Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#861 Fefa 2019-03-07 07:57:28

-válasz imp üzenetére #860-

Ha már határidő és bírságfenyegetés,

azt lehet tudni így egy hónappal az első verseny előtt, hogy a 2019-es Szlalom verseny kiírása mikor kerül elfogadásra? 

#860 imp 2019-03-06 21:35:52

 Fontos határidő!
A licencek pótdíj mentes feladási határideje: 2019. március 7. Aki tehát licencet szeretne, az ma-holnap emailben küldje nekem, vagy a nevező egyesületének! A licenceket nem lehet magánszemélyként küldeni az MNASz felé, csak egyesületen keresztül!
Ez a határidő NEM vonatkozik a versenyzői kártyákra!

hcsabi@t-online.hu

 

#859 Fefa 2019-02-25 10:49:06

-válasz Soje üzenetére #858-

Nem állítottam ilyet, te kezdtél pattogni,hogy proto kategóriába tesznek!

Leirtam a véleményemet,ennyi.

Old meg ahogy tudod,képes vagy rá! 

#858 Soje 2019-02-25 10:36:03

 Kedves FeFa, ha ennyire hülye lennék, mint ahogy te gondolod, nem tartanék ott, ahol. Hidd el, pontosan tudom, hogy mi mennyit számit és, hogy mi minek az oka.

Kedves Béla, attól még, hogy ezt te kikéred magadnak, sajnos ezek megtörtént tények maradnak.

#857 imp 2019-02-25 09:07:56

-válasz autoszlalom üzenetére #845-

Kedves Söje!

Ezt a stílust, hangnemet és a vádaskodásodat határozottan visszautasítom! 

Üdvözlettel

Ágó Béla

#856 Fefa 2019-02-25 08:35:58

-válasz Soje üzenetére #855-

A véleményem szerint,ha megoldod, hogy tíz colos gumikkal mész,akkor ez a T csoportos besorolás meg maradhat!

Tudom nem volt olcsó a gumi, de szerintem nem a fel collal keskenyebb gumi lenne a hátrányod!

Es tutti találni meg valamit amit enged a T csoport,így ezt a hátrányt lehetne kompenzálni!

Vagy, egy másik lehetőség,hogy kérvényezni,hogy a fel collal szélesebb gumikkal mehessel, persze ehhez az ellenfeleid beleegyezése is kellene!

n

 

#855 Soje 2019-02-25 06:01:58

-válasz Fefa üzenetére #854-

 Azt, hogy miért, csak ők tudják, valószínűleg a licence miatt befolyható több pénz miatt.

Ha arra vagy kíváncsi, hogy hogyan, azt pedig úgy, hogy a Béla megnézte, hogy 12,5 colos kerékkel versenyzek, és a kerékméret maximumot ezért fél collal kisebbre vette fel a túra kategóriában (tehát 12 colra).

#854 Fefa 2019-02-24 19:38:43

-válasz Söje üzenetére #853-

“ Mivel a kedves rendezőség engem átrakott önkényesen protóba, bár én direkt tavaly előtt egy túraautót épített“

Azt megosztanál,hogy ez miért történt?

#853 Söje 2019-02-23 23:35:59

 Kezd egy igazi vicc lenni ez az egész!
Mivel a kedves rendezőség engem átrakott önkényesen protóba, bár én direkt tavaly előtt egy túraautót építettem, kérdésem az lenne, hogy a Licence árát akkor kifizetik nekem? Mert ugye addig az nem kellett, valamint sajnálattal látom, hogy a Protó kategóriában bukócső beépítése kötelező, akkor ezek eszerint nem indulhatunk csővázas autókkal? Hiszen ezekben nincs bukócső!

#852 hegcsi 2019-02-23 11:28:09

-válasz autoszlalom üzenetére #845-

 Sziasztok

Arra kérek minden tréfás kedvű jóakarót, hogy az ilyen bejegyzésekkel ne viccelődjön!

Természetesen a 2019-re tervezett változtatások be lesznek vezetve! A tervezett alapkiírást hamarosan csatolom is!

Ne feledjük: volt egy tisztújító közgyűlés az MNASZ-ben! Eztután minden szakági és egyéb bizottságnak újra kell alakulni, a tisztségviselőket az MNASz új/régi elnökének ki kell neveznie. A döntő szerv, a Sporttínács is megújult! A terveket a január 19-i nyílt szakági ülésen megbeszéltük. Ezeket a változtatásokat hagyja jóvá remélhetőleg a sporttanács. De ha úgy gondolja, még mindig vissza dobhatja még átgondolásra a javaslatai szerint!

HCs