Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#153 abarthpower 2011-02-15 21:12:37

Szerintem nincs igazad,tényleg az Ifa volt az állami konszern,de de két különböz autógyárról van szó.Trabant név alatt nem volt három hengeres autó szériában.Ha az NDK egyként  akarta volna kezelni nem adott volna külön nevet nekik.Szerintem protó.

#152 oreg 2011-02-13 06:14:06

Szeretnék én is elmondani egy véleményt adamcosworth kérdéséhez...

A szabályzat így szól: T csoport...

"A motor szabadon választható, de a blokk gyártójának meg kell egyeznie a karosszéria gyártójával."

Namár most:...annak idején az NDK-ban a közúti gépjármveket egy IFA nev "állami konszern" készítette, és ehhez tartozott a Wartburg és a Trabant gyár is.

Ebbl következik, hogy véleményem szerint egy "elállítótól", gyártótól  származtatható a Trabant kasztni és a Wartburg blokk is...

Tehát a besorolás: T... mivel a gyártó megegyezik...

Üdv : Öreg

#151 abarthpower 2011-02-12 23:03:27

Ezen az alapon bele tehetnéd a  opel corsába a porsche turbó motort  (hülye példa)mert mind a kett német.Ez proto.1.1-es corsába 1.6 gsi motor az T. 

#150 adamcosworth 2011-02-12 22:00:32

Igen ez így van de a szabály azt írja hogy a kaszni meg a motor gyártójának meg kell egyeznie és!!!
Most akkora különbség nincs a Trabant meg a Wartburg között :) NDK az kész!! Na azért még mindig kíváncsi vagyok!!!???
 

#149 abarthpower 2011-02-12 21:27:08

A kérdés jogos!Egy párszor beszélgettünk a barátommal.Elméletileg protó.Viszont megy 1.3-as trabant túrában.A négyütem trabantot soha nem csinálták 1300ccm-es motorral(Matthias Röcke Trabant story) csak a wartburgot.Úgy hogy én speciel kíváncsi lennék hova sorolnak.De ha betartjuk a szabályokat akkor protó. 

#148 adamcosworth 2011-02-09 18:22:27

Sziasztok!
Nekem egy Traburgom van és azzal szeretnék indulni az idei oszak kupasorozaton!!
A Traburg tulajdonképpen azt foglalja magában, hogy egy Trabant kaszniban egy Wartburg motor van!!
A kérdésem az lenne hogy ezzel az autóval én a Túra kategóriában megyek vagy a Prototípusban?
Elre is köszönettel: Uracs Ádám 

#147 HegCsi 2011-01-31 07:57:52

Szia Hero
Technikai szabályzatot még nem találsz 2011-est. Viszont a hírekben leírtam, hogy az alsó kategória nem 850-ig, hanem 1000-ig fog tartani, vagy legalább ez van tervezve. Mindezt azért tettem, hogy az a minimális változás elre tudható legyen.

#146 hero 2011-01-30 21:27:33

üdv. mindenkinek.

egy kérdés a 144 bejegyzéshez, hol van fenn az új szabályzat mert az széria kategoria cm3 határt szeretném megtudni , hogy mennyire változik ha változik ?

Jó felkészülést mindenkinek

 

#145 szaboarpi 2011-01-26 19:38:33

Sziasztok!!!4

 

Na ez igen!!!!! Iszonyat über jó ez a naptár!!! Nagyon jó lesz!!!! Kezdjünk máááááááárrrr!!!!!! Grat fiuk!!!

#144 oreg 2011-01-26 07:55:43

Csak tetszésemet szeretném kifejezni az idei versenynaptárral kapcsolatban...Véleményem szerint egy igazi "jó" ( még ha lesz is ellenvélemény... ami nem baj..) megoldás született, ami szerintem a sportág egész jövjére is jó hatással lehet...

Üdvözlöm a magam részérl az 1000-es kategória határt is...

Remélem bevezetésre is kerül...?!

Mindenkinek eredményes évet kívánok!