak az információim, de veled egy kategóriában indítottak és minimum 550kg.ra emlékszem. Lökhárító trabantra? Nézd meg a szabályzatot, szerintem felesleges... A Sziklai Zsolti olyan motort készített ami Európában páratlan! Megemelhetné mindenki a kalapját! A TRABANT blokkra hozta össze a rotax hengereket, nem motorkerékpár blokkra tette rá a trabi váltót, érdemes lenne megnézned egyszer. Nem kirohanásokat rendezek volt egy véleményem az egész éves kommenteidrl. Idénre " általad is megfelelvé" alakítom a trabimat ígérem. Örülnék ha inkább megpróbálnánk becsülni azt rengeteg munkát, energiát amit a családunktól, gyermekeinktl szabadidnkbl veszünk el,hogy az EGÓnkat még növelni tudjuk, hogy hány tized, vagy másodperccel megyünk jobbat XY-nál. Remélem nem személyes sértésnek veszed a véleményem. Üdv.: Ákos.