Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#163 hero 2011-02-19 11:31:56

üdv. mindenkinek

Ismét érdekldnék kb. mikorra várható a végleges technikai szabályzat abból is legfképpen a  széria  kat.  ccm változtatással kapcsolatban mi a helyzet.

Várom a mielbbi választ

Jó hétvégét mindenkinek.

Hero

#162 HegyiLack 2011-02-18 12:17:03

 Sziasztok Kedves Sporttársak!

Én is egy kérdéssel fordulok hozzátok. Most cseréltem autót és szeretnék az Oszakon indulni vele. Szándékomban áll szériában maradni. Amirl szó van az egy Peugeot 106 xsi. Szóval az lenne a kérdés, hogy csövezett autó mehet e szériában vagy sem. Minden maradna a régiben benn de csövet szeretnék mert felkértek egy versenysorozat elfutójának és ott kell a cs. Esetleg kivehetném minden versenyen de az nem kis meló lenne. Vélemény?

#161 adamcosworth 2011-02-17 21:47:30

Sziasztok!
Teljes mértékben egyet értek "öreg" hozzászólásával!!! Én majd nevezek és sorolnak ahová az illetékesek gondolják és erre teljesen értelmes és egyértelm magyarázatot adnak!
"abarthpower" nagyon hálás vagyok a bséges magyarázattal és ismertfejlesztéssel. Ebbl is sokat tanultam!! Köszönöm, hogy vetted a fáradságot az érdekemben!!
Köszönettel:  COSMO 
 

#160 oreg 2011-02-17 17:53:06

Sziasztok !

Utoljára, és csakis azért, mert én is hozzá szóltam a témához ( vagy talán én voltam a "vita" elindítója...)

Nos, abarthpower meglehetsen, nagy történeti hséggel ecsetelte a volt NDK gépjárm gyártását, amiben igazat is tudok neki adni, hiszen úgy gondolom - már csak koromnál fogva is - nekem is volt alkalmam ezeket megismerni.

A fenn forgó kérdést pedig innentl hagyjuk az "illetékesekre"....

Üdv.:öreg

#159 abarthpower 2011-02-16 23:28:48

 WEB Automobiwerk Eisenach volt a Wartburggyár hivatalos neve.Tehát a Trabant kaszniba T-be csak a kéthengeres kétütemt vagy a négyhengeres VW erdett teheted ugyanis a Veb Sachsenring csak ezzel a két motorral gyártotta a Trabant nev autóját.

#158 abarthpower 2011-02-16 23:06:24

"1946-ban létrehozták az IFA-t Industrieverdwaltung Fahrzeugbau-Gépjármgyártó iparigazgatóság amely összefogta a gépjármgyártás területén mköd összes céget az autó-és motorkerékpárgyártókkal bezárólag"(Matthias Röcke Trabant Story)Minden ami gurult az NDK-ban az IFA volt csakhogy ez felügyel szerv volt és nem gyártó.A Trabant gyár hivatalos neve Veb Sachsenring Automobilwerke Zwickau.Nem volt köze a Wartburg gyárhoz olymódon hogy egyként lehetne tekinteni rájuk.Még akkor sem amikor négyütemek lettek mert a motorokat egy harmadik gyárban a Veb Barkasnál gyártották Karl-Marx stadt-ban.

De ha belegondolunk egy közbetéttel kell beleoperálni a wartburg motort a trabantba,még egy igényesen és szépen megépítettnél is szerintem az átalakítás mértéke túl van azon a határon amit a T megenged.

 

#157 adamcosworth 2011-02-16 14:38:56

Sziasztok!!
Elszr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervez is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tk fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#156 adamcosworth 2011-02-16 14:38:54

Sziasztok!!
Elszr is köszönöm a véleményeket!!
"abarthpower" a magyarázatoddal nem értek teljesen egyet!! Ugyanis a Barkasban és a Wartburgban is ugyanolyan motor van!!! Mégis más gyárban készültek!!! De a gyártó is ha minden igaz a tervez is ugyanaz, papíron!!! A Trabiba tk fölösleges let volna a 3 hengeres motor gyárilag!! Az Ifa autóiba pont az volt a lényeg minél takarékosabbak legyenek!!! Úgyhogy a besorolás szerintem T" csoport!!
Nagyon köszönöm a segítségeteket!!!!!

 

#155 oreg 2011-02-16 08:17:21

Köszönöm Csaba és abarthpower a hozzászólást...

öreg

#154 HegCsi 2011-02-16 07:41:02

Az ATB fogja feltenni az i-re a pontot. Egyébként a proto a sanszos!