Dokumentumok

( PDF, DOC formátumban letölthetők )


 
Neomedical Bt.
www.duen.hu

Bejelentkezés, regisztráció

Fórum, vendégkönyv


#724 imp 2017-03-18 17:37:25

 Jóváhagyásra került az MNASZ részéről is az első futam versenykiírása.

https://www.facebook.com/groups/557419274401920/?fref=ts

 

#723 imp 2017-02-28 20:09:32

 Dávid:

Biztonsági öv: Szériaüléssel, a széria 3 pontos öv elfogadott. Amennyiben a versenyautó bukócsővel szerelt 4, 5 vagy 6 pontos öv használata kötelező.

Ülés: Amennyiben a versenyautó bukócsővel szerelt csak homológ (vagy lejárt érvényességű homológ) ülés használható.

E jelzéssel ellátott Sportülés beszerelhető, de csak a hozzá megfelelő biztonsági övvel fogadható el!

http://hegcsi.freeweb.hu/oszak/pdf17/alapkiiras2017v01.pdf

Üdv

Béla

#722 ceber 2017-02-28 19:21:10

 Sziasztok !

Az én olvasatomban "E" jelű sportülés lehet, ha nincs bukócsöved .

Üdv. Géza

#721 tavalidavid 2017-02-27 21:06:00

 Sziasztok!
Annyi kérdésem lenne, hogy S-csoportos autóban elöl nem a gyári ülések, hanem 2 kagylóülés lesz, E-jeles, 4pontos övekkel. Most olvasom,hogy homológ/lejárt homológ ülés kell. Ezek szerint egy noname, sosem volt homológ kagylóülés nem rakható az autóba?
Köszi előre is a választ

Dávid

#720 hegcsi 2017-02-27 18:39:35

-válasz BerryG üzenetére #719-

 Szia
A MNASz versenynaptárban a július 15re tervezett verseny bizonytalan, a többi fix. Az éves alapkiírás pedig a főlapon elérhető. Ez a változat van beterjesztve a sporttanács elé elfogadásra.
 

#719 BerryG 2017-02-22 20:45:33

 Üdvözlet Slalomosok. Szeretném megkérdezni az illetékeseket, hogy mikorra várható az idei versenykiirás? És az MNASZ jelenlegi versenynaptára mennyire tekinthető véglegesnek? Válaszotok várva, köszönettel. B.Gábor

#718 imp 2017-02-19 22:58:48

 http://mnasz.hu/uploads/documents/22/2017_naptar_20170215_netre.pdf

 

#717 Kloó 2017-02-01 15:22:53

Üdv mindekinek egy pár gondolatot szeretnék megosztani veletek (amatör versenyzökkel )mert ugye azok vagyunk !!! Mivel van magyarországon sport TÖRVÉNY  ezért alkalmazkodnunk kell hozzá  pontosan nem tudom idézni de lényeg a következő ,Bármely szabad idös tevekenység sportolássál összeköthető (ide a technikai  sportok is ide tartoznak )és ezen a rendezvényeken IDÖT MÉRNEK és HELYEZÉSEKIT majd DIJAKAT OSZTANAK  ki, az versenynek minösöl ez, lehet autos találkozó vagy,ló sépség verseny is,a lényeg az VERSENYNEK minösül .Tehát amig mi versenyezgetünk addig a szervezö két oldalról cseszegetik .Az egyik MNASZ  a másik meg mi .És aki versenyt szervez annak mind két oldalhoz  igazodnia kell ,nem egyszerü higgyétek le, több mint 15évig voltam a magyar lovas szövetség birója pálya építője technikai külddötje ,és ezek évek allat  legroszab esetet probálom felidézni . Baleset történt  sérültek mentök, rendörség ,helyszinelés, jegyzökönyv, kihalgatás bekérték a szabályzatot milyen szabályok alaplyán folyt a rendezvény és ettöl a pontol  kezdve fözte a hatóóság a fekete levest  .Ki a felelös .Mai napig tökéletesen emlékszem a nyomózó hatóság kérdésére .Mit tet annak érdekében ,hogy ez a baleset elkerülhetü lehetett volna !!!                                                                

Én ugy gondolom mig mi versenyzök nem csinálunk valami nagy marhaságot és tisztába vagyun a saját határainkon belül maradni ,és azért megyünk versenyröl versenyre mert jó a társaság, és szeretjük az általunk átalakitót vagy akár újjáépített autóinkat ki probálni és  ezt mind saját erönkböl  .De ehhez kellenek olyan szabályok amik egyértelmüek  mind az autókra mind a versenyzökre vonatkozzanak ezért fel kellene venni a verseyzökkel a kapcsolatot miellöt meghoznak egy ujj szabájt olyanok akik csak szemlélöi  egy ilyen versenysorozatnak .A versenyzöknek  nincs képviselöjük??? De hamár hoztak egy uj szabájt azt meg kellene indokolni is hogy miért van rá szükség ? Kik alkotják az ujj szabályokat? Ez a versenyág tőbb kategóriát érint .ésmég több versenyzőt közel 100 fö is lehet 100 fö-re legelább 5-7 képviselőre lenne szükség, egy ujj szabály megalkotását egy egyesületnél napirendre kell tüzni majd meg kell szavazni (ha az eggyesület szavazó képes?) Mikor és hol hozták meg az ujj szabályokat?    Én ugy gondolom valamilyen formában fel kellene venni a kapcsolatott egymással mert ma protó kategoria van szivatva holnap T vagy másik, pedig mideggyik ugyan azon apályán úgyanazon a napon megy   mi a külömbség amatörök vagyun vagy nem  ( Amatöröként indulunk  és profiként füzetünk ,)  Tisztelettel felkérném a versenyző társaimat rázzuk gatyába ezt adolgot   .                                                                                     További szép napot mindenkinek  KLOÓ LÁSZLÓ  FORMULA  F 1000   

 

#716 TrackRacing 2017-02-01 00:24:17

 18 colos slick pályagumik eladók. Részletek: track-racing@freemail.hu

#715 peugeotmaxi 2017-01-31 14:36:01

Szia Csaba,Sziasztok versenytársak!

Nem vagyok egy internetfüggő számitógépes guru,még soha nem írtam egyetlen fórumra sem. Most a protó körüli dolgok miatt úgy érzem nekem is illik pár gondolatot. A Gyuri álltal leirtakkal tökéletesen egyezik a véleményem. A történtekkel kapcsolatban nem is lenne semmi baj, ha nem csak minket érintenének a szabályozások. Nem azért írok hogy a túrásoknak is drágább, körülményesebb legyen a versenyzés, hanem nekünk is olcsóbb,egyszerűbb. Az én autóm is két év alatt készült el, támogatók nélkül, kínkeservesen.Ezek a nem várt plussz kiadások, sportorvosi hercehurcák nem hiányoztak!
De van itt még valami amire szeretnék választ kapni. Ha kiváltottam a Nemzeti B licencet, vettem lejárt homológ overált,a protó autómmal gépkönyv nélkül indulhatok külföldi CEZ futamon? Merthogy hiába van homológ ülésem,övem, a bukócsőről nincs műbizonylatom.Szerintem minden protóban van cső,de egyik sem pappiros /de azért véd!/. Jó pár autónak van szlalom gépkönyve,de szerintem egyikbe sincs a mostani  rally szabályoknak megfelelő méregdrága cső. Jó felkészülést mindenkinek,találkozunk a bolondok napján. Üdv.: Pap Csaba