Dokumentumok

( PDF, DOC formtumban letlthetk )



Bejelentkezs, regisztrci

Frum, vendgknyv


#1266 imp 2020-07-15 19:08:27

 Elérhet a ponttáblázat:  drive.google.com/file/d/120FTb6wFItxClCQ7W4eMpWnJej4Ld2_n/view

#1265 Fefa 2020-07-09 00:20:05

 https://mnasz.hu/uploads/documents/22/naptar_20200708.pdf

#1264 Norboy 2020-07-05 15:14:21

 https://youtu.be/R0fEi_hmC0g

#1263 imp 2020-06-22 15:52:30

 https://www.youtube.com/watch?v=_WRLWNaMpCM

#1262 imp 2020-06-22 15:52:17

 http://auto-sport.hu/category/szlalom/

#1261 Fefa 2020-06-13 07:47:22

“ Amennyiben egy kategóriában négy, vagy annál kevesebb nevezés érkezik, a versenyzk eggyel magasabb kategóriában kerülnek értékelésre a versenyen. A bajnoki pontokat azonban a nevezett kategóriában kapják.”

Ez mostantól alkalmazna lesz?

#1260 Fefa 2020-06-11 20:51:55

-vlasz zozo zenetre #1259-

Ha már név szerint,így meg lettem említve,akkor reagálnék is erre a pár sorra!

Lehet sokan nem értik,vagy tudják,mi ez a balhézás,egy nem megfelelen besorolt járm miatt.Az elmúlt szezonban,minden futam után jeleztük többen is,hogy ez a Rotax Trabi a Proto kategóríába tartozik,nem pedig a T csoportba.Három versenyen indult,kettt nyert,egyen kiesett,majd a Parkoló Parádé versenyen végre átrakták a Proto csoportba,de utána már nem indult.Tényleg semmi papír alapú kifogást nem adtunk be a múlt szezonban,biztunk abban,hogy azért ez a dolog meg fog oldódni.

És nem.

Jött a 2020-as alapkiírás,és ott érdekes módon,még lazább szabályok jöttek a T.csoportos autóknál,de a Proto gépek meghatározása még mindig úgy szól,hogy a motorkerékpár motoros autók oda valók.

Amikor láttam a nevezését ismét a T csoportban,az els versenyere,azt gondoltam,biztos rakott bele valami más motort,és ez az ügy le van zárva.

A biztonság kedvéért,már az év elején kértem egy írásbeli állásfoglalást,amire a szakágunk vezetje,de az ATB vezeti sem voltak hajlandók írásos választ adni,szerintük mi a motorkerékpár motor fogalma.

Nulla válasz,majd jött a rajtlista,és a Rotax Trabi ismét hozzánk van nevezve,változatlan motorral.

Ekkor úgy döntöttem most már elég a szarkeverésbl,és beadtam papíron az óvásomat,amit el is fogadtak.

Sajnos a kirendelt vezet sportbíró két lehetség közül választhatott,vagy kizárja a nem jó helyen nevez versenyzt,áttenni más csoportba nem tudták,mert nem volt gépkönyve,ill licence,így maradt a második variáció,mindkét csoportot( T és Proto,vagy Pf1)értékelték,de nem kaptunk semmi elismerést,díjjazást a verseny végén.

Ez összesen hét embert érintett,sajnos mindenki ártatlanul kapott ilyen retorziót.

Bízom benne,hogy el fogják végre már dnteni ennek a gépnek a besorolását

és lezárúl a dolog,mint ahogy igérték,egy kis türelmet kérek mindenkitl,akinek kellemetlenséget okoztam,de sajnos ez a hivatalos út,máshogy ez nem sikerült.

És a végén a szakágvezetnk szakmai végzettségét azért bátorkodtam megkérdjelezni,mert valahogy nem látszik az a szakmaiság,ami ide kellene!

És ez nem rám nézve kellemetlen!

Még annyit,hogy ameddig ez a sorozat nem egy libakerget verseny,sajnos az MNASZ és az FIA szabályait kötelesek vagyunk elfogadni,ha tetszik,ha nem.

Tisztelettel

Fefa

#1259 zozo 2020-06-11 11:23:19

 TISZTELT VERSENYZ TÁRSAK, TISZTELT RENDEZSÉG!

 
Nagyon szeretnék megköszönni, hogy végre elindult az idei szezon és jó volt találkozni a versenyz társakkal és ellenfelekkel( látni mindenkit, hogy egészségesen átvészelte ezt a vírusos idszakot),
Remélem a következ bajnoki futamon még többen leszünk!
Viszont sajnálatos tény , hogy történt egy kis negatívum is ami esetleg beárnyékolta a verseny hangulatát!
Mint Tudjátok megint napirendre került, hogy a TRABANT (ROTAX MOTOROS) történet, hogy melyik kategóriába való!
Ezért sajnos "büntettek olyan versenyz társainkat is akik a Proto kategóriában a tények miatt nem lettek értékelve jelenleg( ezért a versenyz társam, és magam nevében elnézést kérek!)
Ami viszont egy kicsit aggodalommal töltött el ,hogy egyszemélyes bnbaknak ki lett kIálltva FELFALUSI ISTVÁN, HOGY MIATTA NEM JÖNNEK EL VERSENYEZNI ,
 
  Részemrl igen "TISZTELT ÁGÓ BÉLA ÚR" nagy nyilvánosság eltt,  próbálta presszionálni és keményen lejáratni! FELFALUSI ISTVÁNT "(presszionálás terén van rutinja Ágó Úrnak!")
Az én véleményem szerint nem így kellene rendezni ezeket a dolgokat!
Ha valakinek valami problémája van a másikkal szerintem le kell ülni négyszemközt és szemtl szembe tisztázni a dolgokat!
Azért remélem senkinek ne legyen illúziója, hogy A 2020 VERSENYSZABÁLYZAT  A "T" KATEGÓRIÁBAN MIÉRT VÁLTOZOTT, AZ ALÁBBIAK SZERINT, HOGY ELMÉLETILEG BÁRMILYEN AUTÓBA BÁRMILYEN IDEGEN TÍPUSÚ MOTOR BEÉPÍTHET LEGYEN!!!!! (Az én véleményem szerint ezekben az esetekben PROTO kategóriáról beszélünk, de hangsulyozom ez az én véleményem!)
Én úgy gondolom ha valaki nem kap írásos választ a beadványokra és majd nagy nyilvánosság eltt, csak egyoldalúan a "SZNYEG SZÉLÉRE ÁLLÍTJÁK"  melynek keretében szintén nem kap lehetséget a válasz adásra( EGY KICSIT A TANÚ CÍM film jutott eszembe")
MÉG EGYSZER SZERETNÉM HANGSÚLYOZNI, HOGY EZEKKEL A GONDOLATOKKAL SENKIT NEM SZERETNÉK MEGBÁNTANI CSAK JÓ LENNE,
HA A MÁSIK FÉL IS KAPHATNA REAGÁLÁSI LEHETSÉGET! 
 
TALÁN HA SZEPESI PÉTER ÚR (VERSENYZI KAPCSOLATTARTÓ)
SEGÍTHETNE A FELEK KÖZÖTTI KOMMUNIKÁCIÓBAN 
 
UI. SZIKLAY ZSOLT TRABANTJA CSODÁLATOSAN ÉS PROFESSZIONÁLISAN MEGVAN ÉPÍTVE, MINDEN ELISMERÉSEM AZ AUTÓHOZ!
 

 KEDVES MINDENKI!

NE PISZKÁLJÁTOK EGYMÁST, NE TROLLKODJATOK,!

HALLGASSÁTOK A  "MIXI RÁDIÓ-t" 

Tisztelettel, sportársi üdvözlettel: Gajdos István

#1258 imp 2020-06-03 20:48:42

Infók a hétvégére:

  • kapunyitás 7 órakor!
  • a pálya a keresztezdésen túlnyúlik
  • a kiállított licenceket, igazolványokat kiosztjuk
  • 23 C várható maximum, es nélkül, 5-10 km/h szél
#1257 Sje 2020-05-29 18:38:35

 Mködik!